AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Jeg liker å ha acryl negler. Og har nå for første gang langt gel negler, men etter 1 dag datt den ene tippen av og og alle tippene løftet seg fra mine negler Dårlig arbeid... Og da blir jeg litt irritert. Hun som la de mener jeg ikke tåler gelènegler!? Men, det jeg lurer på er hvilket merke det lønner seg å kjøpe fra? Jeg vil legge negler på meg selv, for da kan jeg bare klage på meg selv om arbeidet er gjort dårlig. Er det fra Hongkong bra nok? Og sitter det bra?
Frøken Pandora Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 (endret) Jeg har jobbet i 12 år som negldesigner, og hvis neglene begynner å falle av etter noen dager er det et dårlig arbeid. Det kreves mye trening for å bli dyktig til å legge kunstnegler. Akryl er det beste i mine øyne, og de neglene jeg legger på mine kunder sitter i opp til 2 mnd. Du må gjerne legge på deg selv, men tviler på sterkt det vil bli noe bedre resultat, siden man trenger mye trening. Endret 13. november 2011 av Frøken Pandora
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Jeg har jobbet i 12 år som negldesigner, og hvis neglene begynner å falle av etter noen dager er det et dårlig arbeid. Det kreves mye trening for å bli dyktig til å legge kunstnegler. Akryl er det beste i mine øyne, og de neglene jeg legger på mine kunder sitter i opp til 2 mnd. Du må gjerne legge på deg selv, men tviler på sterkt det vil bli noe bedre resultat, siden man trenger mye trening. Man må jo begynne et sted! Bedre med meg selv enn noen andre!!! Er heller ikke intr i å legge på andre... Lurte på merke som lønner seg å kjøpe?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå