Gå til innhold

Flytelys 7-8 cm diameter

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet noen hvor jeg kan få tak i hvite flytelys med denne diameteren? Fant et på Til Bords på Byporten, men så hadde de ikke flere løse igjen (bare i pakker med lysestake). Veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe!

MÅ ha det! Bare MÅ ha det!

Skrevet

På IKEA har de pakker med flytelys i all slags farger...men disse er 5 cm i diameter.(runde)

Jeg vet at "gavebutikken" (er ikke sikker på navnet) på Storo senteret har pakker med flytelys som er litt større..disse er firkantige og er nok 7-8 cm i diameteren.

icon_smile.gif

Jeg har faktisk vurdert å pynte middagsbordet med flytelys...PÅ IKEA har de noen søte lave firkantige glassvaser som egner seg utmerket til å ha flytelys i. For å gjøre dekorasjonen litt mer spennende har jeg tenkt å ha slikeblomster, f. eks. en orkiderose, i vasen, helle vann over og ha et par flytelys oppi. Nydelig og spennende. Her kan man jo ha "slikeblomster" i hviken farge som helst slik at det passer med bukett og resten av dekoren. icon_smile.gif

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Skrevet

icon_smile.gif

Blomstene må være så pass store at de ikke flyter lengre opp enn rett under lysene...

Steiner er også kjempefint icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...