AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #1181 Del Skrevet 6. desember 2012 Det her er min favorittoversikt. Eg er stuck på Dragonborn, då. Det var veldig moro, men så plutseleg... æsj. Det verste er at eg ikkje finn noko hjelp på nettet enda heller. Får det vel til etterkvart, blei jo aldri ståande fast lenge på Skyrim, iallefall. Men generelt er eg veldig fornøgd og trur den her overgår Dawnguard med god margin. Hvordan bruker man skyrim nexus? Finnes det tutorial et sted? Anonym poster: 59767b9725c998e8e73ee003f9619a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyB. Skrevet 6. desember 2012 #1182 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvordan bruker man skyrim nexus? Finnes det tutorial et sted? Anonym poster: 59767b9725c998e8e73ee003f9619a53 Eg spelar på xbox, så har aldri brukt det, men her, kanskje? Første som kom opp når eg googla "how to use skyrim nexus". Google is your friend, vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. desember 2012 #1183 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) feil Endret 6. desember 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 6. desember 2012 #1184 Del Skrevet 6. desember 2012 http://skyrim.nexusmods.com/mods/15428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SubHuman Skrevet 6. desember 2012 #1185 Del Skrevet 6. desember 2012 Er det noen som har kjøpt dragonborn DLC-en enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyB. Skrevet 6. desember 2012 #1186 Del Skrevet 6. desember 2012 Er det noen som har kjøpt dragonborn DLC-en enda? Ja. Likar det! Er ferdig med main questet. Det var artig, men litt kjedeleg "premie" til slutt. Likar at det er ei heilt ny øy å utforske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 6. desember 2012 #1187 Del Skrevet 6. desember 2012 Ny karakter igjen! Denne gangen en druide-pusekatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 7. desember 2012 #1188 Del Skrevet 7. desember 2012 Er det noen som har kjøpt dragonborn DLC-en enda? Jeg har akkurat kommet til Solstheim og har begynt utforskingen. Det bringer tilbake litt av følelsen fra da jeg begynte å spille Skyrim først. Det er en helt ny verden, med en ukjent historie, nye planter og så videre. Så nå driver jeg og bare utforsker og leser bøker for å få grep om hva som skjer i Morrowind. Det ligger mye ny litteratur og slenger. Jeg begynner å angre litt på at jeg dro alene, siden jeg er nedlesset i livsnødvendighter og potions, og ikke har plass til å plukke med meg stort. Ikke at jeg trenger pengene, men jeg har allerede måttet gå fra noen ganske fancye rustninger. Det løser seg sikkert når jeg får meg nytt hus, og formodentlig ny house carl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2012 #1189 Del Skrevet 7. desember 2012 begynte straffe seg å aldri ha brydd seg om magicka. ikke fått spilt noe spesielt, men nå er det helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 7. desember 2012 #1190 Del Skrevet 7. desember 2012 begynte straffe seg å aldri ha brydd seg om magicka. ikke fått spilt noe spesielt, men nå er det helg. Samme her, har alltid gått for dual wielding dex fighting, men nå er det tid for destruction magic! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 7. desember 2012 #1191 Del Skrevet 7. desember 2012 Lastet ned ny mod - Alchemists Farmhouse! Beste huset EVER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2012 #1192 Del Skrevet 7. desember 2012 barbas begynner gå meg på nervene. fuckings dumme dyr dytter meg hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2012 #1193 Del Skrevet 7. desember 2012 og, jeg må dessverre innrømme at når jeg dør pga idiotiske tabber, så ragequitter jeg. hrmz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. desember 2012 #1194 Del Skrevet 7. desember 2012 begynte straffe seg å aldri ha brydd seg om magicka. ikke fått spilt noe spesielt, men nå er det helg. Hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2012 #1195 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvordan da? tenkte meg inn i det der universitetet for wizards og andre slasker, som jeg har glemt navnet på. (la oss kalle det hogwarts), og har for lite magicka-skills for å bruke det trylletrikset for å komme over broen. (er det noe i innlegget mitt som avslører at jeg stort sett spiller warrior?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. desember 2012 #1196 Del Skrevet 7. desember 2012 tenkte meg inn i det der universitetet for wizards og andre slasker, som jeg har glemt navnet på. (la oss kalle det hogwarts), og har for lite magicka-skills for å bruke det trylletrikset for å komme over broen. (er det noe i innlegget mitt som avslører at jeg stort sett spiller warrior?) Oida.. Kanskje jeg skal fokusere litt mer på Magicka.. Det er egentlig noe jeg har gitt litt faen i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2012 #1197 Del Skrevet 7. desember 2012 Oida.. Kanskje jeg skal fokusere litt mer på Magicka.. Det er egentlig noe jeg har gitt litt faen i. udugelige, det er det vi er. problemet er jo at jeg aner heller ikke hva av disse magi-greiene jeg skal fokusere på det, for jeg har null peil på slikt. noen som kan gi en kjapp innføring i hva som er greit å kunne og hvor man begynner, for en slash n burn-kinda player? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. desember 2012 #1198 Del Skrevet 7. desember 2012 udugelige, det er det vi er. problemet er jo at jeg aner heller ikke hva av disse magi-greiene jeg skal fokusere på det, for jeg har null peil på slikt. noen som kan gi en kjapp innføring i hva som er greit å kunne og hvor man begynner, for en slash n burn-kinda player? Trenger også en guide i magicka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 7. desember 2012 #1199 Del Skrevet 7. desember 2012 Hehe jeg blir også bare å gå dual wield og sånt. Mest sneaky archer fordi hulene er så skumle så jeg må snike meg rundt uten å bli sett Men magicka er da ikke noe problem. bruk magicka regen robe. så har du jo første spell som man kan holde inne som gjør damage over time kort range og litt senere får du en spell som du kan skyte langt med. Det er ikke særlig mange spells i Skyrim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2012 #1200 Del Skrevet 7. desember 2012 Hehe jeg blir også bare å gå dual wield og sånt. Mest sneaky archer fordi hulene er så skumle så jeg må snike meg rundt uten å bli sett Men magicka er da ikke noe problem. bruk magicka regen robe. så har du jo første spell som man kan holde inne som gjør damage over time kort range og litt senere får du en spell som du kan skyte langt med. Det er ikke særlig mange spells i Skyrim. føler det er en hel skog med dem :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå