Mann 42 Skrevet 1. januar 2012 #681 Del Skrevet 1. januar 2012 Seriøst? Er det en del av spillet..? Har et lite problem nå da... Samboeren spiller på sin datamaskin, men av en eller annen grunn går spillet supertregt på laptopen min. Jeg tror det er pga. skjermkortet, visstnok ati radeon hd 5400. Det står bakpå spillet at det krever minst 512 MB RAM, er det noen som vet hvorfor det går så tregt? På maskina har jeg 6 GB RAM og masser av harddiskplass ledig :/ Husket du å ofre en geit til Mehrune Dagon før du bootet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. januar 2012 #682 Del Skrevet 1. januar 2012 Hvor finner jeg Eirik the Slayer? Jeg tror vi ville blitt et bra team. Eirik the Slayer og Grognak høres ut som en NOKSÅ dynamisk duo. Er Erik leiesoldat, eller må jeg gjøre noe spesielt for ham? Pt er jeg gift med Uthgerd. Jeg var ganske blakk da, så jeg hadde ikke penger til hus, og var sårt i beit for et sted å lagre dragetinga mine. Kan jeg dumpe henne som champion, men fortsatt beholde huset i Whiterun? Det ligger ganske pent til like ved smia, hvor jeg tilbringer mye tid. Ja, det hørtes temmelig barskt ut Du finner han på innet i Rorikstead. Han har en liten questline hvor du må overtale faren hans til å la han få lov til å bli mercenary (jeg betalte vel 200 septims eller noe i steden for å diskutere). Etter å ha fullført dette questet går du ut av innet, og inn igjen, så sitter han på en stol der og har endret navn til Erik the Slayer. Han kan da hyres for 500 septims. Det har vært verdt hver krone Uthgerd går hjem til huset dere bor i, om du "sier henne opp". Da er hun hjemme og stuller og steller i huset til du kommer hjem fra eventyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. januar 2012 #683 Del Skrevet 1. januar 2012 Ja, det hørtes temmelig barskt ut Du finner han på innet i Rorikstead. Han har en liten questline hvor du må overtale faren hans til å la han få lov til å bli mercenary (jeg betalte vel 200 septims eller noe i steden for å diskutere). Etter å ha fullført dette questet går du ut av innet, og inn igjen, så sitter han på en stol der og har endret navn til Erik the Slayer. Han kan da hyres for 500 septims. Det har vært verdt hver krone Uthgerd går hjem til huset dere bor i, om du "sier henne opp". Da er hun hjemme og stuller og steller i huset til du kommer hjem fra eventyr Å, var det HAN. Jeg har allerede gjort det der. Jeg betalte også for rustningen hans. Men han virket som en kjekk landsens gutt, ikke en "Slayer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. januar 2012 #684 Del Skrevet 1. januar 2012 Å, var det HAN. Jeg har allerede gjort det der. Jeg betalte også for rustningen hans. Men han virket som en kjekk landsens gutt, ikke en "Slayer". Haha, ikke sant! :gjeiper: Jeg lurte litt da han selv i de første dialogene skulle ha det til at han ikke dugde noe særlig, men han har bevist over og over igjen at han virkelig er en slayer. Han går under kategorien "barbarian" på uesp, og det kom ikke som noen overraskelse at mannen er drillet på heavy armor og two-handed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. januar 2012 #685 Del Skrevet 1. januar 2012 Ja, det hørtes temmelig barskt ut Du finner han på innet i Rorikstead. Han har en liten questline hvor du må overtale faren hans til å la han få lov til å bli mercenary (jeg betalte vel 200 septims eller noe i steden for å diskutere). Etter å ha fullført dette questet går du ut av innet, og inn igjen, så sitter han på en stol der og har endret navn til Erik the Slayer. Han kan da hyres for 500 septims. Det har vært verdt hver krone Uthgerd går hjem til huset dere bor i, om du "sier henne opp". Da er hun hjemme og stuller og steller i huset til du kommer hjem fra eventyr Nice! Vet du forresten om han aksepterer Dragonscale rustning? Jeg måtte lage Dragonplate greier til Uthgerd, hun ville ikke bruke lett rustning, til tross for at en Dragonscale rustning har mye høyere rating enn Dragonplate, og er lettere. Det er litt mer jobb med drageskjell, men det er jo ingen mangel på drager. Etter at jeg ble Arch-Mage på Winterhelm, så har jeg blitt antastet av ikke mindre enn tre sinte Elder Dragons mens jeg var på vei ut fra biblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. januar 2012 #686 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Nice! Vet du forresten om han aksepterer Dragonscale rustning? Jeg måtte lage Dragonplate greier til Uthgerd, hun ville ikke bruke lett rustning, til tross for at en Dragonscale rustning har mye høyere rating enn Dragonplate, og er lettere. Det er litt mer jobb med drageskjell, men det er jo ingen mangel på drager. Etter at jeg ble Arch-Mage på Winterhelm, så har jeg blitt antastet av ikke mindre enn tre sinte Elder Dragons mens jeg var på vei ut fra biblioteket. Det vil jeg tro, han puttet nå hvertfall på seg nightingale armoren som jeg ga han, og den er jo i aller høyeste grad light armor Han er egentlig veldig grei å ha med å gjøre. Ifører seg det han får, og bruker de våpnene jeg ønsker uten å mukke Edit: Må bare legge til at jeg merket stor forskjell på hans "dyktighet" den perioden jeg tvang han inn i light armor, med bruk av one-handed våpen. Han klarer seg greit, men han er definitivt flinkere med heavy armor og two-handed. Endret 1. januar 2012 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. januar 2012 #687 Del Skrevet 1. januar 2012 Haha, ikke sant! :gjeiper: Jeg lurte litt da han selv i de første dialogene skulle ha det til at han ikke dugde noe særlig, men han har bevist over og over igjen at han virkelig er en slayer. Han går under kategorien "barbarian" på uesp, og det kom ikke som noen overraskelse at mannen er drillet på heavy armor og two-handed Right... Vel, han kan overta Uthgerds Dragonplate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. januar 2012 #688 Del Skrevet 1. januar 2012 Det vil jeg tro, han puttet nå hvertfall på seg nightingale armoren som jeg ga han, og den er jo i aller høyeste grad light armor Han er egentlig veldig grei å ha med å gjøre. Ifører seg det han får, og bruker de våpnene jeg ønsker uten å mukke Jeg tror det er på tide å sende Uthgerd tilbake til grytene. Særlig hvis jeg fortsatt er velkommen hjem en gang i blant og kan våkne med følelsen av "my Lovers Comfort". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. januar 2012 #689 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg tror det er på tide å sende Uthgerd tilbake til grytene. Særlig hvis jeg fortsatt er velkommen hjem en gang i blant og kan våkne med følelsen av "my Lovers Comfort". Var ikke det kvinnens plass på den tiden? Den får ikke jeg, for min ektemann sover aldri Har "tatt" han i å sove en eneste gang, og da sov han på bedrollen i kjelleren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. januar 2012 #690 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Det vil jeg tro, han puttet nå hvertfall på seg nightingale armoren som jeg ga han, og den er jo i aller høyeste grad light armor Han er egentlig veldig grei å ha med å gjøre. Ifører seg det han får, og bruker de våpnene jeg ønsker uten å mukke Edit: Må bare legge til at jeg merket stor forskjell på hans "dyktighet" den perioden jeg tvang han inn i light armor, med bruk av one-handed våpen. Han klarer seg greit, men han er definitivt flinkere med heavy armor og two-handed. Forresten, hva er nightinggale armor, og hvor får man det? Må man bli tyv i Riften? Jeg er allerede snimorder, listener for Nightmother, og kannibal, så jeg er litt usikker på om ryktet mitt tåler noe mer. Jeg har begynt å få kommentarer som "Pssst, I know who you are... Hail Sithis" og "Your breath is foul, what have you been eating!" Er det forresten en dårlig ide å myrde keiseren? Jeg har fått oppdraget, men har satt det på backburner, ettersom jeg er litt usikker på hva som skjer etterpå... Endret 1. januar 2012 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. januar 2012 #691 Del Skrevet 1. januar 2012 Forresten, hva er nightinggale armor, og hvor får man det? Må man bli tyv i Riften? Jeg er allerede snimorder, listener for Nightmother, og kannibal, så jeg er litt usikker på om ryktet mitt tåler noe mer. Jeg har begynt å få kommentarer som "Pssst, I know who you are... Hail Sithis" og "Your breath is foul, what have you been eating!" Er det forresten en dårlig ide å myrde keiseren? Jeg har fått oppdraget, men har satt det på backburner, ettersom jeg er litt usikker på hva som skjer etterpå... Ja, nightinggale er den nest siste armoren du får gjennom Thieves guild questlinen. Haha, får den type kommentarer fra vakter hele tiden jeg også, også går jeg alltid i Thieves guildmaster armor, så får stadig vekk "I know thieves guild armor when I see it, don't think you can fool me". Aner ikke, har satt det samme questet på vent selv. Ser ikke for meg at det er helt heldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. januar 2012 #692 Del Skrevet 1. januar 2012 Ja, nightinggale er den nest siste armoren du får gjennom Thieves guild questlinen. Haha, får den type kommentarer fra vakter hele tiden jeg også, også går jeg alltid i Thieves guildmaster armor, så får stadig vekk "I know thieves guild armor when I see it, don't think you can fool me". Aner ikke, har satt det samme questet på vent selv. Ser ikke for meg at det er helt heldig? Nei, jeg mener å ha lest i en av bøkene at sist noen myrdet en keiser, så ble hele organisasjonen deres utslettet. Men det kan jo bare være hype. Spørsmål. Jeg lurer litt på om det er noen slags "karma" funksjon i dette spillet. Etter at jeg hadde gjort kannibal-greien og hadde gjort de første snikmordene for brorskapet, så syntes jeg at avataren min begynte å få et slags "mean motherfucker"-oppsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 1. januar 2012 #693 Del Skrevet 1. januar 2012 Drepe hvilken keiser? Skjønner ikke at folk sliter med å finne steder å legge fra seg ting på! Man får jo omtrent fritt bruke det første stedet man kommer til i Riverwood etter drageangrepet i Riften. Evt. det hemmelige rommet til Delphine i hovedquesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. januar 2012 #694 Del Skrevet 1. januar 2012 Nei, jeg mener å ha lest i en av bøkene at sist noen myrdet en keiser, så ble hele organisasjonen deres utslettet. Men det kan jo bare være hype. Spørsmål. Jeg lurer litt på om det er noen slags "karma" funksjon i dette spillet. Etter at jeg hadde gjort kannibal-greien og hadde gjort de første snikmordene for brorskapet, så syntes jeg at avataren min begynte å få et slags "mean motherfucker"-oppsyn. Ja, har hørt noe om det jeg også. Det vil vel i såfall kanskje komme en gjeng gærninger som vil lure rundt i buskene for å ta deg for det? Aner ikke, men det skulle ikke forundre meg. Bethesda har jo stort sett tenkt på alt i dette spillet. Jeg har forøvrig ikke lagt merke til det samme, men har fokusert mest på tyverier da, ikke fullt så fan av db questene. Drepe hvilken keiser? Skjønner ikke at folk sliter med å finne steder å legge fra seg ting på! Man får jo omtrent fritt bruke det første stedet man kommer til i Riverwood etter drageangrepet i Riften. Evt. det hemmelige rommet til Delphine i hovedquesten. Keiseren av the empire. Dark brotherhood quest. Hoho, det fallt meg faktisk aldri inn at man kunne bruke de Kjøpte breesehome ganske tidlig dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 1. januar 2012 #695 Del Skrevet 1. januar 2012 Jess, jeg møtte på en drage for første gang i natt. Må nevne at jeg laget meg en ny character og begynte på nytt. Og jeg var på vei til en dragon burial ground for å fortsette på en quest, da jeg plutselig ble angrepet av en drage. Jeg var ganske sikker på at jeg skulle dø, satt nok og holdte pusten under hele kampen. Men det gikk bra For litt siden fikk jeg tilbud om enda en følgesvenn, en khajiit. Men er den bedre enn Lydia? Og får man andre etterhvert eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 1. januar 2012 #696 Del Skrevet 1. januar 2012 Jess, jeg møtte på en drage for første gang i natt. Må nevne at jeg laget meg en ny character og begynte på nytt. Og jeg var på vei til en dragon burial ground for å fortsette på en quest, da jeg plutselig ble angrepet av en drage. Jeg var ganske sikker på at jeg skulle dø, satt nok og holdte pusten under hele kampen. Men det gikk bra For litt siden fikk jeg tilbud om enda en følgesvenn, en khajiit. Men er den bedre enn Lydia? Og får man andre etterhvert eller? Hurra! ALLE er bedre enn Lydia Ja, det finnes mange man kan ha med seg, du kan også kjøpe mercenarys for 500 septims. Gjør du questlinen til dark brotherhood kan du ta med deg hvem som helst derifra, og frem til Bethesda bestemmer seg for å patche bugen er samtlige derifra udødelige. Det er jo litt kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 1. januar 2012 #697 Del Skrevet 1. januar 2012 Står klar for å kvitte meg med varulven i meg, veldig spent på om det går eller om jeg opplever bug her som så mange andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 1. januar 2012 #698 Del Skrevet 1. januar 2012 Hurra! ALLE er bedre enn Lydia Ja, det finnes mange man kan ha med seg, du kan også kjøpe mercenarys for 500 septims. Gjør du questlinen til dark brotherhood kan du ta med deg hvem som helst derifra, og frem til Bethesda bestemmer seg for å patche bugen er samtlige derifra udødelige. Det er jo litt kjekt Udødelige, you say. Ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #699 Del Skrevet 2. januar 2012 Hallo! Nettopp lastet ned Skyrim nå, og det ser dritbra ut so far. Men hvordan får jeg skiftet til å spille i tredjeperson? Er så utrolig klønete slik det er nå føler jeg, brukte nesten ti min. bare på å finne frem til trappa der du skal gå opp i tårnet og dragen spruter ild helt i begynnelsen. Så, anybody? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 2. januar 2012 #700 Del Skrevet 2. januar 2012 Dragonscale rustning har mye høyere rating enn Dragonplate Det stemmer vel ikke helt: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dragon_armor_(Skyrim) Men noe jeg er forundret over er at jeg ikke ser ut til å løpe fortere etter å ha byttet ut in Heavy Armor med Dragonscale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå