Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls

Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

I følge UESP kan du også få questen ved å snakke med Argonian bartender i Riften. (Men du skal få en kode fra Delphina som du skal si til Esben).

Irriterende, da. :( Men en veldig god unnskyldning til å lage en ny karakter for main quest. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imperials prøvde å hugge av deg hodet, uten at du hadde gjort noe galt.

Hehe! Derfor tok jeg Stormcloaks første runde, på PS3en. Nå på PCen så går jeg for Imperials, nysgjerrig på hvordan den går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forbanna at jeg ikke har ord. Om jeg stryker på eksamen fordi jeg har spilt ps3 i en mnd til ingen nytte får Bethesda en sinna mail... :kjefte:

Men nå har jeg startet på nytt som Nord, selv om det er surt som bare faen.

Går heller ikke ann å prøve alternative veier til å gjøre questen, søkt litt rundt og det ser ut til at problemet kommer av at jeg har tatt Thieves guild før hovedquest. Ekstra surt siden jeg aldri kom lenger enn til første thieves guild oppdrag før noe lignende hendte...

Me MAD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da ikke spilt til ingen nytte! Det er slett ikke slik at du trenger å gjøre main quest med din første karakter - eller femte karakter, for den saks skyld. Det er jo noe av det flotte. Jeg har en thief Khajiit som gjør Thieves guild, en Nord warrior som gjør main quest, en Altmer mage som gjør College-questline osv. Etter min mening får jeg bare enda mer ut av spillet når jeg lager forskjellige karaktertyper som gjør ulike ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har starta på nytt mange ganger nå. Prøvde å lage en damefigur også, men de hadde jo enda mer maskuline animasjoner enn mennene, så det var jo helt grusomt. Tynn liten jente som breier seg utover som en fjortisgutt med komplekser... Er det noe andre enn meg som syns det ser teit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjøre alt med en karakter, jeg er litt sær slik :fnise: Jeg gjør alt jeg kan frem til jeg nesten fullfører hovedquestet, SÅ starter jeg på nytt med ny karakter. Hadde ørten saver på oblivion, alle med noen hundre timer spilling og kun en hvor jeg faktisk fullført (To uker før Syrim kom faktisk, SÅ lang tid bruker jeg).

Dette spillet er eneste jeg har bestemt meg for å fullføre hovedhistorien så fort på, utelukkende pga alle problemene med spillet (legging, treg loading, frysing, maskin som låser seg, quest som ikke vil fungere osv).

Men nå prøver vi igjen og skjer det noe piss denne gangen legger jeg Skyrim død for i år og spiller assassins creed i stede for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjøre alt med en karakter, jeg er litt sær slik :fnise: Jeg gjør alt jeg kan frem til jeg nesten fullfører hovedquestet, SÅ starter jeg på nytt med ny karakter. Hadde ørten saver på oblivion, alle med noen hundre timer spilling og kun en hvor jeg faktisk fullført (To uker før Syrim kom faktisk, SÅ lang tid bruker jeg).

Dette spillet er eneste jeg har bestemt meg for å fullføre hovedhistorien så fort på, utelukkende pga alle problemene med spillet (legging, treg loading, frysing, maskin som låser seg, quest som ikke vil fungere osv).

Men nå prøver vi igjen og skjer det noe piss denne gangen legger jeg Skyrim død for i år og spiller assassins creed i stede for.

Jeg også gjør alt med en, synes det er sært å lage flere karakterer :gjeiper:

Jeg har forøvrig også gjort Thieves Guild før main quest. Ble nettopp ferdig med Diplomatic Immunity, og kan ikke huske å ha fått en ny quest i det sporet. Kanskje det samme skjedde med meg? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte Delphina, pratet og så skjedde det ikke noe mer... Vet jeg skal finne fyren i Riften, men jeg får ikke snakket med han, brynjolf ellerkvinnemennesket på innet i Riften. Ikke noe kommet opp på questoversikten heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har starta på nytt mange ganger nå. Prøvde å lage en damefigur også, men de hadde jo enda mer maskuline animasjoner enn mennene, så det var jo helt grusomt. Tynn liten jente som breier seg utover som en fjortisgutt med komplekser... Er det noe andre enn meg som syns det ser teit ut?

Jeg lager bare kvinnelige karakterer, og har ikke reagert på det. Men så spiller jeg for det meste i førsteperson også.

Krysser fingrer for at det går bra denne gangen! :jepp:

Jeg også gjør alt med en, synes det er sært å lage flere karakterer :gjeiper:

Hvorfor synes du det er sært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imperials prøvde å hugge av deg hodet, uten at du hadde gjort noe galt.

Jeg ville ikke godtatt det.

Jeg er snill og grei, og vil gjerne være litt diplomatisk hvis jeg kan. Men hvis noen forsøker å hogge av meg hodet, så utsletter jeg hele fraksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det bruker en tungt modifisert utgave av samme spillmotor, så man vil se en god del likheter, pluss at Oblivion og Skyrim er i samme serie. (Morrowind, som er spill nr. 3 i serien, er etter min mening det første og beste av de jeg har prøvd, da Oblivion og Skyrim er for lette)

De gjør det sånn for å spare penger og tid, for da slipper de å bygge ny motor til hver spill de lager. Spillene hadde blitt mye bedre om de hadde hatt ny og forbedra motor hver gang, men det er ikke lønnsomt for utviklerne, og det ville tatt mye lengre tid for oss å få spillene.

Vet ikke helt, jeg. Jeg LIKER den spillmotoren. Så Skyrim virker som et spill jeg kanskje skal prøve. Selv om jeg egentlig er mer av en infanteri-rifle og maskinpistol type spiller, enn sverd og magi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker den egentlig ikke, for den er full av minnelekasjer og all slags dritt! Det er begrensa hvor gode animasjoner den håndterer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller mest i førsteperson, men har ikke lagt noe særlig merke til dette i tredje person (lager alltid bare kvinnelige karakterer). Synes hun er flott jeg! :rodmer:

Hvilken rase var du da? Kanskje det har noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller mest i førsteperson, men har ikke lagt noe særlig merke til dette i tredje person (lager alltid bare kvinnelige karakterer). Synes hun er flott jeg! :rodmer:

Hvilken rase var du da? Kanskje det har noe å si?

Se på Lydia, så ser du hva jeg mener... Arma tyter jo ut som en fugl, eller eventuelt som en mann med mye muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på Lydia, så ser du hva jeg mener... Arma tyter jo ut som en fugl, eller eventuelt som en mann med mye muskler.

Haha, Lydia ja! :ler: akkurat på henne skal jeg innrømme at jeg har lagt merke til det :gjeiper: For mitt vedkommende er hun forøvrig død og begravet - og godt er det. Hun var mer i veien enn til hjelp.

Fant en fantastisk morsom tråd her om dagen forresten: http://www.reddit.com/r/gaming/comments/mfuph/im_sworn_to_carry_your_burdens_a_friends_skyrim/

Tydeligvis ikke bare jeg som ikke tåler dama :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Applecore

Mulig mange av dere har sett det allerede, men Steam har lagt ut link til denne bloggen på nyhetssiden sin, og jeg falt fullstendig for den!

Fyren som skriver bloggen har tidligere gjort det samme med Oblivion, og her er første del.

Må leses!

Made my day! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ikkje prøvd å omgå problemet då? Gå å finne denne fyren i Riften, uten hjelp fra de nedi The Ragged Flagon. Eg trengte ikkje å si den "koden" ho dama skulle gi til meg, eg overtalte han på andre måter ;) Forøvrig gjorde eg TG-questene før eg gjorde hovedoppdrag og eg støtte ikkje på noe problem..

Eg gjør også ALT med ein char uten problemer, gidder ikkje ha fem forskjellige chars til småting.. Spesielt ikkje når man bør være ein viss level før man gjør enkelte av questene (evt. skru ned vanskelighetsgraden og det liker eg ikkje å gjøre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig mange av dere har sett det allerede, men Steam har lagt ut link til denne bloggen på nyhetssiden sin, og jeg falt fullstendig for den!

Fyren som skriver bloggen har tidligere gjort det samme med Oblivion, og her er første del.

Må leses!

Made my day! :fnise:

Yay! Jeg har lest Oblivion-bloggen hans flere ganger, den er hysterisk morsom. Dette blir stas! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...