Gå til innhold

Følger du med på alle tråder du poster på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å poste på KG i fjor i forbindelse med bryllupet vårt, og har sakte men sikkert beveget meg ut fra bryllupskategorien, og inn på de fleste andre. Nå poster jeg både her og der, lager nye temaer, men poster flest på andres temaer.

Så plutselig slår det meg: Jøss, hvor postet jeg sist? Jeg husker ikke alltid alle trådene jeg poster på, så jeg klarer ikke følge med på alle.

Gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, laaaaaangt derifra! Er da mer enn nok på nettet som jeg er....

Skrevet

Jeg følger bare med på de hvor diskusjonen er spennende, ikke tråder hvor jeg bare har vært innom og gitt sminketips e.l.

Skrevet

Jeg prøver å følge litt med.

Takk og pris for funksjonen egne innlegg.

Men det virker som jeg torpederer alle diskusjoner jeg er med på, de går i stå med engang *pussig smiley*

Skrevet

Prøver å følge med, men hender absolutt at jeg glemmer det.

Pulverheksa skrev:

Men det virker som jeg torpederer alle diskusjoner jeg er med på, de går i stå med engang *pussig smiley*

Sånn har jeg det også :ler: Men det er nok bare innbilning. :wink:

Skrevet

Jeg bruker nesten bare to ting på KG jeg, og det er "egne innlegg" og "nye innlegg", eller hva de nå heter.

Har ikke tid til å gå innom hver eneste gruppe for å se om det er noe nytt og spennende, så jeg passer på egne, og kikker på "nye".

Skrevet

Nei - følger med på noen, men ikke alle. Bruker vis siste meldinger knappen for å henge med på hva som skjer hvor - hvis ikke er det håpløst.

Skrevet

Prøver å følge med, men hender jo jeg glemmer.

Skrevet

Nei, jeg har verken tid eller lyst til å følge med på alle.

Skrevet

Prøver å følge med litt da, men jeg har ikke tid til å ta opp igjen alle trådene jeg poster i...... :-?

Gjest Nicoline
Skrevet

Jeg er ikke registrert, derfor kan jeg ikke bruke "Egne innlegg"-linken, men jeg prøver å følge med på noen av det jeg deltar på her inne. Var tidligere registrert, men har nå hverken tid eller lyst til å bruke mer tid enn det jeg allerede bruker på dette.

Skrevet

Får e-postvarsel på alt jeg har vært med på, jeg. :sjarmor:

Ellers hadde jeg helt glemt å sjekke trådene.

Skrevet

Jeg får også E-postvarsel på alle tråder jeg poster i - eller abonnerer på :sjarmor:

Kjempesmart - så har man full oversikt :Nikke:

Og om jeg ikke gidder mer så bare avslutter jeg abonnentet... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det gjør jeg. De innleggende jeg har skrevet, er lagret under tema feltet hos meg.

Skrevet

Gjør mitt beste, men noen er mer viktig (eller mer morsomme!) enn andre.

Skrevet

Får e-post varsel på de jeg har lyst til å følge med på. Ellers bruker jeg vis nye innlegg..

Skrevet

Tja...det kommer an på om det var noe viktig eller engasjerende. Har jeg postet i ord- assosiasjonstråden på snikk-snakk gidder jeg ikke å følge noe videre med for å si det sånn.

Skrevet

Får ikke med meg alt. Men bruker nye innlegg, egne innlegg og ubesvarte innlegg. Har ikke tid til å lese igjennom alle forumene. Bruker hele dagen på disse trådene.

Skrevet

Jeg har stort sett e-postvarsel på de trådene jeg har postet i, men det hender at jeg sier opp abonnementet - gadd f.eks. ikke å få varsel om svar i ord-assosiasjonstråden og andre liknende snikk-snakktråder lenger :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...