Gjest Nanette Skrevet 13. november 2011 #101 Skrevet 13. november 2011 Slett ikke desperat. Jeg sitter mye for meg selv og når jeg spør noen om noe så er jeg hyggelig og prater sent med en vanlig holdning som alle andrre har. Jeg tror ikke dere kan sette dere inn i min situasjon fordi jeg vil si for mye om meg selv. Jeg ble foresten kastet ut fra "Piano" etter to øl forrige helg. Vakten trodde sikkert jeg var full. Jeg er nesten døv, går dårlig og er lam i deler av kroppen etter en ulykke. Jeg blir tydelig et mobbeoffer bare noen ser på meg. Mangen som sier jeg må ta ansvar for eget liv. Dere vet ikke hvordan det er, og evner ikke å sette dere inn i en slik livssituasjon. Det er en grunn til at jeg har søk meg opp på et kvinneforum for å dekke et sosialiseringsbehov. Har du prøvd nettdating? Det fokuseres kanskje mer på det indre enn det ytre da.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #102 Skrevet 13. november 2011 Kan være fordi det er flere folk i byer enn i en bygd, eller fordi på bygden er det ofte slik at folk vet hvem alle er og da kan det fort bli rykter? Og jeg bare lurer, er det gjort forskning på at det er penere mennekser i byene? og at de er mer utro? Eller er dette noe du bare finner på? :gjeiper: Jeg opplever det som at det er både pene og "mindre pene" som er utro.. Om du reiser på mange bygder rundt finner du fort ut at kvinner i Oslo, Stavanger, Trondhjem, Bergen og Kristiansand er penere. I Elle er det en undersøkelse om utroskap i Oslo. Det er mange undersøkelser om utroskap på nettet som dekker et mer landsbasert utvalg. Du kan sammenligne antall utro tilfeller i flere undersøkelser. Bare søk på google.
Streisand Skrevet 13. november 2011 #103 Skrevet 13. november 2011 Jeg er nesten døv, går dårlig og er lam i deler av kroppen etter en ulykke. Jeg blir tydelig et mobbeoffer bare noen ser på meg. Mangen som sier jeg må ta ansvar for eget liv. Dere vet ikke hvordan det er, og evner ikke å sette dere inn i en slik livssituasjon. Det er en grunn til at jeg har søk meg opp på et kvinneforum for å dekke et sosialiseringsbehov. Har du lest mitt svar til deg?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #104 Skrevet 13. november 2011 Norge har et jævla kaldt samfunn der alle går i flok og peker ut mobbeoffer både i ungdom og voksen alder. Om du påstår noe annet er vi på forskjellige planeter. Bo i et land der folk er hygglige mot meg i stedet for å være griske mot meg og fryse meg ut og svare med frekke svar når du spør hyggelig om noe. Forskjellen på norske og utenlandske kvinner i en sånn setting er at du" lukter" ikke penger for oss da vi tjener godt selv. For en del (ikke alle) utenlandske kvinner vil enhver norsk mann være en potensiell inntektskilde, og det er fra dette ståstedet du bør forstå hvorfor de er hyggelig mot deg. Synd, men sant.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #105 Skrevet 13. november 2011 Har du lest mitt svar til deg? Om du mener det inntegget om å ta ansvar er jeg ikke helt meg. Hva mener du med ansvar? At jeg skal akseptere den jeg er og flytte til et annet land, eller at jeg skal fortsette å finne meg i at mange oppfører seg som drittsekker mot meg.
Montos Skrevet 13. november 2011 #106 Skrevet 13. november 2011 Ingen ser vel bra ut i klær fra Jack & Jones.. Haha tidenes sitat! Jack & Jones har vel tidenes styggeste herrejeans og rutaskjorter for harrye sjøfolk som skal på byen og som gjærne liker å tro at de klarer å kle seg. Finn et klassisk og pent herreplagg på jack and jones som ikke er josset opp med old english tekst, drager og joss. Da er du god 1
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #107 Skrevet 13. november 2011 Forskjellen på norske og utenlandske kvinner i en sånn setting er at du" lukter" ikke penger for oss da vi tjener godt selv. For en del (ikke alle) utenlandske kvinner vil enhver norsk mann være en potensiell inntektskilde, og det er fra dette ståstedet du bør forstå hvorfor de er hyggelig mot deg. Synd, men sant. Jeg vil ikke ha en kvinne som bare ser meg som en inntektskilde, men jeg blir hverfall behandlet med høflighet tilbake fra menn og kvinner.
Streisand Skrevet 13. november 2011 #108 Skrevet 13. november 2011 Om du mener det inntegget om å ta ansvar er jeg ikke helt meg. Hva mener du med ansvar? At jeg skal akseptere den jeg er og flytte til et annet land, eller at jeg skal fortsette å finne meg i at mange oppfører seg som drittsekker mot meg. Akkurat den kommentaren var litt ute av kontekst. Den var ment som en kommentar til vedkommede som jeg kalte mobber. Jeg tror ikke du fortjener at folk er avvisende og slemme mot deg. Det gjør ingen. Jeg skrev et svar til det første innlegget ditt. Du fortjener å være lykkelig og jeg synes ikke du skal kalle deg selv stygg, selv om du avviker fra glansbildeidealet.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2011 #109 Skrevet 14. november 2011 Jeg var kanskje litt rask da jeg karaktiserte deg som mobber. Synes bare "Å, buhuuuuu...... Alllllleeee er i mot meg.... bla bla" ble litt feil. Men jeg er veldig enig i at det eneste riktige er å ta ansvar for sitt eget liv. Når man forstår det kan man faktisk få det bedre:) Jeg burde gjerne ikke buhuuu, alle er i mot meg. Men jeg synes at det er veldig proverserende å lese at han legger skylden på alle andre i samfunnet. At han hater kvinner for de ikke er interessert i ham osv. Han må gjøre noe selv med sin egen situasjon. Slutte og leke offer. Vi er vår egen lykkes smed
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2011 #110 Skrevet 14. november 2011 (endret) Jeg burde gjerne ikke buhuuu, alle er i mot meg. Men jeg synes at det er veldig proverserende å lese at han legger skylden på alle andre i samfunnet. At han hater kvinner for de ikke er interessert i ham osv. Han må gjøre noe selv med sin egen situasjon. Slutte og leke offer. Vi er vår egen lykkes smed Jeg sier ikke alle er imot meg, men jeg møter slike med jevne mellomrom. Har gjort det opp gjennom hele livet. Du vet ikke hvordan det er å bli ledd av guttegjengen på videregående. Du vet ikke kvordan det er å få kommentarer som "Er du dum i hodet" bare jeg kommer borti en på festival. Du vet ikke hvordan det er å måtte forklare vaktene på nattklubber at du ikke er full, går bare dårlig. Du vet ikke hvordan det er å bli fryst ut av både kvinner og menn og du vet ikke hvordan det er at tilogmed 2'er damer forlater deg når du bare er hyggelig. Jeg har fått mange kommentarer fra folk som kjenner meg at jeg har så stort hjerte og vil alle godt. Innlegget er moderert for krenkende uttalelser, Kosemose, mod Endret 15. november 2011 av Kosemose
Pene sko... Skrevet 14. november 2011 #111 Skrevet 14. november 2011 (endret) Jeg sier ikke alle er imot meg, men jeg møter slike med jevne mellomrom. Har gjort det opp gjennom hele livet. Du vet ikke hvordan det er å bli ledd av guttegjengen på videregående. Du vet ikke kvordan det er å få kommentarer som "Er du dum i hodet" bare jeg kommer borti en på festival. Du vet ikke hvordan det er å måtte forklare vaktene på nattklubber at du ikke er full, går bare dårlig. Du vet ikke hvordan det er å bli fryst ut av både kvinner og menn og du vet ikke hvordan det er at tilogmed 2'er damer forlater deg når du bare er hyggelig. Jeg har fått mange kommentarer fra folk som kjenner meg at jeg har så stort hjerte og vil alle godt. Du har min fulle sympati, TS, om det betyr noe som helst. Endret 15. november 2011 av Kosemose
Pene sko... Skrevet 14. november 2011 #112 Skrevet 14. november 2011 Bør stygge folk være glad for at de har fått et stygt utseende og dermed slipper byrden samliv ofte innebærer? For et dumt spørsmål. Det er vel ingen som med hånden på hjertet kan påstå dette. Godene av et godt samliv overveier byrdene.
