Gjest Blondie65 Skrevet 13. november 2011 #42 Skrevet 13. november 2011 Jeg har mye større cup enn deg og bruker mange forskjellige BH alt etter hva jeg skal - inkludert push up. Mine pupper faller aldri ut av BH'ene. Så gå til Change og få prøvd skikkelige BH også med innleggene i.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #43 Skrevet 13. november 2011 Virkelig? Da har du enten prøvd for få typer og størrelser, feil type BH'er (H&M med dårlig passform) eller så har du ubehjelpelig rare pupper. Evt. overdriver du noe veldig. Det finnes en BH for alle typer pupper. Gå til mer profesjonelle undertøysbutikker, få hjelp hos ansatte der og legg litt ekstra penger i et par-tre skikkelig gode BH'er. De passer bedre og varer lengre, så de koster i lengden ikke stort mer enn halvgode BH'er fra H&M. Sistnevnte må byttes oftere ut. Og ja, kutt ut push-up. Ingen BH'er er så dårlig til å holde på plass pupper som push-ups. Skal du først bruke dem må du satse på flere cupstørrelser større enn vanlig (spesielt hvis de har innlegg) og gå for kvalitetsmerker. Hvis ikke får man det problemet du har; pupper som tyter/faller ut. Nei, jeg har ikke rare pupper. Så ut av alt jeg skrev hang du deg opp i akkurat det med rare pupper? Jaja, så mye for å gidde å skrive alt det andre...
Gjest Nigiria Skrevet 13. november 2011 #44 Skrevet 13. november 2011 Uansett. Victoria Secret er IKKE kvalitet. Det er bare noe man tror i Norge fordi det ikke finnes VS filialer her. VS er undertøyets H&M. Crap innlegget er ryddet for spekulasjoner Kosemose, mod Synes du? Jeg har bodd i USA i to år og kjøpte en god del av undertøyet mitt derifra. Har opplevd at dette har en helt annen kvalitet og er kjempebehagelig å ha på meg. Bestiller fremdeles undertøy over nett fra VS, fordi jeg ikke har funnet tilsvarende i Norge. Så er absolutt ikke enig med deg i at det er crap.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #45 Skrevet 14. november 2011 Jeg har samme problemet, når jeg ligger på siden detter den "øverste" puppen alltid ut. Dette er ikke pga store pupper, for mine fyller ikke en a-cup engang... I tillegg er de veldig slappe, så må bruke vatterte siden det ikke er pent i det hele tatt med de som ikke er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå