Gå til innhold

Puppene mine faller ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle kvinneguidens brukere! :)

Jeg har et stort problem ang BH'er.

Uansett hvilken størrelse jeg kjøper i BH, så faller alltid puppene ut!

Det er så flaut og ikke minst stygt!!

Om jeg går, faller de ut.

Om jeg hopper 1 gang, faller de ut.

Om jeg bøyer meg, faller de ut.

Om jeg ligger på siden, faller de ut.

Ja, det faller ut uansett hva jeg gjør!

Jeg har kjøpt så mange forskjellige BH'er i så mange forskjellige størrelser, uten at det hjelper.

Er det noen som kan bidra med gode råd? :)

Skrevet

Hva med sånne bh'er som dekker den øvre delen av puppen også?

Skrevet

Hva med sånne bh'er som dekker den øvre delen av puppen også?

Hva mener du? har du en Link? :)

Skrevet

Har du fått deg målt og fått hjelp til å finne riktig størrelse i en ordentlig undertøysbutikk? De fleste bruker feil BH-størrelse.

Skrevet

nei, men det står hvordan du får riktig størrelse

• Liker 1
Skrevet

Sliter med det samme.. Har ikke såå store pupper heller.

Må bruke 2 bh'r for at de skal holde seg på plass :(

Skrevet

Har du fått deg målt og fått hjelp til å finne riktig størrelse i en ordentlig undertøysbutikk? De fleste bruker feil BH-størrelse.

Nei, den eneste personen som har målt brystpartiet mitt er min mor, men hun er jo ikke profesjonell og selv om hun målte meg så falt puppene mine fortsatt ut når vi fant en bh som passet..

Og jeg syns det er så flaut og stygt!

Gjest Applestore
Skrevet

Da har du nesten sikkert for liten str. Prøv også og kjøpe en bh som dekker mer av puppene :)

• Liker 1
Skrevet

Bruker dere push uper fra H&M er det ikke rart puppene faller ut. Unngå vatterte bher eller dra til en undertøysbutikk.

• Liker 2
Skrevet

nei, men det står hvordan du får riktig størrelse

Joda, men man er veldig flink til å lure seg selv. Jeg kunne alle de triksene der - likevel gikk jeg ned 10 cm i omkrets og opp 4 cup-størrelser etter mitt første besøk på en spesialforretning. Og har nå BH-er som faktisk holder puppene på plass!

Skrevet

Sliter med det samme.. Har ikke såå store pupper heller.

Må bruke 2 bh'r for at de skal holde seg på plass :(

To bh'er? Oi, det må være slitsomt. :/

Skrevet

Hvilken størrelse bruker du ca da?

Det her er et dårlig eksempel, siden det er en minimizer, men den går lenger opp enn vanlige bh-er, og det blir derfor vanskeligere for puppene hopper ut :P

http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-bad-Bh-Spile-bh/Pluscollection/_/N-ficZ1z141v2Z1z141xe?Nr=281268

Hvis ikke så kan jeg anbefale at du drar til en undertøysforetning og får de der til hjelpe deg :) Så finner nok de noe som holder puppene på plass :)

Skrevet

Bruker dere push uper fra H&M er det ikke rart puppene faller ut. Unngå vatterte bher eller dra til en undertøysbutikk.

ja, jeg handler mine bh'er fra Cubus og H&M.

Alle er puch-up. :)

Skrevet

Jeg tror du trenger større cupstørrelse. Hvis cupstørrelsen er for liten, detter puppen ut fordi den blir direkte skviset ut av BH'en. Prøv en større cupstørrelse enn det du er vant med. Det varierer jo også stort på størrelser mellom hver merke, så noen ganger må du kanskje opp to cupstørrelser. Husk også det som nevnes i NuppDupp sin link; at må du ned i omkrets må du beregne en størrelse opp i cupstørrelse pr størrelse ned i omkrets. Og omvendt.

Gå til en ordentlig undertøysbutikk med folk som har peiling og be om hjelp.

Skrevet

Hvilken størrelse bruker du ca da?

Det her er et dårlig eksempel, siden det er en minimizer, men den går lenger opp enn vanlige bh-er, og det blir derfor vanskeligere for puppene hopper ut :P

http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-bad-Bh-Spile-bh/Pluscollection/_/N-ficZ1z141v2Z1z141xe?Nr=281268

Hvis ikke så kan jeg anbefale at du drar til en undertøysforetning og får de der til hjelpe deg :) Så finner nok de noe som holder puppene på plass :)

Når jeg bruker disse puch-up bh'ene, så bruker jeg vel 80c. Om jeg ikke bruker puch-up, så blir de nok mye mindre.

Tusen takk for link! :)

Skrevet

Jeg tror du trenger større cupstørrelse. Hvis cupstørrelsen er for liten, detter puppen ut fordi den blir direkte skviset ut av BH'en. Prøv en større cupstørrelse enn det du er vant med. Det varierer jo også stort på størrelser mellom hver merke, så noen ganger må du kanskje opp to cupstørrelser. Husk også det som nevnes i NuppDupp sin link; at må du ned i omkrets må du beregne en størrelse opp i cupstørrelse pr størrelse ned i omkrets. Og omvendt.

Gå til en ordentlig undertøysbutikk med folk som har peiling og be om hjelp.

Jeg har prøvd både mindre og større bh'er men uansett størrelse, så faller de ut. :/

Skrevet

har du prøvd mindre omkrets men større cup? 80 er litt stort.

Skrevet

har du prøvd mindre omkrets men større cup? 80 er litt stort.

Hva mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...