AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Del Skrevet 13. november 2011 Hei! Er det noen her som vet om noen cafeer i Bergen? Jeg har ikke noen krav egentlig, men gjerne små koselige cafeer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. november 2011 #2 Del Skrevet 13. november 2011 zupperia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 14. november 2011 #3 Del Skrevet 14. november 2011 Ikke gå på zupperia rundt lunsjtid om du ikke er glad i store mengder babyer med foresatte. De har helt grei og rimelig mat der, men dersom du ikke vet om at det er et "barnetreffsted" kan du kanskje bli litt skuffet. Men dersom du selv har med barn, så er det tydeligvis et barnevennlig sted... Kan foreslå Vågen Fetevare i Kong Oscarsgate om du liker litt sjabbykoselig stemning, Capello i Marken for gode pannekaker og milkshake i retrostemning eller Aura i samme gate for ro og gode vegetaralternativer. Kaffemisjonen ved korskirkeallmenningen (?) har god kaffe, men er veldig hipp om du blir stresset av det. Om du er nær teateret får du den beste sjokoladen til kaffeen på moliere. Cafe Opera rett ved siden av har relativt billige smørbrød, og er som regel rolig og ikke overfylt på hverdager, fint om man er mange, eller om man vil sitte lenge for å lese el. Det er også mange fine i bydelene: En jeg tror heter Bar Barista i retning Sandviken, Nobel Bopel på Møhlenpris og Bien Bar på Danmarksplass. Har ikke vært alle stedene, men kan virkelig anbefale Bien, og har hørt veldig mye bra om de to andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. november 2011 #4 Del Skrevet 14. november 2011 Noen som har vært på Pingvinen? Er det mer bar, eller har de enkel mat der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 14. november 2011 #5 Del Skrevet 14. november 2011 Dromedar i Gågaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 14. november 2011 #6 Del Skrevet 14. november 2011 Chaos på Høyden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #7 Del Skrevet 14. november 2011 Pingvinen er bra. De har både mindre matretter og ordentlig middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyh Skrevet 14. november 2011 #8 Del Skrevet 14. november 2011 Kan virkelig anbefale det lille kaffekompaniet, ligger rett ved fløibanen. Ellers så er det også veldig koselig på bar barista, og bocca i den øverste delen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. november 2011 #9 Del Skrevet 14. november 2011 Café Opera - kjempegod kyllingsuppe og er veldig koselig. Kafe Spesial - lamburger! Yummy! Loge Haven - jeg liker å sitte her på høsten, inntullet i et varmt teppe under varmeovnene, se på livet på Torgallmenningen og nippe til litt varm drikke. Pygmalion - har nettopp oppdaget denne lille perlen. Bra service, masse spennende mat og god te. Zupperia i Vaskerelven - billig og god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #10 Del Skrevet 14. november 2011 Kan virkelig anbefale det lille kaffekompaniet, ligger rett ved fløibanen. Ellers så er det også veldig koselig på bar barista, og bocca i den øverste delen Det lille kaffekompaniet. Ligger det i nærheten av Kaffemisjonen? Jeg elsker Kaffemisjonen, men har aldri vært på Det lille kaffekompaniet. Skal sjekke ut på nettet. Kaffemisjonen er voldsomt hipp, men maten er KNALLgod, men dyr, men også verdt det, man blir mett! Jeg var på Pygmalion nylig, kaffen var kjip og tynn og matrettene var mikoskopiske. 99 kr for en halv liten baguette, men kanskje jeg var uheldig. Får lyst til å prøve Pingvinen, men er litt skeptisk til sitteplassene deres. Føler det er et veldig "se og bli sett"-sted for hipsterne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyh Skrevet 15. november 2011 #11 Del Skrevet 15. november 2011 Det lille kaffekompaniet. Ligger det i nærheten av Kaffemisjonen? Jeg elsker Kaffemisjonen, men har aldri vært på Det lille kaffekompaniet. Skal sjekke ut på nettet. Kaffemisjonen er voldsomt hipp, men maten er KNALLgod, men dyr, men også verdt det, man blir mett! Jeg var på Pygmalion nylig, kaffen var kjip og tynn og matrettene var mikoskopiske. 99 kr for en halv liten baguette, men kanskje jeg var uheldig. Får lyst til å prøve Pingvinen, men er litt skeptisk til sitteplassene deres. Føler det er et veldig "se og bli sett"-sted for hipsterne. Det er rett ved fløibanen på høyresiden. Du går opp trappen ved lille escalon også mener jeg det er en trapp til. Så ser du den til høyre i en liten gate. De har ikke så mye mat der, men veldig god kaffe! Her har du adresse og bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå