AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 hei er utdannet innen økonomi. erfaringsmessig så har jeg 4-5mnd med regnskapsarbeid. i min siste jobb innen økonomi har jeg fått 175kr/t. vurderer å flytte til oslo,lurer på hvordan det er med lønna i oslo?har hørt at den skal være høyere enn andre steder,slik det er med alt annet i oslo. er dette riktig? om jeg ikke får en jobb innen denne bransjen, har jeg tenkt å søke som servitør eller noe innen sevice bransjen, (jeg har så lyst å flytte fram hjembygda).. hvordan er lønna til en servitør (i vanlig restaurant/cafe/butikkjobb) i oslo?
Wonders Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 i butikk er det 130 kr i timen ikke uvanlig. Kveld og helger og ferier jobb. Sinnsykt ubekvemt, men kult i noen år. Så dabbet det av for min del. Likte du ikke regnskap? Hadde røkt regnskapsjobb på kontor over butikk anyday lønnsmessig, og 8-16 arb.dag... 1
Knirke Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Det er jo tilsvarende dyrt å bo i Oslo, så vinninga går nok litt opp i spinninga.. Dessuten er det flere om beinet på ledige jobber, så sørg ihvertfall for å ha jobb i boks før du flytter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå