AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Del Skrevet 13. november 2011 Hvilken krimbok vil dere anbefale til svigerfar som er over 60år? Hva er nytt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #2 Del Skrevet 13. november 2011 Kanskje noen kan anbefale en bok som har overrasket uten å være bestselger. Vil unngå å kjøpe noe han allerede har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. november 2011 #3 Del Skrevet 14. november 2011 Den danske krimforfatteren Jussi Adler-Olsen har gitt ut 3 krimbøker, jeg synes de er fantastisk gode! Akkurat lest ferdig den siste, Flaskepost fra P. Min favoritt tror jeg var den nr 2, Kvinnen i buret. Den første heter Fasandreperne, den og var veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 14. november 2011 #4 Del Skrevet 14. november 2011 Absolutt et bra tips, Jussi Adler-Olsen. :D Ellers så har jeg sansen for James Lee Burkes bøker (om Dave Robicheaux). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 14. november 2011 #5 Del Skrevet 14. november 2011 Åsa Larsson skriver veldig godt, bøkene er annerledes, veldig nordiske og spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 15. november 2011 #6 Del Skrevet 15. november 2011 Linwood Barclay! Jeg er ingen krimleser, men dette er bra. Han er veldig stor i utlandet, men ikke så kjent her i Norge ennå, men bøkene er oversatt og fåes kjøpt her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå