Lykkelitenen Skrevet 23. desember 2011 #561 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg har tidligere kalget over quest som fullføres uten at man vet om at det finnes (Type drepe folk eller dyr og få beskjed om at man nå har fullført en miniquest og kan hente belønning...), men nå er det motsatt som plager meg. Har tatt meg inn i Thalmore fortet hvor Thorald Grey-Mane er, men siden jeg ikke gadd å snike i Battle-born sitt hus og finne ledetrådene får jeg ikke snakket med han, enda mindre befri han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 23. desember 2011 #562 Del Skrevet 23. desember 2011 Shadowmere følger etter overalt. Selv om du ikke sitter på den når du fast travel'er, så dukker den opp bak deg. Skjer ikke hveeer gang hos meg, men dukker alltid opp igjen ved neste forflytning. Pleier å stå i ro når du dismounter, om det ikke er fiender i nærheten. Vanlige hester begynner å gå på egen vandring når man dismounter, så der er Shadowmere god Gjør ikke alle hester det altså? Jeg har Frost, og den gjør det samme. Har ikke hatt andre hester da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 23. desember 2011 #563 Del Skrevet 23. desember 2011 A night to remember Morsomt quest ja! Og ja, jeg også er helt hekta på Sanguine rose. Bruker den hele tiden! Så får det heller koste noen soul gems å fylle opp igjen til stadighet Vi er forsåvidt et helt lite lag nå, meg, Erik the Slayer, min spectral assasin, hans familiar (jeg har gitt han en familiar staff som han flittig bruker) og selvfølgelig en deadra eller tre når jeg måtte føle for det. Ikke mye som står imot det laget Har du fått Azuras Star? Om du bruker mye soul gems, så anbefaler jeg å ta questen der du får den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. desember 2011 #564 Del Skrevet 23. desember 2011 Har du fått Azuras Star? Om du bruker mye soul gems, så anbefaler jeg å ta questen der du får den Har ikke fått den enda, den står på planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltazar Skrevet 26. desember 2011 #565 Del Skrevet 26. desember 2011 Da har jeg dessverre møtt på en bug som gjør det her veldig vanskelig. Har gjort meg ferdig med en quest i "Markarth" da jeg har rømt ut av fengselet sammen med fanger og sloss med vaktene. Problemet oppstår når jeg skal tilbake for å fullføre neste quest (utpresse Raerik) Når jeg møter vaktene så kommer det opp alternativer der jeg velger å bli satt i fengsel, men problemet er at det ikke hjelper å klikke på "ta meg i fengsel" Det som skjer er at vakten bare gjentar seg selv hele tiden og da blir eneste utvei å sloss med hele forbanna landsbyen, og om jeg velger det så er jeg ganske sikker på at Raerik ikke vil snakke med meg. Jeg forsøkte å løpe forbi alle vaktene for å snakke med Raerik, men da er han visst ikke på talefot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 26. desember 2011 #566 Del Skrevet 26. desember 2011 Du kan ikkje betale bounty'n istede for då? Eg slåss ikkje mot vaktene der, eg lot de andre ta seg av det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltazar Skrevet 26. desember 2011 #567 Del Skrevet 26. desember 2011 Du kan ikkje betale bounty'n istede for då? Eg slåss ikkje mot vaktene der, eg lot de andre ta seg av det :gjeiper: Får tre alternativer: 1. Prøve å Lyve 2. Godta fengsel 3. slåss. Selv om du ikke slåss med vaktene når du bryter deg ut av fenselet så får du vel en bounty? eller kan du gå fritt uten å bli stoppa av vakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 26. desember 2011 #568 Del Skrevet 26. desember 2011 Får tre alternativer: 1. Prøve å Lyve 2. Godta fengsel 3. slåss. Selv om du ikke slåss med vaktene når du bryter deg ut av fenselet så får du vel en bounty? eller kan du gå fritt uten å bli stoppa av vakter. Jeg sloss når jeg kom ut av fengselet, og fikk endel i bounty etterhvert som jeg drepte vakter. Men så snart alle var død, ble den borte fordi det ikke var flere øyenvitner igjen. Kan ikke huske å ha støtt på samme bug som deg, da. Men tror ikke jeg gikk for å utpresse Raerik heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltazar Skrevet 26. desember 2011 #569 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg sloss når jeg kom ut av fengselet, og fikk endel i bounty etterhvert som jeg drepte vakter. Men så snart alle var død, ble den borte fordi det ikke var flere øyenvitner igjen. Kan ikke huske å ha støtt på samme bug som deg, da. Men tror ikke jeg gikk for å utpresse Raerik heller. Veldig smart, ser nå at det er flere som møter samme enorme bug som meg etter å ha googla, veldig synd fordi jeg begynte virkelig å like de oppdragene stormcloaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 26. desember 2011 #570 Del Skrevet 26. desember 2011 Veldig smart, ser nå at det er flere som møter samme enorme bug som meg etter å ha googla, veldig synd fordi jeg begynte virkelig å like de oppdragene stormcloaks. Ah, da skjønner jeg! Da jeg tok Stormcloak-siden på PS3-en, så brøyt jeg meg ikke ut av fengslet (spiller på PC nå, og valgte Imperials denne gangen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 26. desember 2011 #571 Del Skrevet 26. desember 2011 Nå venter jeg på Skyrim! Gleder meg stort! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 26. desember 2011 #572 Del Skrevet 26. desember 2011 Åh, jeg vil spille! Men spillet ligger på stasjonærpc et godt stykke unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 26. desember 2011 #573 Del Skrevet 26. desember 2011 tre dagers pause hvor jeg har sett på brodern som spiller, nå MÅ jeg spille selv her Blir en lang natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 26. desember 2011 #574 Del Skrevet 26. desember 2011 Møtt på dragen vinturuth, men han reagerer ikke når jeg sloss mot han og companioinen min bare skyter mot løse luften. Fikk opp livene hans, drepte han i teorien, men han bare sitter der og ser på meg uten å dø :S CRAP! Ps3 låste seg sist jeg sloss mot han, irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. desember 2011 #575 Del Skrevet 27. desember 2011 Møtt på dragen vinturuth, men han reagerer ikke når jeg sloss mot han og companioinen min bare skyter mot løse luften. Fikk opp livene hans, drepte han i teorien, men han bare sitter der og ser på meg uten å dø :S CRAP! Ps3 låste seg sist jeg sloss mot han, irriterende! Kanskje han er essential og ikke skal drepes enda? Jeg har støtt på en del folk hvertfall som jeg har drept og drept, men når livene dems er tomt sitter de bare der og "healer" seg uten å dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 27. desember 2011 #576 Del Skrevet 27. desember 2011 Han var bare låst pga bug. Første gang fløy han og begynte å sloss, klarte å drepe han men hele maskinen låste seg. De andre gangene kom han opp av graven, men bare sto der og reagerte ikke. Jeg måtte hoppe tilbake enda en save for å ta han, ser ut til at man må la han lette fra bakken før man gjør noe, angriper man mens han sitter blir han bare sittende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltazar Skrevet 27. desember 2011 #577 Del Skrevet 27. desember 2011 Kanskje han er essential og ikke skal drepes enda? Jeg har støtt på en del folk hvertfall som jeg har drept og drept, men når livene dems er tomt sitter de bare der og "healer" seg uten å dø. De folkene som ikke vil dø tror jeg har en viktigere rolle litt lenger ute i spillet. Pga en stor BUG i "Markarth" så må jeg drepe alle soldatene i byen for å gjennomføre quest fra Stormcloaks, og da er det to personer som legger seg ned og healer seg opp igjen, jeg vil tro at disse to personene har en rolle i en annen Quest senere i spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baltazar Skrevet 27. desember 2011 #578 Del Skrevet 27. desember 2011 Han var bare låst pga bug. Første gang fløy han og begynte å sloss, klarte å drepe han men hele maskinen låste seg. De andre gangene kom han opp av graven, men bare sto der og reagerte ikke. Jeg måtte hoppe tilbake enda en save for å ta han, ser ut til at man må la han lette fra bakken før man gjør noe, angriper man mens han sitter blir han bare sittende Hvilken Level er du på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. desember 2011 #579 Del Skrevet 27. desember 2011 Får frysninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 27. desember 2011 #580 Del Skrevet 27. desember 2011 Hvilken Level er du på nå? Nå er jeg 34 på denne saven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå