Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls

Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Han tøffingen giftet jeg meg med :rodmer: Nå trenger jeg bare en mod hvor vi kan lage vakre Nord babies som kan springe rundt i Markarth crib'en vår :fnise:

Hvis du stikker innom kroa i Whiterun og går en runde med Urferth the Unbeat, så passer sikkert hun ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderer å bytte ut mattelesing/jobbing med en ny save på skyrim. Ble rett og slett fristet til å kjøre en ren magiker bare for å ha gjort det også, samt gå mot DB på en save.

Magikeren min har måttet lære seg å smi og lage rustninger og bruke sverd og buer bare for å holde progresjonen i gang, men bortsett fra et par perks i smithing og sneak, så har jeg lagt alt i magiske disipliner. Og nå er snart den store dagen der da han skal iføre seg pyjamasen og gi Alduin en riktig dårlig dag. Valget står mellom master of restoration, og master of destruction.

Det er bare en ting jeg gruer meg litt til, og det er de forbanna dødsdraugene. Eller Draugr Deathlords, som de kalles i spillet. De har jeg ikke noe forsvar mot hvis de bruker buer. Da er det one shot, one kill. Bruker de sverd, så steker jeg dem på 20 skritts avstand, så bare støvet blir igjen. Men jeg har hatt en viss suksess med bruke athronacer mot dem. Og den første draugen som går ned for telling, kommer til å føle en ubendig trang til å gjøre min vilje bare sekunder etter at han dør for andre gang.

"It`s ALIVE!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Magikeren min har måttet lære seg å smi og lage rustninger og bruke sverd og buer bare for å holde progresjonen i gang, men bortsett fra et par perks i smithing og sneak, så har jeg lagt alt i magiske disipliner. Og nå er snart den store dagen der da han skal iføre seg pyjamasen og gi Alduin en riktig dårlig dag. Valget står mellom master of restoration, og master of destruction.

Det er bare en ting jeg gruer meg litt til, og det er de forbanna dødsdraugene. Eller Draugr Deathlords, som de kalles i spillet. De har jeg ikke noe forsvar mot hvis de bruker buer. Da er det one shot, one kill. Bruker de sverd, så steker jeg dem på 20 skritts avstand, så bare støvet blir igjen. Men jeg har hatt en viss suksess med bruke athronacer mot dem. Og den første draugen som går ned for telling, kommer til å føle en ubendig trang til å gjøre min vilje bare sekunder etter at han dør for andre gang.

"It`s ALIVE!!!"

Du har vel Sanguine Rose? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel Sanguine Rose? :)

Nei, jeg solgte den. Men jeg har en conjuration spell som fungerer akkurat like bra: Conjure Dremora Lord. Dessuten kan jeg ha to av dem, noe som er ganske praktisk når jeg treffer på Draugr Deathlords og ikke har rustning. Jeg stiller meg på hjørnet og sender avgårde Dremora-ene mine til jeg syns den virker passe mør.

Så drar jeg "Slow time" og hopper frem med enten "Wall of Storms" eller "Wall of Flames", og steker svinet. Moooaaah-hah-haah-haaaaaahhhh!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Ah, er så fint å ha disse Dremoraene :rodmer:

Takket være dem og aura whisper har jeg ikke trengt å laste ned den mod'en som gjør edderkopper om til bamser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, er så fint å ha disse Dremoraene :rodmer:

Takket være dem og aura whisper har jeg ikke trengt å laste ned den mod'en som gjør edderkopper om til bamser :fnise:

Jeg liker dem. Tøffe typer.

"I smell WEAKNESS!"

"THERE you are, WEAKLING!"

og "There could be no other end!"

DET er battletalk, det. Og så sutrer de ikke når de får bank, de står på til siste slutt, og kreperer med en diskret liten gurgling.

Edderkopper til BAMSER? Teddybjørner, altså?

Finnes det noen mod som gir deg muligheter til å endre dialogene. Jeg skulle gjerne høre en av Dremoraene si "Now, who`s the bitch?!" Det er det JEG sier når jeg skårer på tidligere uslåelige motstandere. Du vet, starten på spillet er ofte litt traumatisk. En vond tid der man er liten og sårbar. Man blir hevngjerrig.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk så kult om man kunne få frem en slik dremora i det virkelige liv... Da hadde naskeri på jobb blitt SÅ mye mer spennende! Ellers å jeg si meg fasinert over alle de ulike typene med mods, ene er jo morsomere enn andre! Nesten så jeg vurderer pc kun for å laste dem ned! Ett spill med my litle pony hester og troll som synger troll-sangen, hva kan man ikke like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ad masker, så mener jeg at man finner 7 av dem i Skyrim, og at den åttende dukker opp på veien til den siste fighten. Den skal sitte på en prest som heter Nakriini. Hvis noen har sett Nakriini noe sted i Skyrim, vil jeg gjerne vite hvor. Jeg har en beskjed til ham. Henne. Det.

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Nahkriin

Er det Nahkriin du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå på lever 41 og har enda ikke fått startet questen hvor man får Sangines rose. Har vært innom alle steder jeg kan tenke meg for å møte fyren, inkludert stedene jeg har møtt han før... Noen som har opplevd det samme og vet hvordan jeg kan trigge questen til å begynne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Dette må være den sykeste mod'en ever!

Jeg dør!! :legrine:

Ja den er sykt vittig. Her er en mod som fans av futurama kan sette pris på

"wub wub wub"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Companionen min har blitt krøppling :kjefte: Han kommer krypende etter meg, laaaaaaangt bak meg, kjempe sent... Prød å heele han men ingen effekt så lang. Kan prate med han og alt, han vil bare ikke reise seg. Andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Companionen min har blitt krøppling :kjefte: Han kommer krypende etter meg, laaaaaaangt bak meg, kjempe sent... Prød å heele han men ingen effekt så lang. Kan prate med han og alt, han vil bare ikke reise seg. Andre som har opplevd dette?

Ja, jeg opplevde det et par ganger. Ikke med companions, men med et par andre figurer. Kommandant Rikke måtte ned på kne i Windhelm, blant annet. Hrm, jeg... kan ha dæljet til henne med sverdet et par ganger. Og kanskje svidd henne litt. I kantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen var det ikke min feil! Jeg sendte noen piler i han før vi gikk inn i dungeonen, men hva kan han forvente når han ikke følger etter meg på klatretur opp i fjellene og stiller seg på ett sted hvor det var logisk at han var en forsvorn? Uansett, han var fin når vi gikk inn og ikke når vi gikk ut. Men noen fasttravles senere kom han til hektene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjer når den 8. masken kommer på plass.

www.uesp.net :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

What? Jeg skal innrømme at jeg var litt skremt når jeg rotet meg ned der på level 10 og møtte en spriggan og 3 sabeltigre samtidig, men et det noe annet skummelt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Da jeg var der i natt greide den ekle spriggan-kjerringa å summonne FEM digre edderkopper, en haug med bjørner og sabeltanntigre, i tillegg til en flokk med hjorter.

Jeg tror hun bare tilkaller alt som måtte befinne seg i nærheten, og nå var det tilfeldigvis ganske mange :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var der i natt greide den ekle spriggan-kjerringa å summonne FEM digre edderkopper, en haug med bjørner og sabeltanntigre, i tillegg til en flokk med hjorter.

Jeg tror hun bare tilkaller alt som måtte befinne seg i nærheten, og nå var det tilfeldigvis ganske mange :forvirret:

Er det noen som vet om dette er omtrent det samme som skjer når man bruker drageropet som tilkaller dyr for å slåss for en? Det er et av dem jeg aldri har brukt, siden jeg digger "Slow Time", der man nærmest danser rundt motstanderen mens han fortvilet forsøker å snu seg kjapt nok. Samme effekten som når man tar speed i Fallout New Vegas og dreper Deathclaws med katanaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...