AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Har holdt litt på med en gutt i fylla den siste tiden. Starta med roting og ble selvfølgelig mer etter hvert! Han har virka glad når jeg har sagt vi skal på samme fest, han har innrømt at han liker meg og synes jeg er pen. De to gangene vi har havna til sengs sammen så liker han å ligge å kose/kysse i maaange timer. Hehe, går ikke før han må, fordi han skal noe annet. Men, han er uerfaren med jenter, tror ikke han har hatt kjæreste før (til tross for at han er 23) Merker jeg kunne fått følelser for han, og gjerne ville blitt bedre kjent, men er litt skeptisk til at han er uerfaren og at jeg blir en slags måte å skaffe erfaring på... Han hadde sikkert ikke turt å ta initiativ til å treffes utenom fylla, tenker jeg. Og det at en gutt er interessert når han har drukket har jeg brent meg på så mange ganger. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Men blir bare så usikker... Hadde jeg visst han var player-typen hadde det vært så mye lettere. Men nerdegutter som nesten aldri har vært med jenter kan vel og utnytte en for sex? Noen som har synspunkter? Hvordan går man frem med en sånn gutt
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Da hadde jeg villet tatt initiativet til å treffes uten at det er alkohol inne i bildet. Hva med å spørre om å finne på noe en dag, en kaffe, kino, lage mat sammen og se en film. Da vil du etterhvert se om han oppriktig er interessert i deg eller bare er ute etter sex. Men kan høres ut som han liker deg da
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 TS her! Tror nok han liker meg ja. Men er bare redd for at det er spenningen med det han liker best pga. manglende erfaring! Og han tror jeg bare er ute etter litt moro i fylla :S Får vel være den som tar initiativet til å finne på noe en dag i edru tilstand ja
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Du får spandere noen prostituerte på han da, slik at han får nok erfaring til at du blir interesert. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Si det som det er, du vil ikke ha noe med ham å gjøre fordi han ikke er erfaren og ikke kan ta deg til himmels med en gang...
saltvann Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Man vet jo aldri... Kanskje han er en helt fantastisk fyr? Kanskje han er superteit? Men det finner du ikke ut av før du blir bedre kjent med han Hør med han om dere skal finne på noe Og det med at han er uerfaren, så får du vel lære han litt da
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 TS her! Hehe, tror det kanskje ble litt misforstått det med at han er uerfaren. Synes i utgangspunktet det er litt søtt, har ikke noe problem med å "lære han opp". Og noen jenter har han vel vært med. Helt greit det å lære og erfare ting sammen underveis. Er ingen ekspert selv, har jo interesse for han selv om han ikke er så erfaren!! Har bare brent meg på gutter jeg har holdt på med i fylla før, men disse andre guttene har vært av en annen type. Sånne mer tydelig playere. Så spørsmålet mitt er vel egentlig hvordan en nerdegutt med lite erfaring føler seg når han får en jente på kroken som vil ha han!! Kan han bli snudd om til å tenke som en player...
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Så spørsmålet mitt er vel egentlig hvordan en nerdegutt med lite erfaring føler seg når han får en jente på kroken som vil ha han!! Kan han bli snudd om til å tenke som en player... Det kan han nok. Men dette tror jeg er veldig individuelt og ikke noe som kan svares på utifra at han er en "nerdegutt med lite erfaring". Min nerdegutt uten erfaring begynte ikke å tenke som en player, men det betyr ikke at en annen nerdegutt ikke kommer til å gjøre det.
Erotisk Flukt Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Ta det hele ut av soverommet, uten alkohol, og bli kjent på helt andre måter. Do other stuff together ;-) -Domino
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #10 Skrevet 18. november 2011 Ta det hele ut av soverommet, uten alkohol, og bli kjent på helt andre måter. Do other stuff together ;-) -Domino Ts her! Ja vet jeg burde det, er bare så vanskelig Men vi chatter en del for tiden, så kan jo være det finnes en interesse utenom soverommet der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå