Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tredje dragen på rad eg har slåss mot som har snublet under landing og dermed gått inn med hodet først. Lagde eit fint, langt merke i jorda, såg bare den støvskya komme mot meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Spilling på fylla. Føøøøk! Mye som må gjøres på nytt ja...

Huff da, så innlegget ditt på fylletråden; var det mer enn hesten det gikk ut over? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg fant mange huler og div i går før fylla, men i dag er alt borte. har gått inn på en tidligere save (Har to og lagrer på annenhver som back up), spilt og drete på draget for så å lagre over den nyeste :kjefte: Mye som må gjøres på nytt ja...

Har også en del sinte vakter etter meg, men vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da lykkelitenenen! Det er kjedelig! Og må si jeg ble veldig nysgjerrig på hva du har gjort for å pusse på deg vaktenes vrede :fnise: Pickpocketing gone totally wrong?

Random nattcomic:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget først i dag at Lydia kan bære ting, så nå bærer hun alle mine 200-og noen chaurus egg, samt masse ræl jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg vil ha eller ikke ;)

Litt mange neneneneenene-er der Envy? Selv om jeg foretrekker en enenenenen for mye enn for lite :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget først i dag at Lydia kan bære ting, så nå bærer hun alle mine 200-og noen chaurus egg, samt masse ræl jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg vil ha eller ikke ;)

Litt mange neneneneenene-er der Envy? Selv om jeg foretrekker en enenenenen for mye enn for lite :fnise:

Hehee, kjekt å ha en companion til å bære ræl ja :D Lydiaen min er død, og jeg har IKKE tenkt å vekke henne igjen :nigo:

OI, sorry. Kan jeg skylde på at det er sent på kvelden? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, jeg tar meg ikke nær. Som sagt bedre med for mange enn for få, da det faktisk er en annen Lykkeliten her (jeg er ganske sikker på at jeg var her først :rope: )og jeg blir like forvirra hver gang folk skriver feil.

Lydia dør hele forbaska tiden, men jeg er så snill at jeg hopper tlbake for å redde henne. Men nå er jeg lei, neste gang får det bare være, jeg kan få en ny venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, jeg tar meg ikke nær. Som sagt bedre med for mange enn for få, da det faktisk er en annen Lykkeliten her (jeg er ganske sikker på at jeg var her først :rope: )og jeg blir like forvirra hver gang folk skriver feil.

Lydia dør hele forbaska tiden, men jeg er så snill at jeg hopper tlbake for å redde henne. Men nå er jeg lei, neste gang får det bare være, jeg kan få en ny venn.

Haha, så bra :lol: Skjønner at det kan være forvirrende!

Ja, hun er håpløs! Går jo hen og begynner å sloss mot alt mulig rart på egen hånd, dessuten er hun frekk og sarkastisk. Blæh! Var nesten glad da en draugr overlord gjorde kort prosess med henne, og jeg hadde plass til å loote det jeg trengte av henne for så å komme meg til Rorikstead å hente Erik. Har ikke angret et sekund. Han er helt AWSOME! Han tar livet av ALT, og rører ingenting før jeg har rørt det, eller det evt har angrepet. Flink og kjekk! :jepp:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ohh, min type! Vil ha!

Forståelig! :fnise: Jeg ble helt imponert her en dag da noen udyr dyttet meg ned i et dypt hull, og han faktisk hoppet etter! :rodmer:

..Det hadde aldri Lydia gjort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å rote meg borti hunden Barbas! For en fantastisk irriterende hund, han var nesten verre enn Lydia..

edit: Jeg har snart tatt igjen PS3-lagringen min. Jeg er lvl 28 på PC og ca. 38 på PS3! Det morsomme er at eg har tatt veldig få av de samme quests. Også tar jeg Draugr Death Overlord veldig lett på PCen nå, enn på PS3. Sloss igår mot en With, en Scourge OG en Death Overlord samtidig, og det gikk helt greit.

Dragon Priests på den andre siden er ikke helt enkel å at enda :P

Endret av Cervix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De er aldri enkle.... Spyr av dem! Men Barbas forsvanrt jo for emg også en stund, rotet seg inn i Ratways og sloss mot de udødelige thieves guild folka der nede. Han holdt på leeeeeeenge før han plutselig kom tilbake. Så bare vent å se, han kommer nok for å dytte deg utfor en klippe når du minst venter det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bikkja ja, eg tenkte eg skulle være smart å ta han med meg gjennom eit dungeon før eg gjorde den questen han er del av. Joda.. Eg sniker meg avgårde, han går faen å dytter på meg konstant, dytter meg på feller, prøver å dytte meg utfor høge stup og ut i lyset slik at fiendene såg meg, sto i veien, gjorde så eg blei sittende fast, osv. Så kommer vi endelig til ende-sjefen, bikkja klarer å få han etter seg og stikker selvfølgelig av med halen mellom beina og lar meg stå igjen aleine mot Death Lord'n. Joda, takk for den, fillebikkje. Tre slag, eg er død, null potions igjen pga at bikkja har gitt vekk mitt skjulested så mange ganger i løpet av turen.

Begge mine bikkjer reagerer ekstremt på hundene i spillet når de bjeffer. :fnise: Da boffer de med, hopper og står å nistirrer på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er glad i å snikskyte med pil og bue var Barbas VELDIG irriterende, han dytter som nevnt alltid i deg.. Fullførte hans quest så fort som mulig, så ble kvitt ham ganske raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min taktikk var å dra han med inni forsvornleirer, hoppe opp på en fjellhylle med pil og bue og la han stå igjen og ta støten. Effektivt! Jeg får opp skills i pil og bue og slipper å dø. Kjører litt samme stilen med Lydia nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...