ninuska_ Skrevet 13. november 2011 #1 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Hei, Jeg tenkte overraske kjæresten min med en reise i februar. Det er en stund til enda, men jeg må planlegge litt. Hvor er det best å dra? Det er jo totalt forskjellige steder, det er jeg klar over, men hvor hadde du valgt, og hvorfor? Eller foreslå et annet sted? Endret 13. november 2011 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freddy Skrevet 13. november 2011 #2 Del Skrevet 13. november 2011 Har vært i Barcelona og Budapest, og det er som du sier to vidt forskjellige byer. Tror nesten jeg holder en knapp på Budapest der dere bl.a. kan rusle rundt på Margarethøya (litt usikker på om dette er riktig navn), drikke vin av den evige rennende vinfontenen i labyrintene og ikke minst ta et romantisk elvecruice på Donau. Budapest er jo mye billigere enn Barcelona også, men i februar er kanskje temperaturen bedre i Barcelona hvis det har stor betydning for dere. Ellers er Dubrovnik utrolig flott og en helt spesiell opplevelse! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #3 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har vært i Barcelona (med mamma riktignok), syns det var flott der, men ikke det første stedet jeg ville tenkt på som romantisk ferie. Jeg tenker mer storby-shopping-ish. Men mulig det er fordi jeg var med min mor, såklart. Har også vært i Alicante med kjæreste. Syns det var fint der også (altfor varmt når vi var der da). Minus var at stranden var veldig grisete, det var ikke så stort - ikke så mye utvalg i mat og restauranter som så innbydende ut og det var mye bråk og uteliggere i den "gågaten" som faktisk var fint. Ikke så delikat å pynte seg til middag når du må forbi en jungel av uteliggere som pisser, driter og tungetaler i hytt og pine samt. det stinker kattepiss i parkene der pga uteliggerne drikker rødsprit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 14. november 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 14. november 2011 Dubrovnik er ikke aktuelt, men takk for tips. Tenker på det med at Budapest er billigere. Er ikke så viktig med temperatur for min del hvertfall. Jeg vil bare kose meg! Hadde tittet litt på Alicante, men det høres ikke spesielt romantisk ut det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 15. november 2011 #5 Del Skrevet 15. november 2011 Barcelona er veldig romantisk med stranden, og gamlebyen: min favoritt av de tre Mest romantiske sted: St Paul de Vence, rett utenfor Nice: HELT FANTASTISK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 15. november 2011 #6 Del Skrevet 15. november 2011 I februar kan det være isende kaldt i Budapest. Innlandsklima gir kulde, og Donau gir kaldgufs i byen. Alicante må da være veldig kjedelig som kjæresteby? "Bare" masse nordmenn som er der på vinteropphold, og lite å oppleve. Takke meg til Barcelona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 16. november 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 16. november 2011 Men Barca er kanskje ikke et sted å dra på langhelg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. november 2011 #8 Del Skrevet 16. november 2011 Mannen min og meg dro til Praha da vi skulle forlove oss, en nydelig, romantisk by Nå var vi der på sommeren da, men jeg har en mistanke om at det er ganske kaldt der i februar..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zuperduper Skrevet 29. november 2011 #9 Del Skrevet 29. november 2011 Har vært både i Barcelona og Budapest. For kjærestetur er det ingen tvil: Barcelona! Nydelig by med masser av sjarm og mye god mat og drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. november 2011 #10 Del Skrevet 29. november 2011 Kjæresten min og jeg var akkurat en helg i Budapest og det var en superromantisk by. Jeg kan absolutt anbefale Hotel Corinthia, en nyyyydelig spahotell som ligger akkurat passe tilgjengelig til alt. Ca 15 min å gå til elven, men egentlig likte vi oss best ved teaterområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. desember 2011 #11 Del Skrevet 6. desember 2011 Holder en knapp på Barca jeg også. SKal teste dette ut i påsken neste år... la meg vite åssen det gikk m dere , ts... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 6. desember 2011 Det ser ut til at det blir Budapest, men ingenting er avgjort enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå