Gå til innhold

Stygg fryseboks på kjøkkenet

Anbefalte innlegg

Gjest Varpunen
Skrevet

Jeg har en fæl, stygg gammel fryseboks på kjøkkenet. Den er nødt til å stå der, for det er ikke plass til den noe annet sted. Og den kan ikke kastes heller enda, for jeg må ha den til lagring av mat. I fremtiden skal den ut også skal jeg kjøpe et litt penere fryseskap og stappe inn i gangen, men det er en del ting som står på innkjøpslista før det, så jeg får bare gjøre det beste ut av situasjonen med fryseboksen så lenge...

Så er det noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å få fryseboksen til å bli litt penere? Den tar alt for mye plass på kjøkkenet... og jeg har ikke plass til kjøkkenbord en gang fordi den tar så mye plass. Den er rett og slett et superstygt blikkfang... såå noen gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor er fryseboksen?

Er vel lite du kan gjøre egentlig. Dekke den med en stor duk og noe pynt kanskje? Men det er jo slitsomt å ha ting oppå den når du skal åpne den.

Gjest Varpunen
Skrevet

Nå har jeg snudd den andre veien :) da ble det plutselig litt bedre plass. Lurer på om jeg rett og slett skal legge en stor skjærefjøl og sette knivblokken min på den, så kan det bli mitt nye kuttebord. Det er ikke så ille å flytte på heller..

Skrevet

Det er jo flott om du får nytte av det også :D

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...