Gjest Nanette Skrevet 15. november 2011 #113 Skrevet 15. november 2011 (endret) Jeg sier ikke alle er imot meg, men jeg møter slike med jevne mellomrom. Har gjort det opp gjennom hele livet. Du vet ikke hvordan det er å bli ledd av guttegjengen på videregående. Du vet ikke kvordan det er å få kommentarer som "Er du dum i hodet" bare jeg kommer borti en på festival. Du vet ikke hvordan det er å måtte forklare vaktene på nattklubber at du ikke er full, går bare dårlig. Du vet ikke hvordan det er å bli fryst ut av både kvinner og menn og du vet ikke hvordan det er at tilogmed 2'er damer forlater deg når du bare er hyggelig. Jeg har fått mange kommentarer fra folk som kjenner meg at jeg har så stort hjerte og vil alle godt. Det du skriver her er helt usmakelig. Du må nok legge om endel holdninger du har, om du skal få noen som helst dame. og "2'er-damer"??? Hva er det for en holding da... Makan. Jeg ville aldri hatt en kjæreste som hadde slike tanker og holdinger. Skjerp deg! Jeg sier det igjen: De lukter nok lusa på gangen, sikkert derfor de bare trekker seg unna deg. Endret 15. november 2011 av Kosemose
Lutetium 71 Skrevet 27. november 2011 #115 Skrevet 27. november 2011 OK, hva er et stygt menneske?? Har tenkt en del på det. For noen ganger oppfatter jeg personer som ikke "har utseendet med seg" som svært tiltrekkende, mens andre omtrent får meg til å spy, selv om de er på samme sted på "stygg-skalaen". Hva er det som utgjør forskjellen? Vel, her er konklusjonene mine. Og jeg skriver dette fordi jeg mener at "stygge" mennesker kan gjøre mye for å endre denne oppfatningen selv. 1: Definisjonen stygg (eller pen) bestemmes av samfunnet rundt deg. Det som er stygt i en kultur, kan være smellvakkert i en annen - mange eksempler på det. Så en person som oppfatter seg selv som stygg, gjør det fordi h*n har akseptert oppfatningen til de rundt seg. 2: Tilbakemeldingene fra omgivelsene gir deg enten selvtillit eller det motsatte. Selvtillit legger en ekstra dimensjon til et "pent" utseende, slik at pene mennesker går fra å være bare pene til å bli tiltrekkende. Denne utstrålingen fra den pene personen selv forsterker omgivelsenes oppfatning av han / henne. 3: Tilbakemeldingene til en "stygg" person gir dårlig selvtillit, og har det pågått lenge nok gir man opp. Det forsterker like mye, men i negativ retning. Fordi personen nå utstråler noe negativt, er h*n selv (ubevisst, ofte) med på å forsterke oppfatningen om at h*n er stygg. Det som gjør en "stygg" mann lite attraktiv for meg, er en understesig og krypende holdning. Du ser dem i lokalet, de er ikke klar over sine sterke sider eller regner ikke med at noen vektlegger dem. De vil gjerne ha en dame, men hele holdningen dems sier at de vet de ikke har sjans, at de vet de stiller bakerst i køen og at andre menn er dem langt overlegne. De forteller, uten ord, at de har lite å komme med. De vil ha noe av deg, men det blir enveis, fordi de utstråler at de ikke kan tilføre deg noe tilbake. Så har du de som ikke har latt et "mindre pent" gå så veldig inn på seg, de er klar over sine sterke sider og hvem de er. Disse mennene føler ikke at utseendet sender dem "bakover" i køen, selv om de er klar over at jentene ikke legger merke til dem med en gang. Det er noe med øynene dems som er tiltrekkende, når du kommer i prat med dem føler du deg behagelig sammen med dem, er på bølgelengde og du og "får" energi. Da kan hele utseende-greia drite og dra for meg, det er ikke lenger et tema. Ser helt klart at de med et "pent" utseende får mye gratis bare på det, men er det et forhold du er ute etter - glem hele greia og fokuser heller på hvem du er. Så forsvinner både desperasjonen og den dårlige selvtilliten som skremmer damene unna. Innsikstfullt innlegg fra Flair her. +1
Gjest Martelius Skrevet 27. november 2011 #116 Skrevet 27. november 2011 Det er da ikke en selvfølge at om man er "stygg" at man slipper forpliktelser og ikke får oppleve det som mange ser på som det beste i livet. Jeg har et veldig annerledes utseende og har slitt med selvtilliten og utseendet i mange år, og hadde aldri kysset noen før jeg var 21. Mange vil nok putte meg i kategorien stygg, men jeg har tro på at om man har en viss sjarme eller utstråling kommer man langt på vei. Noen forelsker seg jo tross alt i personligheten også, heldigvis. Det finnes da så mye mer i en person enn det man kan se sånn ved første øyekast. Syntes det blir helt feil å kalle folk for stygge. Det varierer jo fra person til person hva man syntes er pent.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #117 Skrevet 27. november 2012 DOMP Anonym poster: 426a1cad5079e977c58179593577be45
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #118 Skrevet 27. november 2012 DOMP Anonym poster: 426a1cad5079e977c58179593577be45 Hvorfor? Anonym poster: a0f6342aaff3722f3e22511bf4a16617 1
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2012 #119 Skrevet 27. november 2012 Mange stygge menn har ingen bekymringer om å anstrenge seg for å få kjæreste, barn, familie og ekteskap rett og slett fordi vi blir avvist uansett. Vi kan leve vårt eget liv uten sjalusi, ekteskap, skillsmisse og relasjoner. Bør stygge folk være glad for at de har fått et stygt utseende og dermed slipper byrden samliv ofte innebærer? jeg gidder ikke lese hele tråden her,men hvem er det som bestemmer om noen er stygg? er det du? når man blir kjent med mennesker er det dette som avgjør om vi syns personen er vakker eller stygg. se deg rundt,har du en gammel tante,bestefar,nabo du liker veldig godt som du syns er stygg..? ingen av dem du liker og er glad i blir stygge i dine øyne. self vis du er 14 kansje ... synst synd på deg.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #120 Skrevet 27. november 2012 Det er de med stygge personligheter som sliter med å få seg kjæreste. Virkelig? Har møtt en del damer og menn som er pene men som har en så stygg personlighet at jeg ikke fatter at de får seg kjærester gang på gang. Anonym poster: d0152005a159c72331ef4905b7f401fe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå