Rusken Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Om du har en dårlig dag, så husk at alt kunne vært verre! Du kunne for eksempel ha vært siamesisk tvilling med din bror sittende fast fra din skulder og ned. Han er homoseksuell, men det er ikke du. Han får sin kjæreste på besøk - og ikke nok med det; Dere har kun ei ræv! Så opp med humøret!!
Gjest Uglefot Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Jeg krever å ha dager da humøret er på bånn og ingenting stemmer. Siste jeg vil da er at folk skal dra denne rett opp i fjeset på meg da blir jeg bare enda mer slik Jepp,superbarnslig,jeg vet. Men jeg liker å ha sintedagene mine i fred.
Ego Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Om du har en dårlig dag, så husk at alt kunne vært verre! Du kunne for eksempel ha vært siamesisk tvilling med din bror sittende fast fra din skulder og ned. Han er homoseksuell, men det er ikke du. Han får sin kjæreste på besøk - og ikke nok med det; Dere har kun ei ræv! Så opp med humøret!! Alt kunne vært verre... Ja og nei. Ja, stort sett vil det livet man lever kunne bli verre. Men å tenke i forhold til en alternativ virkelighet tror jeg fungerer for de færreste. Blir litt som 'tenk på de sultne barna i Afrika og spis opp maten din'...
Gjest Nanette Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Alt kunne vært verre... Ja og nei. Ja, stort sett vil det livet man lever kunne bli verre. Men å tenke i forhold til en alternativ virkelighet tror jeg fungerer for de færreste. Blir litt som 'tenk på de sultne barna i Afrika og spis opp maten din'... Signerer.
Gjest Nigiria Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Tipper de fleste som faktisk har en dårlig dag tar dette som dårlig humor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå