Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Jeg fikk endelig gifta meg. Både gjestene og min ektemann gikk ut rett etter seremonien og jeg fant ikke mannen min før det hadde gått noen dager.

Jeg fikk nøkkelen til huset hans og ville flytte inn. Det viste seg at han hadde to enkeltsenger, og at den ene tilhørte en mann han bor sammen med.

Skuffa!

Endret av solkrem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier du at daggers gjør mer skade etter å ha perka sneak?

Ja, en perk som gir deg 15 ganger damage med daggers. Perk'en før det igjen gir tredobbel damage med bue. Snikdreping for alle penga her i gården :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk endelig gifta meg. Både gjestene og min ektemann gikk ut rett etter seremonien og jeg fant ikke mannen min før det hadde gått noen dager.

Jeg fikk nøkkelen til huset hans og ville flytte inn. Det viste seg at han hadde to enkeltsenger, og at den ene tilhørte en mann han bor sammen med.

Skuffa!

Du får kjøpe eget hus og flytte han dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dilemma, jeg klarer ikke bestemme meg mellom Marcurio og Willhelm. Hvordan fungerer det å gifte seg med en companion manhar med seg, kan jeg frotsatt dra han med på tur?

Og hva om han dør mens vi er gifte, kan jeg gifte meg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemma, jeg klarer ikke bestemme meg mellom Marcurio og Willhelm. Hvordan fungerer det å gifte seg med en companion manhar med seg, kan jeg frotsatt dra han med på tur?

Og hva om han dør mens vi er gifte, kan jeg gifte meg igjen?

Mercurio, snasen fyr. Aner ikkje hvem Willhelm er...? Trur du kan dra han med deg, eg foretrekker å fyke rundt solo, så eg har ikkje prøvd :gjeiper:

Eg vil tru det er mulig ja, så lenge man fortsatt har den amuletten. Men er ikkje sikker då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemma, jeg klarer ikke bestemme meg mellom Marcurio og Willhelm. Hvordan fungerer det å gifte seg med en companion manhar med seg, kan jeg frotsatt dra han med på tur?

Og hva om han dør mens vi er gifte, kan jeg gifte meg igjen?

Man kan ikke gifte seg på nytt hvis ektefellen dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren... Da blir dette vanskelig gitt. Jeg vil gifte meg med supermagen min, jeg vil samtidig ha han med på tur OG jeg er redd for at han dør fra meg. Vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren... Da blir dette vanskelig gitt. Jeg vil gifte meg med supermagen min, jeg vil samtidig ha han med på tur OG jeg er redd for at han dør fra meg. Vanskelig.

Save ofte og reload om han dør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir nok det jeg ender meg skal du se :fnise:

Hvem hadde trodd att spillverden skulle være så engasjerende og vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glem det, jeg var totalt dust.... Ser nå at denne døren har flere alternativer enn jeg er vant med :fnise:

Men for å klage litt like vel, så er kontrolen til ps3rn min begynt å leve sitt eget liv :S Dritt!

Endret av Lykkelitenen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off dette spillet er altfor vanedannende.. Det eneste jeg vil om dagene er å spille! Hadde det ikke vært for at jeg må jobbe på dagene, så hadde jeg spilt hele tiden xD

Noen som har begynt på eller fullført historien om disse drageprestene? Jeg har bare samlet inn to masker på pcen (hadde fire på PS3) foreløpig. Gleder meg til å ha alle åtte for å se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...