Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

You can :rodmer: Altså, både gifte deg og ha han med deg! men pass gjerne på så han ikke dør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

You can :rodmer: Altså, både gifte deg og ha han med deg! men pass gjerne på så han ikke dør :P

Har angst nok for det allerede, så det går bra :gjeiper: Men det er vel sånn at man ikke kan gifte seg igjen hvis han dør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apophis

:sukk:

Kun den siste delen av hovedquesten igjen. ALT annet er gjort (utenom eit par quester som er bugged og de som er repeatable forever and ever and ever) og ALLE (99% ihvertfall) grotter, ruiner, fort, gruver, camps, giant-camps og diverse er gjennomgått.

Lv 50 har eg rukket å bli (gikk plutselig opp 3-4 levler på null komma niks når eg endelig gadd å styre på med å få opp smithing-skillen slik at eg fikk lagd meg Dragonscale rustning), mangler kun 4 achievements for spillet også.

Endret av Apophis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har angst nok for det allerede, så det går bra :gjeiper: Men det er vel sånn at man ikke kan gifte seg igjen hvis han dør?

Helt rett, man kan ikke gifte seg på nytt om partneren dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Kun den siste delen av hovedquesten igjen. ALT annet er gjort (utenom eit par quester som er bugged og de som er repeatable forever and ever and ever) og ALLE (99% ihvertfall) grotter, ruiner, fort, gruver, camps, giant-camps og diverse er gjennomgått.

Lv 50 har eg rukket å bli (gikk plutselig opp 3-4 levler på null komma niks når eg endelig gadd å styre på med å få opp smithing-skillen slik at eg fikk lagd meg Dragonscale rustning), mangler kun 4 achievements for spillet også.

jeg fullgørte hovedquestet på level 50-og noe, ettersom ps3en ble så himla treig på det tidspunktet. Så jeg har nå dark brotherhood igjen, samt litt på thieves guild. Nå som jeg har fullført Assassins creed revelations tenker jeg å bruke noen kvelder på å vandre videre rundt i Skyrim :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fullgørte hovedquestet på level 50-og noe, ettersom ps3en ble så himla treig på det tidspunktet. Så jeg har nå dark brotherhood igjen, samt litt på thieves guild. Nå som jeg har fullført Assassins creed revelations tenker jeg å bruke noen kvelder på å vandre videre rundt i Skyrim :rodmer:

Maskina di hakker fordi den er overarberida, så hvis du tvinger deg gjennom en hau med lægg, kan brikkene i maskina begynne å brenne... Det sier ffssss, så lukter det svidd, og maskina virker ikke mer.

Bethesda sier at neste patch, som kommer denne måneden, har "improved performance", så jeg tror du burde vente til den kommer... Det begynner å hakke på alle utgavene av spillet, men det skjer etter lengre tid på PC og Xbox 360, så de burde få fiksa det, ellers mister de mange kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig stor forskjell om jeg har slettet autosave og om den er på eller ikke. Nå spiller jeg faktisk i kveld, men jeg har satt grense for meg selv på max 2 timer om gangen når jeg spiller Skyrim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mindre enn 20 fps (frames per second) ganske gjevnt gjennom spilltiden din, kan maskina di helt fint bli ødelagt på mindre enn 2 timer.

Komponenter blir faktisk så fort varme, at om du tar vekk vifta til feks prosessoren, begynner den å brenne med en gang du trykker på strømknappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet meg inn i The Companions, og har nå valget med å bli varulv. Har undersøkt litt på fordeler og ulemper med dette. Er det mulig å komme seg videre og gjøre quester for Companions UTEN å bli varulv? Eller må jeg gjøre dette for å komme meg videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Men det ligger jo noe i at han ene companionen forsøker å finne en kur? Regner med at du kan bli frisk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Røyskatt*

Jeg opplevde en fantastisk bug når jeg spilte oblivion. Der ble min kvinnelige, sterkt sminkede og kjolebærende mage plutselig om til en mann i characterbildet. Han var sånn.. 7dagers skjeggete, hadde samme kjolen og like mye sminke. Vakker var han :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet meg inn i The Companions, og har nå valget med å bli varulv. Har undersøkt litt på fordeler og ulemper med dette. Er det mulig å komme seg videre og gjøre quester for Companions UTEN å bli varulv? Eller må jeg gjøre dette for å komme meg videre?

Det er ingen negative effekter med å bli varulv.

Vampyr derimot er en annen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hard Ride

Det er ingen negative effekter med å bli varulv.

Vampyr derimot er en annen ting.

Du kan ikke få "well rested" bonus om du er varulv.

Well rested bonus gir en liten boost i levling av skills

Endret av Hard Ride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ligger jo noe i at han ene companionen forsøker å finne en kur? Regner med at du kan bli frisk igjen.

Fant ut at det er en quest ganske sent i Companiontråden der du får muligheten til å bli normal igjen, men den er visst ganske bugget, så det er mange som opplever (slik som Apophis skriver) at det ikke går likevel.

Har virkelig lyst til å fortsette å gjøre quester for the Companions, så jeg får bare hoppe i det, selv om jeg egentlig vil være "normal". Alternativet er jo å begynne på thieves guild-questene eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det er en quest ganske sent i Companiontråden der du får muligheten til å bli normal igjen, men den er visst ganske bugget, så det er mange som opplever (slik som Apophis skriver) at det ikke går likevel.

Har virkelig lyst til å fortsette å gjøre quester for the Companions, så jeg får bare hoppe i det, selv om jeg egentlig vil være "normal". Alternativet er jo å begynne på thieves guild-questene eller noe sånt.

Kan du ikke bare si "ja, jeg vil være varulv!" og bare drite i å bruke den egenskapen? Du får ikke rested bonus mer, men det er det eneste negative med å være varulv, om du aldri forvandler deg til varulvformen... Det er en helt frivillig forvandling, som du kan utføre 1 gang per dag.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...