Gå til innhold

dato og klokkeslett

Anbefalte innlegg

Skrevet

"hvilken dato er det idag"

Da lo jeg godt

Heeeey! Hva var galt med det spørsmålet??? :kjefte:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som spør om det, må være temmelig sløv. På min pc står både dato og klokkeslett nederst i høyre hjørne, og hvis jeg klikker der, kommer kalenderen opp. Er det ikke noe lignende på alle pc-er, da?

• Liker 5
Skrevet

Den som spør om det, må være temmelig sløv. På min pc står både dato og klokkeslett nederst i høyre hjørne, og hvis jeg klikker der, kommer kalenderen opp. Er det ikke noe lignende på alle pc-er, da?

Hva om man ikke visste det??

Skrevet

Hva om man ikke visste det??

Ikke visste at man kan finne ut dato, klokkeslett etc.? Finnes det noen som bare skriver på KG og ikke undersøker hvilke muligheter man har med en pc?

• Liker 1
Skrevet

Ikke visste at man kan finne ut dato, klokkeslett etc.? Finnes det noen som bare skriver på KG og ikke undersøker hvilke muligheter man har med en pc?

Ja, jeg visste ikke det. Er det så utrolig? Jeg vet at det er en klokke nede i høyre hjørne men visste ikke at det kom fram dato når jeg la musepekeren over den.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg visste ikke det. Er det så utrolig? Jeg vet at det er en klokke nede i høyre hjørne men visste ikke at det kom fram dato når jeg la musepekeren over den.

Da lærte du det nå, det er vel bra?

• Liker 1
Skrevet

Ikke jeg heller, men nå vet jeg. Tusen takk, Belladonna. :)

Skrevet

det står vel på pcen.. trykk på klokka :)

Skrevet

Ikke jeg heller, men nå vet jeg. Tusen takk, Belladonna. :)

:)

• 1 måned senere...
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

For det første er det en innstilling man må sette. Jeg tror den er standard på de fleste nyere software, mens i gamle dager måtte man faktisk velge at man ville ha det. Det kan også velges bort.

Dernest: det er fullt mulig å sette både feil dato og klokkeslett slik at det kan være fullstendig relevant å spørre om det. JEG ville valgt å google time istedet og kommet til Worldclock.

Endret av Blondie65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...