AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Hei! Jeg søkte om bostøtte og fikk det innvilget for noen måneder siden. Det viste seg at jeg har hatt rett på det i hele 5 år uten at jeg har visst om det. Kan jeg få noe etterbetalt?
Gjest Surrehodet Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Nei, dessverre. Det er tilogmed slik at når du søker og får avslag fordi du ikke har lagt ved all dokumentasjon, at det ikke blir etterbetalt. 1
SivB Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Hei! Jeg søkte om bostøtte og fikk det innvilget for noen måneder siden. Det viste seg at jeg har hatt rett på det i hele 5 år uten at jeg har visst om det. Kan jeg få noe etterbetalt?
Grønt blad Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Hva var vitsen med å bare sitere TS, SivB? TS har jo fått svar, og dette gjør vel ikke akkurat TS noe klokere...
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Hva var vitsen med å bare sitere TS, SivB? TS har jo fått svar, og dette gjør vel ikke akkurat TS noe klokere... kanskje hun er ts, men glemte anonymknappen
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Etter hva jeg vet er eneste mulighet for å få etterbetalt bostøtte om du har fått avslag på søknad, som du klager på, for så å få innvilget bostøtte likevel.
Grønt blad Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 kanskje hun er ts, men glemte anonymknappen Burde jeg selvsagt forstått...
Suzy Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Slenger meg på og spør om noe annet angående bostøtte - når får man det utbetalt og får man det utbetalt samme måned som man får vedtak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå