mamma_mia Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Hva synes dere? Det handler om en amerikansk mann som har 4 koner hvis noen ikke følger med Nå har Kody og hans 4 kone Robyn fått barn sammen også, så da har han tilsammen 17 barn med de forskjellige konene sine :gjeiper: Glad det ikke er meg.. Lurer på hvordan det er å dele mann på denne måten, må jo være spesielt.
Hipphurra Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Jeg har sett et par episoder, og er litt fasinert. Det må være slitsomt å måtte dele mannen sin med tre andre! Samtidig synes jeg like synd på mannen, tenk å være sammen med fire ulike damer (som vet om hverandre), jeg tror de fleste menn har nok med en dame! Jeg ser for meg et scenario fra mitt forhold, der jeg irriterer meg litt når det ligger fire kniver med inntørka leverpostei eller smør på brødfjøla! Hvor vanskelig er det å skylle de å legge de i oppvaksmaskina, og ikke sparer opp til du har en liten samling! Så da hender det at jeg maser litt... også hender det at kjæresten min blir irritert når jeg maser... Så tenk når man har fire damer, som kanskje har fire ulike ting de irriterer seg over! Stakkars mann! Jeg tror damer er komplsert nok når man har en å forholde seg til, fire må være mildt sagt utfordrende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå