AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har de siste årene vasket ansiktet med intimsåpen "Dr.Greve" Dette fordi den er parfymefri, har lav PH-verdi og myk konsistens. Men har i det siste begynte å lure på om det er så lurt? Hva tror dere og hva vasker dere ansiktet med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 13. november 2011 #2 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Hahaha jeg gjør det samme:) Den er jo såpefri, parfymefri og lav ph. Jeg vasker sminken vekk med den også renser jeg ansiktet med md formulations face wash. Trodde virkelig ikke at noen andre gjorde det Endret 13. november 2011 av muffin26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avocado Skrevet 13. november 2011 #3 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg vasker aldri ansiktet med noe annet jeg.. Hvorfor skulle det ikke være lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #4 Del Skrevet 13. november 2011 Bruker Dr. Greves jeg og, hvis jeg ikke har noe annet. Er det mildt nok til å brukes til underlivet, er det mildt nok til å brukes i ansiktet:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullskje Skrevet 13. november 2011 #5 Del Skrevet 13. november 2011 jeg også det, aldri blitt tørr eller sår av det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 13. november 2011 #6 Del Skrevet 13. november 2011 Ypperlig sminkefjerner i hvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #7 Del Skrevet 13. november 2011 Hahaha jeg gjør det samme:) Den er jo såpefri, parfymefri og lav ph. Jeg vasker sminken vekk med den også renser jeg ansiktet med md formulations face wash. Trodde virkelig ikke at noen andre gjorde det Bruker Dr. Greves jeg og, hvis jeg ikke har noe annet. Er det mildt nok til å brukes til underlivet, er det mildt nok til å brukes i ansiktet:) Og jeg som trodde jeg var den eneste som vasket ansiktet med den. Ser jo nå at det er flere som gjør det, ble ganske letta nå Nei, har tenkt det samme jeg også - den er jo så mild og god. Fortalte det til en venninne og hun begynte å le! Skjønte ikke hvordan man kan vaske ansiktet med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 13. november 2011 #8 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg renser ansiktet med rensemelk, kokosolje eller lignende og vasker det med rent vann, da jeg tidligere var plaget med tørre flekker i ansiktet på vinteren. Har fortsatt med det, har fin hud og ser minst like nyvasket ut som de som bruker såpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #9 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg vasker også ansiktet med Dr.Greve når jeg er i dusjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 13. november 2011 #10 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg vasker ansiktet med Lactacyd eller annen intimsåpe jeg også. Er det mildt nok til der nede, så er den vel mild nok for ansiktet også. Dessuten har jeg ganske sensitiv hud, og huden min liker dårlig at jeg styrer for mye med produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #11 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg vasker ansiktet med Lactacyd eller annen intimsåpe jeg også. Er det mildt nok til der nede, så er den vel mild nok for ansiktet også. Dessuten har jeg ganske sensitiv hud, og huden min liker dårlig at jeg styrer for mye med produkter. Den brukte jeg for noen år siden og jeg var fornøyd med den. De selger den ikke på rema1000 lenger, så derfor har jeg ikke kjøpt den på en stund. Hvor kjøper du den? Dr.Greve intimesåpe er også bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 13. november 2011 #12 Del Skrevet 13. november 2011 Den brukte jeg for noen år siden og jeg var fornøyd med den. De selger den ikke på rema1000 lenger, så derfor har jeg ikke kjøpt den på en stund. Hvor kjøper du den? Dr.Greve intimesåpe er også bra Ja, nå måtte jeg på badet for å sjekke... Det er visst Asan jeg bruker. Sant det, med Lactacyd. Mulig den ikke er i handelen lengre? Dr.Greve synes jeg blir for såpete og blank på en måte. Liker Asan bedre da den har litt melkete konsistens. Mye som skal klaffe; selv med en såpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 13. november 2011 #13 Del Skrevet 13. november 2011 Funker det, så hvorfor ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #14 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg bruker Dr. Greves fordi den ikke inneholder parabener, imotsetning til Lactasyd. Er det et sted jeg ikke vil ha parabener, så er det nettopp på slimhinner etc. Det funker helt fint og jeg er veldig nøye på hva jeg bruker ellers i ansiktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #15 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg vasker ansiktet med vann jeg. Er ren og fin i huden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mononoke Skrevet 13. november 2011 #16 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg og kan bruke intimsåpe i ansiktet, tenker som andre her inne at den er mild, og da går det greit å bruke den der og. Jeg bruker den ofte på resten av kroppen også jeg, istedenfor å ha flere forskjellige såper. Trodde jeg var den eneste som gjorde dette, har opplevd at folk ikke har villet bruke såpe om de har dusjet hos meg, fordi jeg ikke har vanlig såpe, man bruker da ikke intimsåpe andre steder enn i skrittet... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 13. november 2011 #17 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg og kan bruke intimsåpe i ansiktet, tenker som andre her inne at den er mild, og da går det greit å bruke den der og. Jeg bruker den ofte på resten av kroppen også jeg, istedenfor å ha flere forskjellige såper. Trodde jeg var den eneste som gjorde dette, har opplevd at folk ikke har villet bruke såpe om de har dusjet hos meg, fordi jeg ikke har vanlig såpe, man bruker da ikke intimsåpe andre steder enn i skrittet... :gjeiper: Ja, er det ikke pussig. Hadde en ung jente på besøk her i sommer (15-16), og akkurat den dagen hun var her hadde også jeg kun Asan, og ikke annet. Og nei, da kunne hun jo ikke dusje! Hun ble ikke ren nok. Så hun langet overgårde til kjøpesenteret på jakt etter ordentlig såpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #18 Del Skrevet 13. november 2011 Av mangel på annen såpe har jeg tidvis brukt Dr Greve til både ansikt, hår og kropp. Den er jo mild og grei, og jeg har aldri hatt bivirkninger av det. Jeg bruker Dr Greve som hundesjampo når hunden skal bades også. Hun som lo: hva trodde hun skulle skje? At man får kjønnshår i ansiktet eller noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 13. november 2011 #19 Del Skrevet 13. november 2011 Bare fordi jeg er nysgjerrig; bruker dere andre renseprodukter i tillegg? Og, er det noen av dere som sliter med uren/fet hud som dette har funket for? AB kl. 17:52: Lactacyd skal være anbefalt av naaf, og et krav de har er at den ikke skal inneholde parabener Har ikke fått sjekket selv, da de ikke selger den lenger på noen av butikkene her jeg bor. Kanskje den virkelig er trukket tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 13. november 2011 #20 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg bruker kun rent, kaldt vann til ansiktet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå