Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Gjest Hard Ride

Etter å ha fått denne rustningen, fikk jeg nesten lyst til å lage en ny karakter som heter Batman, og satse på skills som Batman har.

nightingale

Det er synd Skyrim ikke har noe un-armed skills, siden Batman sloss med nevene da.

Endret av Hard Ride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha fått denne rustningen, fikk jeg nesten lyst til å lage en ny karakter som heter Batman, og satse på skills som Batman har.

nightingale

Det er synd Skyrim ikke har noe un-armed skills, siden Batman sloss med nevene da.

Åh, den bekledningen fikk jeg nettopp og, tøff den! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir man kvitt varulv sjukdommen? Eg syns egentlig ikkje den fører med seg noe godt og har bare prøvd ein gang, vil heller få rested bonus når eg sover. Har prøvd å ta med eit heksehode til det bålet i Ysgramor's Tomb, men ingenting skjer når eg prøver å brenne det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir man kvitt varulv sjukdommen? Eg syns egentlig ikkje den fører med seg noe godt og har bare prøvd ein gang, vil heller få rested bonus når eg sover. Har prøvd å ta med eit heksehode til det bålet i Ysgramor's Tomb, men ingenting skjer når eg prøver å brenne det :(

Det funker bare med heksehoder fra den hula du hadde quest i... Mulig det bare fungerer om du tar hodene dems mens du er på den questen også.

Det er den eneste måten å kvitte seg med sykdommen på.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker bare med heksehoder fra den hula du hadde quest i... Mulig det bare fungerer om du tar hodene dems mens du er på den questen også.

Det er den eneste måten å kvitte seg med sykdommen på.

Ja, eg knerta alle heksene der og plukka med meg alle hodene deres mens eg var der. Men det skjer ingenting når eg prøver å aktivere det "bålet" der eg satte han gamlingen (lederen av the companions) fri fra sjukdommen, selv om eg har eit av hodene med i sekken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg knerta alle heksene der og plukka med meg alle hodene deres mens eg var der. Men det skjer ingenting når eg prøver å aktivere det "bålet" der eg satte han gamlingen (lederen av the companions) fri fra sjukdommen, selv om eg har eit av hodene med i sekken..

Kanskje du må holde det (om det er mulig da?) i hånda? Eller kanskje du må vente litt? Jeg fullførte "Darkness returns" for thieves guild i dag, og der måtte jeg bruke en nøkkel for å komme ut av et fangehull. Jeg styra rundt og skjønte ingenting, men så var det noe så lite som at jeg måtte lese en note jeg hadde fått i den hula først, så måtte jeg vente en god stund (et minutts tid er tross alt ganske lenge i spillverden :ler: ) før nøkkelen aktiverte seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man vet man er screwed når dette er utsikten man har. :fnise:

http://i.imgur.com/tksF1.jpg

Dagens kamp!

Fast travel til Sleeping tree camp, dukker opp litt for nære den jævla kjempen som bor der, men slipper heldigvis unna mammutene. Løper litt frem og tilbake mens jeg skyter piler på kjempen da jeg plutselig oppdager at Lydia er borte. Ser at det plutselig er kommet en rød dott til på kompasset mitt og att denne dotten beveger seg fort. Drage! Lydia og de to mammutene kjemper en hard kamp mot dragefaenskapen, jeg fokuserer på kjempen. Plutselig forsvinner kjempen og er borte fra både synsvidde og kompass. Jeg tenker å joine Lydia og pelsdottene mot vår felles fiende: dragen. Før jeg vet ordet av det har pelsdottene ombestemt seg og vil plutselig sloss med meg i steden for. Jaja, de to dyra sprer seg, en etter meg, en løper bort fra kampen med dragen etter seg. Lydia? Hun tar seg en vel fortjent (Eller ikke....) pust i bakken. Etter en evighet bestemmer pelsdotten seg for å følge sin nå døde bror, snur på en femøre og tar bena fatt. Dragen etter... Jeg stopper opp for å se om jeg kan treffe dem med noen piler da kjempen plutselig dukker opp bak meg, mer eller mindre ut av intet. Løper som en galning for å slippe unna og ser at mammutene nå er død og at dragen igjen har oppdaget meg.

Jeg har seriøst aldri løpt så mye i en kamp før! Dragen og kjempen gjorde kort prosess på hverandre, dragen bøtet med livet først før noen piler fikset kjempen. Men hva skjer når jeg er ferdig? En ny kjempe og en ny mammut. HELDIGVIS stakk de reativt kjapt når jeg bare løp noen meter i motsatt retning, men fy søren, jeg hadd aldri trodd at det gikk ann å sloss mot så mange samtidig, spesielt ikke etter å ha sett overnevnte bilde :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg knerta alle heksene der og plukka med meg alle hodene deres mens eg var der. Men det skjer ingenting når eg prøver å aktivere det "bålet" der eg satte han gamlingen (lederen av the companions) fri fra sjukdommen, selv om eg har eit av hodene med i sekken..

Da er det en bug. Er du heldig, kanskje Bethesda fikser det en dag :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir man kvitt varulv sjukdommen? Eg syns egentlig ikkje den fører med seg noe godt og har bare prøvd ein gang, vil heller få rested bonus når eg sover. Har prøvd å ta med eit heksehode til det bålet i Ysgramor's Tomb, men ingenting skjer når eg prøver å brenne det :(

Jeg har nettopp blitt varulv. Fikk plutselig trøbbel i noen landsbyer og The College of Winterhold.... Faralda er ute etter meg hele tiden. Er dette pga av varulv-blodet mitt som enkelte innbyggere kan lukte? Forbanna slitsomt!

En annen ting:

Jeg ligger på level 25 og har funnet mange dragerop men klarere bare ta i bruk det første ropet. Hvor lang tid tar det før jeg kan åpne flere av ropene som jeg har funnet? Det eneste jeg klarer å utføre med ropet er å blåse noen kaniner over ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp blitt varulv. Fikk plutselig trøbbel i noen landsbyer og The College of Winterhold.... Faralda er ute etter meg hele tiden. Er dette pga av varulv-blodet mitt som enkelte innbyggere kan lukte? Forbanna slitsomt!

En annen ting:

Jeg ligger på level 25 og har funnet mange dragerop men klarere bare ta i bruk det første ropet. Hvor lang tid tar det før jeg kan åpne flere av ropene som jeg har funnet? Det eneste jeg klarer å utføre med ropet er å blåse noen kaniner over ende.

Det har ikkje eg opplevd... Sikker på at du ikkje har knerta noen eller knabba noe som ikkje var ditt? De burde bare komme etter deg om du er i varulv-form dersom varulv-sjukdommen er problemet.

Gå til magic -> shouts og trykk på X (på xbox ihvertfall) for å unlocke nye rop, så kan du bruke de. Eg hadde samme problemet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg startet Oppdraget "A cornerd rat" og er super glad for at det gikk denne gangen. Håper bare jeg også får være med i thieves guild denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikkje eg opplevd... Sikker på at du ikkje har knerta noen eller knabba noe som ikkje var ditt? De burde bare komme etter deg om du er i varulv-form dersom varulv-sjukdommen er problemet.

Gå til magic -> shouts og trykk på X (på xbox ihvertfall) for å unlocke nye rop, så kan du bruke de. Eg hadde samme problemet ;)

Nå er alt tilbake til det normale, takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelsket! Marcurio er den mest fantastiske companionen jeg har hatt med meg, han zapper folk med magien sin før jeg får løftet buen min! Anbefales for dere som er like lat som meg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har blitt guildmaster i thieves guild? Jeg har fullført questlinen, og Brynjolf sa noe om at "now that you're in charge...blabla..", men jeg har ikke fått guildmasterarmour. Leste noe på uesp om at man måtte gjøre x-antall (10 eller noe?) av disse små-oppdragene til Vex og Delvin, og etter det skulle man få noen "special jobs" av Delvin. Jeg tror jeg minst har tatt 10 oppdrag fra hver av dem nå, men får ikke disse specialjobsene. Bug? What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjøre 4 oppdrag i ein spesifikk by eller noe trur eg, for å få startet hvert enkelt oppdrag, jobber med det selv. Har fått gjort 1 av 4 så langt, kjedelig med de små oppdragene altså.

Endret av Apophis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjøre 4 oppdrag i ein spesifikk by eller noe trur eg, for å få startet hvert enkelt oppdrag, jobber med det selv. Har fått gjort 1 av 4 så langt, kjedelig med de små oppdragene altså.

Ok, synes jeg har hatt en hel drøss i Riften f.eks, men må det være 4 fishing jobber f.eks, eller kan det være en fishing, en shill, en burglary osv?

Kommer det tilbudet om special job opp av seg selv, når man har gjort nok småjobber?

Ja, de småjobbene begynner å bli litt kjedelige nå, føler jeg har gjort så sinnsykt mange. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, synes jeg har hatt en hel drøss i Riften f.eks, men må det være 4 fishing jobber f.eks, eller kan det være en fishing, en shill, en burglary osv?

Kommer det tilbudet om special job opp av seg selv, når man har gjort nok småjobber?

Ja, de småjobbene begynner å bli litt kjedelige nå, føler jeg har gjort så sinnsykt mange. :lol:

Er ikkje sikkert Riften er med på lista over byene. Trur det bare er i byene TG vil få fotfeste, Riften har de vel allerede tatt siden de har hovedkvarteret sitt der.

De kommer av seg selv og du kan velge de jobbene du vil, trur ikkje du må ta 4 av samme typen. Har løpt fra by til by, fram og tilbake, med de oppdragene der. Begrensa hvor lenge det er moro med samme regla igjen og igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort ferdig den, men visste ikke at man måtte gjøre som dere sier! Har gjort så mye annet istedet.

Er på lvl 38, og perka sneak endel. Med 15 ganger i ekstra damage for daggers, så tar jeg Draugr Deathlord på to slag maks, fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje sikkert Riften er med på lista over byene. Trur det bare er i byene TG vil få fotfeste, Riften har de vel allerede tatt siden de har hovedkvarteret sitt der.

De kommer av seg selv og du kan velge de jobbene du vil, trur ikkje du må ta 4 av samme typen. Har løpt fra by til by, fram og tilbake, med de oppdragene der. Begrensa hvor lenge det er moro med samme regla igjen og igjen..

Ok, jeg får bare fortsette da :lol: Jeg SKAL klare å utholde kjedeligheten litt til, til jeg har klart det. Sambo er både archmage på college of winterhold og sjef i companions, så nå må jeg bare klare det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...