Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2003 #1 Del Skrevet 11. desember 2003 Flere her som liker det? Jeg har fått et lite et på 500 brikker i adventskalenderen min. Gleder meg som en unge til å legge det. I fjor til jul fikk jeg et på 3000 brikker. Og har en del på 1500 og 2000 brikker. Jeg limer de ikke opp, for halve morroa er jo å kunne legge dem på nytt, i tillegg syns jeg puslespill påveggen er skikkelig harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 11. desember 2003 #2 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg elsker puslespill, spesielt i ferier. Synes det er kjempekoselig å legge dem, og jeg elsker litt sånne tålmodighetsprøver også jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 11. desember 2003 #3 Del Skrevet 11. desember 2003 Jaaa det er morro! :D Særlig de med 1000 brikker og halve brettet er med blå himmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 11. desember 2003 #4 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja, jeg elsker puslespill. Bakdelen er at jeg synes ikke de er så veldig dekorative, så de kommer ikke opp på veggen (noe som igjen fører til at det ikke blir lagt så mange heller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2003 #5 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja' date=' jeg elsker puslespill. Bakdelen er at jeg synes ikke de er så veldig dekorative, så de kommer ikke opp på veggen (noe som igjen fører til at det ikke blir lagt så mange heller )[/quote'] Jeg syns heller ikke de er noe pene på veggen, men jeg kjøper puslespill likevel, de kan jo legges flere ganger. I tillegg bytter jeg med noen venner, så da har jeg tilgang på dobbelt så mange puslespill. Man blir jo hekta :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillema Skrevet 11. desember 2003 #6 Del Skrevet 11. desember 2003 Puslespill er ille moro og det er for meg en typisk juleaktivitet! Det er så koslig og rolig liksom... Er så heldig at det ligger mange puslespill igjen etter mamma og hennes søstre, og de blir overhodet ikke limt opp på veggen (sorry til alle som gjør det, men det er harry...) Puslespill er til for å pusle, igjen og igjen og igjen! Tror jeg må pusle litt i jula, men må være kjapp. Mamsen elsker det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 11. desember 2003 #7 Del Skrevet 11. desember 2003 Juleaktivitet! Kjøper et spill eller puslespill i smågave til mannen, så har familien noe å kose seg med i jula som fellesprosjekt. Limer de ikke sammen.. jeg kan forstå det hvis man har giddet å pusle ihop et på 10 000 biter. Men heng det ikke på en veldig synlig vekk dah.. kanskje på hobbyrommet som selvskryt max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 11. desember 2003 #8 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja jeg liker puslespill, store og vanskelige. En gang fikk jeg et med trykk på begge sider - kjempeartig. Og ja, det er harry å lime de sammen og henge de på veggen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. desember 2003 #9 Del Skrevet 11. desember 2003 Næ, for kjedelig for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 11. desember 2003 #10 Del Skrevet 11. desember 2003 NEI!!! Drepen for meg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #11 Del Skrevet 11. desember 2003 NEI!!! Drepen for meg....... ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 12. desember 2003 #12 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg synes det er morsomt med puslespill, men må innrømme at jeg har en tendens til å gå lei før alle bitene er på plass :o . Har et kjempefint puslespill liggende på en hylle i kjelleren, kanskje jeg skal benytte juleferien til å legge det ferdig? Tør ikke si hvor lenge det har ligget der :oops: , men det er ganske lenge ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 12. desember 2003 #13 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja jeg elsker å sitte å pusle med det. Tiden flyyyyr når jeg pusler. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2003 #14 Del Skrevet 12. desember 2003 Jippi! Jeg fikk puslespill i aklenderen i dag og, nå har jeg tidtrøyte i mellajula og. Kjedelig ikke for meg som er hekta, i fjor i mallajula satt jeg og min kjære i tre dager med et 2000 brikkers og eneste samtalen gikk som følger: Har du sett en med et øre med nor rødt på, en blå en med tre ører, osv. :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 12. desember 2003 #15 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg liker også pusslespill. har dere prøvd 3D puslespill? Jeg har et av en bygning, tror det er ca 1 m høyt. Det tok lang tid, det! 4 nesten like sider... Men å lime det sammen er idiotisk etter min mening! Det er jo et spill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 12. desember 2003 #16 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg liker også pusslespill. har dere prøvd 3D puslespill? Jeg har et av en bygning, tror det er ca 1 m høyt. Det tok lang tid, det! 4 nesten like sider... Men å lime det sammen er idiotisk etter min mening! Det er jo et spill! Bygde 3D puslespill av Big Ben en gang. Tok tid ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 13. desember 2003 #17 Del Skrevet 13. desember 2003 He-he! Klarte å finne og legge fire brikker en gang. Da var jeg både sur og lei! Ikke for meg nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 14. desember 2003 #18 Del Skrevet 14. desember 2003 Puslespel er kjempekoseleg - og veldig jul! :D Det må helst vere 1000 bitar eller meir. Men har aldri forstått det der med å lime dei saman - ein tek dei fint frå kvarandre att, legg dei i eska, og om to-tre år (i jula) kan ein ta det fram igjen og legge det på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. desember 2003 #19 Del Skrevet 15. desember 2003 MORROOOOOOO!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 15. desember 2003 #20 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg liker også sånne puslespill, men har vel bare puslet fire stykker i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå