Gå til innhold

Hvor får jeg tak i en stige til å ha til pynt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en stige jeg skal ha til pynt inne. Helst en hvit trestige som ikke er for stor. Jeg trodde Ikea hadde noe sånt, men der fant jeg ikke noe.

Noen som vet hvor jeg finner dette (vil ikke lage elle male selv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar. Men det var ikke akkurat sånn jeg tenkte på. Jeg tenker mer på en helt vanlig stige, til å henge ting i. Ikke sånn hylle.

Skrevet

takk for tips, der har jeg ikke sjekka :)

Har vært inne på så mange nettsteder, men har ikke funnet noe. Jeg trodde de hadde sånne på IKEA før, men nå finner jeg det ikke.

Skrevet

Kom hit tilfeldig...hvem i huleste betaler 1500kr (!) for en pyntestige!? Ble helt paff jeg...

• Liker 1
Skrevet

Kom hit tilfeldig...hvem i huleste betaler 1500kr (!) for en pyntestige!? Ble helt paff jeg...

Vi som er over gjennomsnittet opptatt av interiør ;)

Skrevet

Jeg kan jo akseptere at folk bruker penger på de rareste ting; kona mi har heller ikke alltid sans for at jeg kaster tusenlappene etter min noe slitne veteranbil. Men en stige som er temmelig ubrukelig og liksom litt i moten et år fordi den kanskje er med i sesongens IKEA-katalog...? Neste år er den "sååå 2011" og klar til å kastes kanskje?

Det som bryr meg er at 1500kr tilsvarer en hel og full arbeidsdag etter skatt for folk flest. Da ville jeg heller ha brukt denne dagen til å finne en gammel stige i utkanten av Derdubor, og malt den sjøl. Koster det samme, men er litt mer gøy og dessuten gjenbruk. Jeg hadde skammet meg om noen hadde spurt hva jeg betalte for den stigen som ikke gjør annet enn å pynte stua mi.

Med det sagt: Takk og lov at folk er forskjellige! :) Men sjokket måtte jeg få utløp for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...