AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg er fersk strikker og har lyst å prøve masse forskjellig. Men det blir så dyrt å kjøpe garn i garnbutikker, så jeg lurer litt på om det garnet de selger på f.eks. Nille og Europris er brukelig til noe? Jeg tenker ikke på å strikke klær egentlig, men f.eks. sitteunderlag, grytelapper, pynteting osv. Hva er det billigste ullgarnet man kan få som passer til toving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #2 Del Skrevet 13. november 2011 Garn fra Nille, Europris og Sparkjøp duger fint. Du kan også gå innom vanlig garnbutikk og se om de har restesalg der på utgåtte farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 15. november 2011 #3 Del Skrevet 15. november 2011 Er det nettbutikker som selger garn billigere eller billiggarn? Rema 1000 har Mor Aase ullgarn ihvertfall. 15 kr nøstet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #4 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg vet ikke om nettbutikker, men Europris har et relativt godt utvalg i ullgarn i forskjellige tykkelser. Jeg bruker nå et Iglo Soft derfra, koster 15-16 kr pr nøste på 50 gram, et ganske tykt garn. Flott til toving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silla Skrevet 8. januar 2015 #5 Del Skrevet 8. januar 2015 Nå er det tilbud på garn hos europris -30% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 12. januar 2015 #6 Del Skrevet 12. januar 2015 Søstrene Grene har mye bomullsgarn rimelig. Stoff og stil har mange ulike typer garn. Sparkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogner Skrevet 13. januar 2015 #7 Del Skrevet 13. januar 2015 Søstrene Grene sitt garn er fint om man ønsker å strikke i 100% bomull. Fint fargeutvalg har de også :-) Jeg bestiller ellers garn fra http://www.skaperglede.org/ - en norsk side med utrolig fine priser! Det blir gjerne noen kroner i frakt, men de har godt utvalg og bedre priser enn de fleste tilsvarende sider. Kjøpte alpakkagarn herfra til en Skappeljakke, og ble ikke så dyrt som "originalgarnet" som Skappel anbefaler. Jeg har også fått mye gode tips om http://www.yarn-paradise.com/, som er en tyrkisk side med veldig stort utvalg og ekstremt bra priser. Har aldri bestilt derfra selv, men kjenner folk som har. Merk at du trolig må kjøpe pakker med garn og ikke enkeltvise nøster, f.eks en pakke med 8 stk. Og husk tollreglene her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Del Skrevet 14. januar 2015 Det er mange billiggarn som funker fint Det eneste jeg ville holdt meg unna er garn som har mye akryl i seg. Jeg foretrekker å bruke garn uten det. Feks så er det mye akryl i billige alpakka garn. Drops garn er også billigere enn de andre typiske garnprodusenter, men med ok kvalitet. Drops garn får man kjøpt på mange garnbutikker. Anonymous poster hash: 3ef87...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå