ellapille Skrevet 11. desember 2003 #1 Del Skrevet 11. desember 2003 I februar kjøpte jeg meg ny skinnsalong på Bohus og det ble noe galt med den i forrige uke. Jeg ringte forbrukerrådet først for å høre meg litt for om mine rettigheter før jeg tok kontakt med Bohus. Det er 5 års reklamasjon på visse varer. Bohus skal selv komme og hente sofaen,reparere den og levere den kostnadsfritt. Tar reparasjonen eller blir du uten sofa i mer enn en uke så skal de stå til disposisjon med en låne-sofa som de også skal komme til deg med kostnadsfritt. Verdt å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #2 Del Skrevet 11. desember 2003 Ellapille. Kan su si hva som ble feil og hva den heter? Var nemlig ut for det samme med en skinnsalong fra samme kjede. Hørte om en annen også. Vi behøvde ikke gå om forbo., butikken var straks på pletten med å bestille ny. Leverte og hentet den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. desember 2003 Ellapille. Kan su si hva som ble feil og hva den heter? Var nemlig ut for det samme med en skinnsalong fra samme kjede. Hørte om en annen også. Vi behøvde ikke gå om forbo., butikken var straks på pletten med å bestille ny. Leverte og hentet den andre. Den mitterste puten på 3 seteren har en ødelagt fjær eller noe sånt. Kommer det litt tyngde på sofaen så sier det klikk under. Husker ikke navnet på sofaen og det står heller ikke på kvitteringen. Men det var en 2+3 seter i svart bøffelskinn i alle fall. Skal se at det er en produksjonsfeil på et helt parti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest am Skrevet 12. desember 2003 #4 Del Skrevet 12. desember 2003 Kan den sofaen hete Kreta? Har en slik som også har begynt og lage lyd, hvis noe tungt kommer i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå