Gå til innhold

Hvis han ikke vil ha meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er et utrolig teit spm, men jeg MÅ bare spørre;

Hvis en gutt ikke har lyst på meg, så ville han vel unngått meg? Han hadde vel ikke kledd av meg osv da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde nok lyst til å ha sex med deg.

Skrevet

Spørs hvordan lyst på deg du mener! Klart han hadde lyst på sex med deg... Ellers hadde han vel holdt seg unna og ikke kledd av deg :gjeiper:

Skrevet

Jeg pleier alltid å kle av jentene før jeg hiver dem ut og sier jeg aldri vil se dem igjen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier alltid å kle av jentene før jeg hiver dem ut og sier jeg aldri vil se dem igjen.

Jeg håper du hiver klærne etter dem. Hvis du beholder klærne selv synes jeg oppførselen din er direkte ufin! :nei:

Skrevet

Ville tatt det @Katten sa med en stor klype salt :gjeiper:

Skrevet

Hvis en gutt tar av deg klærne trenger det ikke å bety noe annet enn at han vil ligge med deg, han kan like deg som person men han trenger ikke det for å ha sex med deg.

Skrevet

Ville tatt det meste jeg sier som rent vås. ;)

Skrevet

Jeg håper du hiver klærne etter dem. Hvis du beholder klærne selv synes jeg oppførselen din er direkte ufin! :nei:

Selvfølgelig beholder jeg klærne. Hvorfor skulle jeg ellers kledd av dem?

Skrevet

Selvfølgelig beholder jeg klærne. Hvorfor skulle jeg ellers kledd av dem?

På en måte synes jeg oppførselen din grenser mot uakseptabel, men samtidig skjønner jeg jo at det kan bli dyrt å kjøpe store mengder kjoler og undertøy i din størrelse - så jeg skal ikke dømme deg for hardt. :)

TS - kan du forklare situasjonen litt bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...