Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls

Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Er på ps3 ja... Nå har jeg den ikke på og er noen dager siden jeg gjorde det, men gikk på menyen til der man lagrer og later, og lenger nede finner man innstillinger for blandt annet autosave. Jeg har satt min på autosaving når jeg fast travler og sover, ikke andre steder og situasjoner. Nå opplever jeg mindre kluss og det er mye raskere å lagre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra... Prøver å gjøre ein quest, men fikk plutselig vansker med å loote det eg dreper. Knerta haugevis med draugr, får ikkje kikke igjennom det de har på seg (vel, får gjøre det på noen av de, men mesteparten er untouchable). Holder på med "Forbidden Legend" og får ikkje gravd gjennom lommene på sjefen for å hente quest itemet :( WHYYYYYY? :kjefte:

Fanken, no er det rett før eg heller bare går tilbake til Morrowind eller prøver å få fatt i de tidligere i rekken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvordan man vet at man bruker ordet "le" for mye i tegneseriene. Det slutta å være morsomt for et par år siden...

"Morsomt" hvordan humor fra 4chan for noen år tilbake plutselig har blitt mainstream humor, og blir gjenbrukt til det bare er drit igjen.

http://3.bp.blogspot.com/-k1HVh7Ugstc/Tg0MtkdfCHI/AAAAAAAAAIA/YgCMkIvtK4Y/s1600/wambulance.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Kan man bli med i begge? :)

Det tviler jeg på..

I så fall vil du nok ende opp som en dobbelagent og en forræder, og ender opp med å ikke få være med hos noen av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forstår ikke helt det der med lagringskapasiteten. Hvis jeg velger å ikke bruke:

- save on rest

- save on wait

- save on travel

og disabel på save on character menu, så burde det vel ikke være noe problem hvis jeg sørger for å styre alt manuelt. Jeg er nødt til å lagre ofte for å slippe å starte noen timer tilbake hvis jeg dør, men da kan jeg vel bare passe selv på å lagre ofte ved å overskrive hver gang jeg lagrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Jeg så et rart syn i går:

Jeg har laget meg en ny karakter fordi jeg ville gjøre en del ting annerledes, og min lvl 6 Breton vimset omkring i området rundt Whiterun midt på natten, litt forsiktig, siden man ikke vet hva som kan dukke opp.

Plutselig dukker det opp en kjempe og en drage på en gang!

Jeg gjør meg klar til å sprinte for livet, men så begynner de å sloss mot hverandre!

De utgjorde litt av et syn der midt på natten i stjernelyset, innhyllet i frostpust :)

Kjempen eide dragen hardt til slutt, og jeg fikk gratis dragon soul og gull, og lusket langt vekk fra kjempen i tilfelle han skulle bli sint på meg også :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lie morsomt hver gang ;) Innimellom forsvinner dragene for å drepe nærliggende banditter, forsvorn, mammuter, kjemper osv osv, for så å komme tilbake med bare en liten brøkdel av livene sine igjen. Easy peasy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye interessant man kan oppleve ute i villmarken. En gang var jeg vitne til en Khajiit karavan som sloss mot en sabeltanntiger midt på natta. Mens de var opptatt med å sloss, kom det et gjenferd av en hest-og-rytter ridende forbi, uten at noen brydde seg om ham. Var ganske surrealistisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye interessant man kan oppleve ute i villmarken. En gang var jeg vitne til en Khajiit karavan som sloss mot en sabeltanntiger midt på natta. Mens de var opptatt med å sloss, kom det et gjenferd av en hest-og-rytter ridende forbi, uten at noen brydde seg om ham. Var ganske surrealistisk.

Hodeløst trur eg det gjenferdet er, såg ihvertfall sånn ut. :gjeiper: Prøvde å følge etter, men blei angrepet av noen hired thugs og mista han ut av syne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg på..

I så fall vil du nok ende opp som en dobbelagent og en forræder, og ender opp med å ikke få være med hos noen av dem..

Hva har egentlig dette valget å si? Når man avslutter hovedhistorien så kan ma jo fortsette å spille. Men vil man f.eks. se Imperials seire over Stormcloaks? Eller er man bare med og så skjer det ikke mer enn det?

Jeg skjønner liksom ikke hva poenget med dette valget skal være. Med mindre det faktisk påvirker "slutten" på spillet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Hva har egentlig dette valget å si? Når man avslutter hovedhistorien så kan ma jo fortsette å spille. Men vil man f.eks. se Imperials seire over Stormcloaks? Eller er man bare med og så skjer det ikke mer enn det?

Jeg skjønner liksom ikke hva poenget med dette valget skal være. Med mindre det faktisk påvirker "slutten" på spillet da.

Man trenger ikke å velge noen av dem, man kan fint være nøytral.

Men regner med at det følger med noen quests på hver side som kan være underholdende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De er bare helt vanlige side quests, så du må ikke gjøre noen av dem. Og siden du ikke gjør noen av dem, vil det ikke bli startet noe opprør verken fra den ene eller andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med tips om hva slags type våpen/magi som passer best mot de forskjellige fiendene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med tips om hva slags type våpen/magi som passer best mot de forskjellige fiendene?

Ild mot troll ihvertfall.

Klarer meg godt mot de fleste fiender med pil og bue eg, samt eit shout i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg trygg med magisk etthåndsvåpen og magi, samt pil og bue. Da har jeg dekket det meste av fiender. Skulle det bli for mye kommer også Sanguines rose frem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...