Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls

Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Men over til noe HELT annet: Det har dukket opp noe HELT nytt blant de tingene man kan lage i en smie:

En Shellbug helmet (som ser ut til å være litt rubbish), og en amulett av deler fra en "Stone Hawk". *Men jeg har ikke kommet over hverken Shellbugs eller Stone Hawks. Og hvor kan jeg finne en Legendary Dragon? Jeg vil drepe en! Det vil gjøre meg navnkunnig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende tråd, kjæresten har skyrim på ps3 og jeg har lagd meg en figur og spilt litt men syntes det var litt vanskelig. Fikk veldig lyst til å prøve å spille litt igjen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men over til noe HELT annet: Det har dukket opp noe HELT nytt blant de tingene man kan lage i en smie:

En Shellbug helmet (som ser ut til å være litt rubbish), og en amulett av deler fra en "Stone Hawk". *Men jeg har ikke kommet over hverken Shellbugs eller Stone Hawks. Og hvor kan jeg finne en Legendary Dragon? Jeg vil drepe en! Det vil gjøre meg navnkunnig!

Shellbugs er veldig sjeldne

Man finner to i Forgotten Vale Cave og Sharpslope Cave.

Bone hawks flakser rundt Castle Volkihar.

Legendary Dragons dukker opp rundt lvl 78 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere forresten fått Arvak?

Den questen er så søt, definitivt min nye yndlingsmount! :D

I <3 Arvak!

Jeg har skallen hans i et utstillingsmonter, også. Fine hesten! Og Duurneviir. Eller hva han kaltes. Dragen fra helvete!

LVL 78!!? What the FUCK!!!

Vel, da er det fortsatt et stykke igjen. Men jeg lurer litt på om jeg egentlig kan KOMME til 78. Jeg har ikke så mange disipliner igjen å makse. Jeg skal ha en av de dragene! Eller rettere sagt, mitt alter ego Freya, en no-bullshit skjoldmøy fra nord skal ha en. Eller kanskje to. Vi får se.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LVL 78!!? What the FUCK!!!

Vel, da er det fortsatt et stykke igjen. Men jeg lurer litt på om jeg egentlig kan KOMME til 78. Jeg har ikke så mange disipliner igjen å makse. Jeg skal ha en av de dragene! Eller rettere sagt, mitt alter ego Freya, en no-bullshit skjoldmøy fra nord skal ha en. Eller kanskje to. Vi får se.

Du kan jo laste ned mods som gir flere perks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo laste ned mods som gir flere perks :)

Nei, for jeg spiller på xbox. Og det er ikke perks som levler opp uansett. Når en ferdighet er trent til max, så er det stopp. Vel, jeg må snart begynne å huske å muffle overalt, og begå lommetyveri før jeg kaster en frenzyspell på fienden og slår dem ihjel med langsverdet. Eller skjoldet. Jeg er en rakker på shield bashing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, dere må slutte å snakke om Dawnguard her, ta litt hensyn til oss tapere som siter her med vår kjipe PS3.... Vi føler oss utstøtt og oversett her vi sitter uten en eneste mods eller expansion...

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, dere må slutte å snakke om Dawnguard her, ta litt hensyn til oss tapere som siter her med vår kjipe PS3.... Vi føler oss utstøtt og oversett her vi sitter uten en eneste mods eller expansion...

:(

Jeg sendte dem en mail og hørte om jeg kunne få refundert spillet, siden de ikke får det til å funke. De svarte "nei", så da sa jeg "føkk dere, da laster jeg det ned, og alle DLCene som kommer... Der tapte dere en kunde". Så nå spiller jeg gratis skyrim, med alle DLCene som kommer til det. (og mye bedre grafikk, etter jeg lasta ned noen mods)

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for jeg spiller på xbox. Og det er ikke perks som levler opp uansett. Når en ferdighet er trent til max, så er det stopp. Vel, jeg må snart begynne å huske å muffle overalt, og begå lommetyveri før jeg kaster en frenzyspell på fienden og slår dem ihjel med langsverdet. Eller skjoldet. Jeg er en rakker på shield bashing.

Jeg sa feil, mente ikke perks, men nytt skill tree, eller hva det nå heter :P

Men det hjelper jo ikke stort når man ikke har pc da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den kommet for lenge siden?

Gløm det, leste artikkelen omheartfire jeg, før jeg så traileren og kan kun si en ting, faen jeg må skaffe meg en xbox.. Noen som vil bytte en mot en godt brukt ps3..?

Endret av Lykkelitenen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny DLC for Skyrim på gang

http://www.spill.no/...rtikkel&id=3346

Den kommer bare for X-Box, og ser temmelig kul ut.

Hvor leser du at den bare kommer til xbox?

Roter man litt i koden til Skyrim, etter den nyeste patchen, ser man at den kommer til PV også, og det ser ut som at den faktisk kommer til PS3. Mulig de endelig har greid å fikse klønet med PS3 DLC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er da tilgjengelig på Steam (PC) hos meg. Siden 4. oktober.

Det er en ny DLC det er snakk om, som heter Dragonborn, hvor man får reise til Solstheim, og kanskje Morrowind, for å ride på drager, og sloss med spyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, linken var da til artikkel om Hearthfire. Og den er allerede tilgjengelig for PC. Og det var den jeg kommenterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, linken var da til artikkel om Hearthfire. Og den er allerede tilgjengelig for PC. Og det var den jeg kommenterte.

Det var Dragonborn jeg refererte til. For det ligger en video øverst i spillelista på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ny DLC det er snakk om, som heter Dragonborn, hvor man får reise til Solstheim, og kanskje Morrowind, for å ride på drager, og sloss med spyd.

Noe jeg gleder meg intenst til. Det kommer til å bli konge å ri på drager mellom intense episoder av badassery.

Jeg har puslet med Skyrim i ledige stunder ganske lenge, og min nordiske skjoldmøy Freya er på lvl 75, og er det mest destruktive individet Skyrim noensinne har sett. Og tobarnsmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Dragonborn jeg refererte til. For det ligger en video øverst i spillelista på siden.

Ok, for når jeg klikker på den linken så handler artikkelen om Hearthfire. Denne, altså:

http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=3346

Hvorfor de har lagt til en video om Dragonborn i en artikkel om Hearthfire vet jeg ikke. Ikke at jeg så den, siden jeg har flashblock aktivert.

Spiller for så vidt ingen rolle, Dragonborn kommer til PC det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...