Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Jeg brenner igjennom companions så jeg har ingen gode å anbefale :/

Har vel vært igjennom 2-3 companions og 1 hund. Men så er jeg kun lvl 32ish så har mange igjen ^^

Hvordan spiller dere Skyrim egentlig?

Tenker på, om dere stjeler alt som kan stjeles, og dreper folk du egentlig ikke trenger kun for å loote de? ;P

Selv så stjeler jeg det meste og velger kanskje av og til de slemme valgene bare fordi jeg føler at personen ikke fortjener noe bedre :sjenert:

Jeg dreper alle som kødder med meg. Ellers ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sverget troskap til Imperials, så nå slakter jeg alle Stormcloak jeg treffer på, utenfor de store byene altså ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har skaffet seg den nye ad-onen? Jeg klarer ikke vente til den slippes på PS3!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det på PC, og der har vel den ikke fått en utgivelsesdato, enda. :/

Hva går den ut på? Er den stor, og er den spennende? Jeg hadde et prosjekt med å se hvor LANGT jeg kunne komme med figurene før jeg tok den endelige konfrontasjonen. Men det ble jo beldig kjedelig, da, å trakke rundt og yppe til bråk med trollmenn og falmer. Drage-tørke ble det også. All work and no play, kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gulfugl

Noen mods å anbefale?

Har til nå stort sett bare brukt grafikkmods. Hadde vært gøy med noe som endret gameplayet litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva går den ut på? Er den stor, og er den spennende? Jeg hadde et prosjekt med å se hvor LANGT jeg kunne komme med figurene før jeg tok den endelige konfrontasjonen. Men det ble jo beldig kjedelig, da, å trakke rundt og yppe til bråk med trollmenn og falmer. Drage-tørke ble det også. All work and no play, kan du si.

Du kan lese litt om DLCen her

Og du fikk spill.no anmeldelse her.

Video review i spoilertag;

Noen mods å anbefale?

Har til nå stort sett bare brukt grafikkmods. Hadde vært gøy med noe som endret gameplayet litt :)



  • SkyUI
  • No HUD Location Markers
  • Birds and Flocks
  • Kill Them Generals
  • Dynamic Merchants
  • Complete Skyforge
  • Lockpicking Measurement Vision

Er noen av de jeg bruker. Om de endrer gameplayet er nå jeg ikke helt sikker på, men f.eks SkyUI og Lockpicking gjør gameplayet mye mer flytende og bedre i mine øyne.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lese litt om DLCen her

Personlig så liker jeg Dawnguard artikkelen i "the Unofficial Elder Scrolls Pages(UESP)" bedre enn wikia.com siden, men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sjekke det ut. Jeg har allerede to figurer på lvl 70, den ene er fullbefaren magiker, og den andre er en skikkelig rabbagast. Tenker magikeren skal smake kristenmanns blod, jeg.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Khajiit er geniale som thief. Jeg vil anbefale å fokusere på pil og bue, daggers og gift. Du vil etterhvert få bonus for snikangrep med både daggers og bue. Når du i tillegg har dyppet dem i gift først, så kan du one-shot killl ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Khajiit er geniale som thief. Jeg vil anbefale å fokusere på pil og bue, daggers og gift. Du vil etterhvert få bonus for snikangrep med både daggers og bue. Når du i tillegg har dyppet dem i gift først, så kan du one-shot killl ganske mye.

Hvordan dypper jeg dem i gift? Liker sverd jeg da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan dypper jeg dem i gift? Liker sverd jeg da.. :sjenert:

Du lager en poison ved hjelp av Alchemy. Når du da går gjennom de giftene du har, så kan du velge "Apply". Da vil spillet automatisk dyppe det våpenet du har equipa i giften. Og du kan selvsagt også bruke sverd. Dagger er mer vanlig fordi det er kjappere, noe som passer en assassin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Du lager en poison ved hjelp av Alchemy. Når du da går gjennom de giftene du har, så kan du velge "Apply". Da vil spillet automatisk dyppe det våpenet du har equipa i giften. Og du kan selvsagt også bruke sverd. Dagger er mer vanlig fordi det er kjappere, noe som passer en assassin.

Da velger jeg dagger. :) Takk for kjappe svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da velger jeg dagger. :) Takk for kjappe svar!

Bare kjekt å hjelpe en fellow geek med et genialt spill. :smilbla:

Edit: Glemte å si at daggers også er mye brukt av assassins pga den fantastiske perken man får under Sneak (15x damage ved backstab).

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått HDMI-kabel i hus igjen, så blir spillehelg for meg. Fortsatt forbanna over at vi ikke har fått Dawngard enda though... Brodern mobber meg konstant, både ang. Dawngard og heartfire.... Fml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg kjenner jeg også blir irritert. Jeg klarer ikke gleder meg over noen av dem før jeg faktisk ser vi har fått dem på PS3. Men ser ikke bort fra at jeg kjøper Hearthfire til PC, regner med det kan komme en del interessante modder til den etterhvert. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer nesten å reise hjem og okkupere xboxen til min bror en helg, kun for å prøve dawnguard. Samtidig vil jeg vente og håpe den kommer til ps3, elsker å kunne bruke laaaang tid på å utforske og leke meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme jeg gleder meg mer til Hearthfire enn til Dawnguard. Kommer selvsagt til å spille begge, men dungeons og kamper er det som interesserer meg minst med TES. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I love it all! Jeg er ikke nødvendigvis opptatt av kampene (er en grunn til at jeg er en jævel i sneak), men utforskingen, og det at man får åpnet nye deler av kartet er for meg litt som sjokolade og sex samtidig (dvs himmelsk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...