Gå til innhold

Til menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte tenker menn på sex, egentlig? Er det en myte at menn tenker på sex flere ganger daglig?

Klar over at dette er individuelt, derfor spør jeg dere menn. Hvor mye av tiden går med til å tenke på sex, være kåt og så videre - og går det i perioder? Hva trigger det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere ganger daglig, eller rettere sagt mange ganger daglig.

Kan fort tenke sex når jeg ser ei flott dame på gata, i butikken, på TV, e.l.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dette sies kun om menn. Jeg er jente, og jeg tenker på sex hele tiden.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ofte.

Endret av -Leon-
Skrevet

Flere ganger dagen. Men tankene mine er ekstremt flyktige. "Ooooh, det minner meg om sex. Nå ble jeg litt kåt. WEEEEEEEE TURTLES! Jeg vil ha is."

• Liker 5
Skrevet (endret)

I følge Kinsey (1998) tenker 54% av menn på sex en eller flere ganger om dagen,

43% sier at de gjør det et par ganger i uka, mens 4% sier de tenker på sex sjeldnere enn en gang i måneden.

Det eksisterer også tall for kvinner. Det er verdt å nevne at det er vel og bra å kunne vise til kilder, og ikke bare bruke pikken sin som utgangspunkt, men det meste av datamaterialet som blir brukt er foreldet, og reflekterer derfor dagens populasjon i mindre grad.

Endret av lowercasecaps
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dette sies kun om menn. Jeg er jente, og jeg tenker på sex hele tiden.

Second that.

Riktignok med en del avbrekk iløpet av dagen, hvis ikke hadde jeg ikke fått gjort noe som helst :ler:

Skrevet (endret)

Skal vi se.. Svært ofte.

Endret av Montos
Skrevet

En undersøkelse for noen år siden (husker ikke hvilken) påviste at menn tenker på sex i gj.snitt hvert 5. minutt, mens det tilsvarende tallet for kvinner var hvert 10. minutt

Skrevet

Flere ganger dagen. Men tankene mine er ekstremt flyktige. "Ooooh, det minner meg om sex. Nå ble jeg litt kåt. WEEEEEEEE TURTLES! Jeg vil ha is."

Vi er tankemessige tvillinger. Jeg får oppgitte kommentarer av samboeren på det samme.

Tydeligvis er vi i gruppen som tenker mest på sex, for et par ganger i uka eller noen ganger i måneden hørtes helt utopisk ut for mitt vedkommende.

Synes en gang om dagen hørtes veldig lite ut og igrunnen.... :sjenert:

Men jeg vil si det er et pluss å tenke på sex fremfor oppvasken eller shopping.

Skrevet

Alt for ofte. Har alt for lett for å miste konsentrasjonen.

Skrevet

Veldig ofte og i utrolig mange sammenhenger.

Skrevet

Samme her :jepp:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

velger å svare sjølv om eg ikkje er mann...

alltid

Skrevet

Ihvertfall flere ganger daglig. Kan hende dersom jeg ser en flott dame eller jeg bare tenker det. Men så tenker jeg på mange andre ting flere ganger om dagen: feks kona, familien min, jobben, det som skjer på nyhetene, trening, interesser..... så alt i alt så tenker jeg.

Og det tror jeg de fleste gjør...tenker på mye rart - også en god del sex !

Skrevet

Haha, jeg er ikke mann, men jeg er tenåring, såå.. Du vet xD Tenke på sex 24/7 her :)

Skrevet
Er det en myte at menn tenker på sex flere ganger daglig?

Nei.

Hvor mye av tiden går med til å tenke på sex, være kåt og så videre - og går det i perioder? Hva trigger det?

Det er jo ikke konstant, men bare å se en pen dame kan jo sette i gang maskineriet.

Skrevet

Er nok ikke bare menn som tenker ofte på sex. Jeg er jente, og siden jeg oppdaget "koseknappen" min for en del år tilbake har jeg så og si tenkt på sex hver dag. Noen ganger ikke like ofte, men ja, så godt som hver dag. Nå når jeg har fått kjæreste og jeg har gått det deilige skrittet lengre er det enda verre! For en sensasjon og fantastisk følelse det er! Jeg er redd for hester, men fy så glad jeg er blitt i å ri! :rodmer:

Skrevet

Jeg sex tenker sex ikke sex på sex sex så sex mye sex egentlig sex ;) :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...