AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Dette er et utrolig teit spm, men jeg MÅ bare spørre; Hvis en gutt ikke har lyst på meg, så ville han vel unngått meg? Han hadde vel ikke kledd av meg osv da?
Rusken Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Han hadde nok lyst til å ha sex med deg.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Spørs hvordan lyst på deg du mener! Klart han hadde lyst på sex med deg... Ellers hadde han vel holdt seg unna og ikke kledd av deg :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Jeg pleier alltid å kle av jentene før jeg hiver dem ut og sier jeg aldri vil se dem igjen. 2
Cathrine88 Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Jeg pleier alltid å kle av jentene før jeg hiver dem ut og sier jeg aldri vil se dem igjen. Jeg håper du hiver klærne etter dem. Hvis du beholder klærne selv synes jeg oppførselen din er direkte ufin!
-Jiinxs- Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Ville tatt det @Katten sa med en stor klype salt :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Hvis en gutt tar av deg klærne trenger det ikke å bety noe annet enn at han vil ligge med deg, han kan like deg som person men han trenger ikke det for å ha sex med deg.
Cathrine88 Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Ville tatt det meste jeg sier som rent vås.
Gjest Katten. Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Jeg håper du hiver klærne etter dem. Hvis du beholder klærne selv synes jeg oppførselen din er direkte ufin! Selvfølgelig beholder jeg klærne. Hvorfor skulle jeg ellers kledd av dem?
Cathrine88 Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Selvfølgelig beholder jeg klærne. Hvorfor skulle jeg ellers kledd av dem? På en måte synes jeg oppførselen din grenser mot uakseptabel, men samtidig skjønner jeg jo at det kan bli dyrt å kjøpe store mengder kjoler og undertøy i din størrelse - så jeg skal ikke dømme deg for hardt. TS - kan du forklare situasjonen litt bedre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå