Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #1 Skrevet 11. desember 2003 Er dette litt "UT" nå? Jeg har lyst til å klippe pannelugg, men jeg vet at jeg ser litt barnslig ut med det..
Gjest Lea Skrevet 11. desember 2003 #2 Skrevet 11. desember 2003 Jeg ser mer voksen ut med pannelugg. Kommer sikkert litt an på ansikt og sånt. Jevnt over vil jeg si at det ser mest "barnslig" ut med langt , glatt hår med midtskill eller sideskill. (Evt. hestehale eller fletter). Men dette gjelder selvsagt ikke alle.
Summerprincess Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 Jeg syns ikke det Sett mange som ser fine ut med pannelugg. Rammer inn ansiktet på en fin måte. Hun Catherine Zeta Jones har pannelugg. Hun ser ikke barnslig ut. Med aldern vil man gjerne se yngre ut også. Men jeg syns at pannelugg ikke kan avgjøre om du ser barnslig ut. Se heller på ansiktet som helhet. Kansje du har et barnslig ansikt Da er du såfall heldig syns jeg.
Gjest Ethereal Skrevet 11. desember 2003 #5 Skrevet 11. desember 2003 For det første: pannelugg kan være så mangt, så det finnes garantert noe som kler de aller fleste. UT er det definitivt ikke, heller tvert om, men jeg synes ikke at du bør la deg styre av hva som er ut eller inn når du velger frisyre.
Summerprincess Skrevet 11. desember 2003 #6 Skrevet 11. desember 2003 Er du frisør Etheral? Hva er best med tanke på pannen. Om man eks har en høy panne. Er det finest å ha pannelugg for å skjule den eller gjøre den mindre? Noen som har tanker om dette?
Gjest Ethereal Skrevet 11. desember 2003 #7 Skrevet 11. desember 2003 Jeg er nok ikke frisør, nei EGENTLIG er jeg ultrateoretisk akademiker...
Nøste Skrevet 11. desember 2003 #8 Skrevet 11. desember 2003 Jeg har selv pannelugg , det ser ikke barnslig ut det . Jeg ser mange som går med pannelugg .
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 11. desember 2003 #9 Skrevet 11. desember 2003 Jeg var hos frisøren i går - og var åpen for alle forslag (untatt store inngrep i lengden på håret - jeg er fornøyd med sånn litt halvvlangt hår..) Hun klipte panneluggen min sånn at den kan henge rett ned nesten i øynene, eller sånn at jeg kan vokse den å få sånne spisser som er helt in nå.. Frisøren jeg var hos var helt klar - jeg SKULLE ha pannelugg, for det passet så bra til ansiktet mitt.
Chantique Skrevet 11. desember 2003 #10 Skrevet 11. desember 2003 Jeg var hos frisøren i går - og var åpen for alle forslag (untatt store inngrep i lengden på håret - jeg er fornøyd med sånn litt halvvlangt hår..) Hun klipte panneluggen min sånn at den kan henge rett ned nesten i øynene, eller sånn at jeg kan vokse den å få sånne spisser som er helt in nå.. Frisøren jeg var hos var helt klar - jeg SKULLE ha pannelugg, for det passet så bra til ansiktet mitt. Jeg fikk også beskjed om at jeg kler pannelugg. Visste jeg vel
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #11 Skrevet 12. desember 2003 hør med frisøren. jeg ville klippe pannelugg denne uka, men fikk beskjed om at jeg ikke burde det. jeg hadde visst for lav/kort panne. så nå har jeg pannelugg som såvidt ikke går bak ørene. *irriterende*
Arwen Skrevet 12. desember 2003 #12 Skrevet 12. desember 2003 Jeg persomlig ser ti år yngre ut med pannelugg. Har barsnlig langt hår med midtskill ofte i hestehale jeg
Smurfa Skrevet 13. desember 2003 #14 Skrevet 13. desember 2003 Tror det kommer helt an på ansiktsfasong, hvilken type du er og sveis... Personlig kler jeg best å IKKE ha lugg. Har faktisk ikke hatt det på snart 10 år.. Men jeg har litt kortere hår på sidene slik at jeg kan style det.. Vanskelig å forklare..Ikke den beste på det :oops: Spør frisøren din, du! De pleier å ha peilig på hva hver enkelt kler! Lykke til! Smurfa.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. desember 2003 #15 Skrevet 14. desember 2003 Har ikke hatt pannelugg siden mammas fatale hjemmeklipp da jeg var ca 10... det var vel mer øre til øre - lugg enn pannelugg tror jeg... og så kler jeg ikke pannelugg i det hele tatt. Jeg er finest med barnslig, langt hår og midtskill - uten tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå