AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #61 Del Skrevet 17. november 2011 Intimsåpe er mildere enn vanlig såpe. Jeg vet fra egen erfaring at jeg fint kan bruke intimsåpe i underlivet hver dag uten problemer, men har prøvd å f.eks. vaske meg med Neutral dusjsåpe eller shampoo - hallo, soppinfeksjon. Samme her også. Jeg har prøvd ulike såper for å vaske underlivet og jeg har enda ikke funnet noe som slår Dr. Greve intimsåpe. Har ved noen tilfeller måttet bruke vanlig såpe, da reagerte jeg med engang og fikk utslett :\ Kjøpte også Neutral dusjsåpe for noen uker siden, hadde aldri prøvd den før, men den anbefales ikke til intimvask - så den bruker jeg alle andre steder utenom ansiktet og underlivet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #62 Del Skrevet 17. november 2011 Vasker også ansiktet med lactasyd etter anbefaling fra hudlegen, huden har aldri hatt det bedre Skal innom apoteket og investere i lactacyd, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 17. november 2011 #63 Del Skrevet 17. november 2011 Dr greve er såpefri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #64 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg bruker Asan i ansiktet. Ren og pen hud! Så fin at jeg ikke trenger bruke sminke på huden engang! Jeg orker virkelig ikke kaste bort tusenvis på diverse snobbeprodukter, når såpen på dagligvaren gjør samme nytten. Føler ofte det er de som bruker mest tid og penger på hudpleier, svindyre produkter osv som har styggest hud. Tror ofte det enkle er det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #65 Del Skrevet 24. november 2011 Det enkle er ofte det beste Har vært å kjøpt Lactacyd på apoteket og har brukt den i to dager nå, fantastisk produkt! Virkelig. Gir meg fin og myk hud! Først svir det bittelitte grann når jeg skal vaske øyensminke, men man kan eventuelt vaske bort øyensminke med våtservietter eller noe. Lactacyd gir meg i hvert fall fin hud! Så glad for at jeg omsider har funnet den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 25. februar 2013 #66 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg vet ikke om dere som skrev i denne trden fortsatt er inne på forumet, men av nysgjerrighet: bruker dere fortsatt intimsåpen? Og føler dere etter et par år at den fungerer like bra som når tråden var aktiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2013 #67 Del Skrevet 25. februar 2013 Enig med Basi her. Ser flere av dere skriver at "siden såpen er mild nok for underlivet, er den også mild nok for ansiktet". Det er helt i orden for meg at dere vil bruke intimsåpe i ansiktet altså. Men faktum er at intimsåpe er det samme som såpe. At det er noe spesielt med intimsåpene er kun en reklamegimmik. Nei, det er stooor forskjell på såpe. Lactacyd f.eks inneholder ikke sls. Sodium Laureth Sulfate er stoffet som gjør at det skummer, dette stoffet stripper også huden for fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2013 #68 Del Skrevet 25. februar 2013 Dr greve er såpefri. Nei, den inneholder sls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå