Imax Skrevet 11. desember 2003 #1 Skrevet 11. desember 2003 Har dere tenkt over hvor vidt det er nødvendig for dere å ha en ny operasjon med nye proteser om 10-15 år, eller er det et ikke-tema? Bare lurte (ikke meningen å hetse altså). Hva har legen sagt om dette?
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #2 Skrevet 11. desember 2003 Ja. Jeg er klar over det. Derfor sparer jeg allerede....
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #3 Skrevet 11. desember 2003 Jeg har en mor som måttet ta den ene puppen i sommer, og må snart ta den andre puppen. Den ene sprakk... og hun har hatt de i nesten 10 år.. Hun måtte også betale den selv, og må betale for den andre også, får ikke noe rabatter...
Dina Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 Hei. Jeg er klar over dette, og har tatt høyde for denne kostnaden. På den annen side; implantatene kan like gjerne holde helt fint i både 20-25 år. Kirurgene informerer om at det ikke er nødvendig med utskiftning før man evt. får problemer med implantatene! :D Dina
Gjest Donna Skrevet 11. desember 2003 #5 Skrevet 11. desember 2003 Egentlig så tenker jeg ikke så mye på det. Det er så langt frem i tid likevel (Forhåpentligvis) Men jeg har tenkt såpass at neste gang så vil jeg legge inn litt mere... eller kanksje det ikke er så viktig for meg da med pupper at jeg bare lar være å legge inn nye...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå