Gå til innhold

Intelligente KG-brukere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virket som om mange blandet "klok" og "intelligent" i den andre tråden.. derfor starter jeg en egen tråd her hvor det handler om intelligente brukere. altså ikke hyggelige, morsomme, trivlige brukere som man er mest enig med- men de som virker som de har mye i topplokket rent intelligensmessig. (i den grad man kan få et inntrykk av slikt over nettet).

Hvilke brukere synes du fremstår som intelligent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, det er flere, og bare for å ha sagt det, jeg kan oppfatte en bruker som intelligent og samtidig være dypt uenig med vedkommende. ;) Om jeg skal nevne noen som jeg kommer på sånn i farta, så blir det Tabris, Mann42, Blondie65, Sebastianen, Spiralis, D_flatmajor, Cervix, Wolfmoon, Gorgonzola og Herr Drue. Det er flere, men dette er som sagt de jeg kom på i farta.

• Liker 1
Skrevet

Hmmm, det er flere, og bare for å ha sagt det, jeg kan oppfatte en bruker som intelligent og samtidig være dypt uenig med vedkommende. ;) Om jeg skal nevne noen som jeg kommer på sånn i farta, så blir det Tabris, Mann42, Blondie65, Sebastianen, Spiralis, D_flatmajor, Cervix, Wolfmoon, Gorgonzola og Herr Drue. Det er flere, men dette er som sagt de jeg kom på i farta.

Takk i like måte , Vampen. Du er en jeg setter pris på å diskutere med.

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Det er veldig mange! Takk Gud for KG, for jeg mangler intelligente diskusjonspartnere IRL! :sjenert:

• Liker 5
Gjest Thessie!
Skrevet

Genesis. Det er også mange flere, men Genesis utmerker seg spesielt!

Skrevet

Missforstå meg rett, men de fleste av de du nevner her er vel ikke av de yngste her og behøver nødvendigvis ikke å være så veldig intelligente. De har vel bare litt mer i pappen etter å ha levd i noen år.

Vil vel heller si kloke :)

Skrevet

Katten, MorAase, Genesis, Gorgonzola, Kamikatze, Yme, I_Grosny (??), MikeWaters, Tabris, Havbris og fortsatther (selv om jeg er dypt uenig med sistnevnte).

Sikkert noen flere også. Virker som om det er en del smartasser her inne. :)

• Liker 2
Skrevet

Missforstå meg rett, men de fleste av de du nevner her er vel ikke av de yngste her og behøver nødvendigvis ikke å være så veldig intelligente. De har vel bare litt mer i pappen etter å ha levd i noen år.

Vil vel heller si kloke :)

Hvor går aldersgrensa mener du? ;) Ifølge ordboka betyr intelligent å ha god forstand, klartenkt, begavet, så jeg står for at de jeg nevnte er intelligente. At man har mer livserfaring enn en 17 åring betyr ikke så mye, du kan være 60 og dum som et brød. Man blir ikke automatisk verken klok eller intelligent med alderen.

• Liker 4
Skrevet

SUPERBAD!!!!

• Liker 2
Skrevet

Definitivt Meeda. Hun er skarp og alltid rolig og avbalansert når hun skriver. Og har alltid et visdomsord eller to på lur.

Gjest Marregutt
Skrevet

Og en til som jeg ikke har diskutert så mye med, men heller observert litt. Det er Steinar40. Han har mye klokt å komme med

• Liker 4
Skrevet

Takk i like måte , Vampen. Du er en jeg setter pris på å diskutere med.

Ditto! Jeg syntes det er spennende med en debatt hvor man kan være uenig, ha en god tone, og fra tid til annen også oppdage et man er enig i saker og ting. :)

Skrevet

Jeg kom på en til, Cuckold! Jeg skal ærlig si at han kan irritere på meg brokk til tider, og han syntes sikkert mange av mine meninger er like fjerne. :fnise: Men jeg har også inntrykk av at han er en intelligent fyr! :)

• Liker 4
Skrevet

Ditto! Jeg syntes det er spennende med en debatt hvor man kan være uenig, ha en god tone, og fra tid til annen også oppdage et man er enig i saker og ting. :)

Men, Vampen da....

Ble ikke du advart i en annen tråd mot Sebastianens propagandafremstøt? :kjefte:

Kanskje det er Bård Hoksrud eller en annen FrP-topp? Huttetu.

Skrevet

Men, Vampen da....

Ble ikke du advart i en annen tråd mot Sebastianens propagandafremstøt? :kjefte:

Kanskje det er Bård Hoksrud eller en annen FrP-topp? Huttetu.

Ja, nettopp. Vel, det er nå også slik at det er mindre intelligente mennesker på KG, og jeg pleier generelt ikke å ta advarsler fra dumme mennesker så veldig tung. :lur: Og sånn ellers, hadde FRP-topper, eller politikere, flest vært litt mer som Sebastianen, så skulle jeg ha vært 10 hakk mindre bekymret for morgendagen. :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...