Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent på fb som ofte står som pålogget (grønn firkant på bildet). Veldig ofte når jeg prøver å skrive til denne personen blir han logget av akkurat når jeg skal begynne å skrive. Hva kommer dette av.. Er det noen innstillinger som gjør dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis vil han ikke snakke med deg og logger av. ;)

Jeg har faktisk lurt på det samme, for jeg har også sett det der skje. Jeg tror muligens det er en bug i innstillingene slik at folk blir hengende igjen i chattebildet som "pålogget" selv om de altså har logget av for en god stund siden. Når man så klikker på navnet deres for å chatte så oppdager FB at de egentlig er avlogget og de forsvinner.

Skrevet

Tror det har med at det henger seg opp, de har vært pålogget, men skifter ikke automatisk i det vinduet. Skriv likevel, han får meldingen. Evt får han den på mobilen sin.

Skrevet (endret)

Regner med / håper på det er det Cata sier.

Det der skjer meg hele tiden og -.-

Endret av Quinn
Skrevet

Sånn er det her også.. Sinnsykt plagsomt!

Skrevet

Det skjer meg hele tiden også. Men det som er mest plagsomt nå er at de har endret chaten så man ser masse folk som er offline også. Mens folk som er online ikke vises. Hvordan får man den til å vise de som faktisk er online? Kom ikke å si at den viser et utvalg folk man interagerer mye med, akkurat nå får jeg opp 12 stk hvorav jeg sjelden snakker med noen av dem. Hva er greia Facebook har med at de hele tiden tror de vet best hvem jeg vil snakke med og hvilke meldinger jeg vil se først? I høyrekanten står det at jeg har 3 venner online på chat. Men når jeg trykker der kommer bare den irriterende sidebaren opp, men en lang liste offline venner. Må scrolle helt i bunn og finne "more online friends" for å finne de som faktisk er på chaten. Så utrolig irriterende! Hvem er det som trykker på chaten for å se hvem som ikke er online?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...