AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2 år nå, og alt ser til å gå fint......men når det kommer til sex, så føler jeg at vi ikke helt forstår hverandre For jeg er slik at jeg liker å ha ofte sex, og er også den som kommer til han morgen og kveld. Og da klager han over at hva enn han gjør så blir jeg aldri fornøyd. Men når jeg prøver å oppføre meg motsatt, så er det han som kommer til meg ha sex. Så erfaringsmessig.....er det noe gutter bare sier??? Virker ganske forvirrende??!!??
Gjest Best Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Snakk med han om dette, det er han som sitter med fasiten:) 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Selvfølgelig har jeg snakket med han om dette flere ganger. Og da har han sagt at det er jeg som har en umettlig sex- lyst pga jeg er yngre enn han. Men om jeg ikke kommer til han, lurer han på om jeg er sur på han!!!! Og da er han sur pga han mener at det er "jeg" som ikke vil ha sex med han......så da blir det litt forvirrende for meg!!!!!!
eva-80 Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 jepp, derre der var ikke helt typisk mannfolk man skulle tro han er over 50 år... om han er det, så er det en unnskyldning dokk må nesten bli enige om hvor ofte som du kan leve med, som han ikke synes for mye... så om det er for lite for deg, så det er vel andre måter å fikse det på
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Hvis dere har snakket om det, og ingenting "kan" gjøres etter det, så må du nesten vurdere om du vil leve resten av livet med den situasjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå