Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du om det. I mitt liv har ikke pene jenter sjekket meg opp, bare avvist.

Hvorfor drar du automatisk slutningen om at det er utseendet ditt som er problemet?

Hva om det er noe ved din fremtreden eller noe du utstråler som gjør at kvinner ikke fatter romantisk interesse? Kanskje du går frem på feil måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er sikkert koslig og grei, men under gjennomsnittet pen.

dette beviser bare at det er ingen fasit på hva som er pent og stygt. Jeg syns hun er pen og du syns hun er stygg. Da kan umulig alle ha samme smak.

Skrevet

Det kan da ikke finnes det land i verden hvor det er enklere å ikke måtte forholde seg til folk enn i Norge vel? Her har jo folk mer enn nok med seg og sitt og folk bryr seg ikke om naboen.

Og så er det litt tvetydig det du skriver, skjønner ikke helt hva du egentlig vil. Du ønsker å bo et sted der folk er mer åpne, men ønsker ikke å måtte forholde deg til folk? :sprettoy:

Norge har et jævla kaldt samfunn der alle går i flok og peker ut mobbeoffer både i ungdom og voksen alder. Om du påstår noe annet er vi på forskjellige planeter.

Bo i et land der folk er hygglige mot meg i stedet for å være griske mot meg og fryse meg ut og svare med frekke svar når du spør hyggelig om noe.

Skrevet

Hvorfor drar du automatisk slutningen om at det er utseendet ditt som er problemet?

Hva om det er noe ved din fremtreden eller noe du utstråler som gjør at kvinner ikke fatter romantisk interesse? Kanskje du går frem på feil måte?

Mulig jeg går fem på feil måte. Mulig jeg utstråler tøffelhelt(Utseende). Det har hvertfall ikke noe med personlighetstrekk å gjøre. Folk gir meg jo ikke en sjanse til å bli kjent med dem engang.

Skrevet

Du er en stor suttrekopp!

Kutt ut å være så negativ. Å stakkars meg.... :kgbaby:

Ta ansvar for ditt eget liv helller!!

Nek.

Jeg spør hyggelig damen på nabopulten om vi kunne bruker ordbok, en halvtime før eksamen startet. Det var bare for å starte en hyggelig samtale.

Hva skulle jeg si da? "Vil du suge meg etterpå biatch?".

Jeg gikk inn i eksamenslokalet og snublet litt i en pult. Gutten som satt bak bare såg dumt på kammeraten sin og fniste (Himlet med øynene).

Jeg sitter alene i lunsjen og stiller et venlig spørsmål til sidemannen. Jeg får et "Ja". Jeg spør et nytt spørsmål og for et svar før han snur seg til kollegaen.

Tror neste gang skal jeg dra til folk som fryser meg ut på arbeidsplassen.

Skrevet

Nek.

Jeg spør hyggelig damen på nabopulten om vi kunne bruker ordbok, en halvtime før eksamen startet. Det var bare for å starte en hyggelig samtale.

Jeg gikk inn i eksamenslokalet og snublet litt i en pult. Gutten som satt bak bare såg dumt på kammeraten sin og fniste (Himlet med øynene).

Jeg sitter alene i lunsjen og stiller et venlig spørsmål til sidemannen. Jeg får et "Ja". Jeg spør et nytt spørsmål og for et svar før han snur seg til kollegaen.

Man sjekker ikke opp damer en halvtime før eksamen da. Det burde jo alle vite. Da har man mer enn nok å tenke på og konsentrere seg om.

Etter dette innlegget så skjønner jeg litt mer hvorfor du ikke får den responsen du ønsker. Du kan ikke styre andre mennesker. Og holdningene til fremmede mennesker som ikke gir deg responsen du ønsker, er forkastelige. Jeg er temmelig sikker på at du utstråler det ubevisst og at de andre ser det.

Og den siste setningen, mente du at du skal DRA TIL folk som fryser deg ut? Som i slå? :eeeh:

• Liker 3
Skrevet

Mange stygge menn har ingen bekymringer om å anstrenge seg for å få kjæreste, barn, familie og ekteskap rett og slett fordi vi blir avvist uansett. Vi kan leve vårt eget liv uten sjalusi, ekteskap, skillsmisse og relasjoner.

Bør stygge folk være glad for at de har fått et stygt utseende og dermed slipper byrden samliv ofte innebærer?

Kjære kjære deg,

jeg blir oppriktig lei meg når jeg leser dette. Du må ikke gi opp og tenke at du ikke får deg kjæreste fordi du har et "stygt" utseende. Du sier du har prøvd deg på alle typer jenter og at du ikke får den responsen du ønsker fordi du er stygg. Problemet ditt er aldeles ikke utseendet ditt, det er holdningen og selvfølelsen din. Jeg har vært heldig med utseendet og har et par meget sexye venninner (med fantastisk personlighet) som heller ikke har kjæreste. Det er ingenting de ønsker deg mer, men er alikevel single. De har ingen vanskeligheter med å få seg en one night stand om det er det de vil ha, men når det kommer til fast følge, fins det ingen kandidater. De har begge vært single i fire-fem år nå, og mens vi andre venninnene har ektemann/samboer og barn, er disse to evig single. De føler også, slik som deg, at de har prøvd alt. Jeg vet jo at de ikke kommer til å være evig single, de har bare ikke møtt den rette, den som virkelig "ser" dem. Det gjelder deg også. Det vet jeg. Uansett hvordan du ser ut, er det ingen grunn til at du ikke skal bli elsket av en kvinne. Elsket fullt og helt, akkurat som du er. Faktisk så er ikke kvinner så opptatt av utseende som dere menn. Det er tusenvis av norske jenter som ser forbi ansikt og kropp og inn i hjertet. Har du prøvd nettdating? Vær åpen om hva du føler og tenker om "problemet" ditt og du vil helt sikkert møte din hjertevenn. Spørsmålet er om du er ute etter en babe, eller om du leter etter en kvinne med et varmt hjerte. Det er sååå mange kvinner som ønsker seg en hjertevenn av en kjæreste og som driter i utseendet. Du kommer nok ikke til å få noen som ser ut som Megan Fox, men hva gjør vel det når du kan få noen med et hjerte kun for deg! Lykke til og IKKE gi opp.

• Liker 1
Skrevet

Man sjekker ikke opp damer en halvtime før eksamen da. Det burde jo alle vite. Da har man mer enn nok å tenke på og konsentrere seg om.

Etter dette innlegget så skjønner jeg litt mer hvorfor du ikke får den responsen du ønsker. Du kan ikke styre andre mennesker. Og holdningene til fremmede mennesker som ikke gir deg responsen du ønsker, er forkastelige. Jeg er temmelig sikker på at du utstråler det ubevisst og at de andre ser det.

Og den siste setningen, mente du at du skal DRA TIL folk som fryser deg ut? Som i slå? :eeeh:

Hun jenta på eksamen prata med en venninde på pulten bak. Om jeg sier "Hei, vet du om en kan bruke ordbok på eksamen" så er det ingen grunn for å svare frekt. Og jeg sjekket ikke, bare spurte hyggelig. Og nei, jeg utstråler ikke en negativ holdning. Da jeg gikk på ungdomskole ble jeg mobbet og fryst ut mange ganger selv om jeg er hyggelig og grei. Prøver å smile mye.

Skrevet

Nek.

Å, buhuuuuu...... Alllllleeee er i mot meg.... bla bla

Som sagt ta snsvar for ditt eget liv!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvordan ser du ut?

• Liker 1
Skrevet

Å, buhuuuuu...... Alllllleeee er i mot meg.... bla bla

Som sagt ta snsvar for ditt eget liv!!!!!!!!!!!

Du høres ut som en mobber.

Skrevet

Hun jenta på eksamen prata med en venninde på pulten bak. Om jeg sier "Hei, vet du om en kan bruke ordbok på eksamen" så er det ingen grunn for å svare frekt. Og jeg sjekket ikke, bare spurte hyggelig. Og nei, jeg utstråler ikke en negativ holdning. Da jeg gikk på ungdomskole ble jeg mobbet og fryst ut mange ganger selv om jeg er hyggelig og grei. Prøver å smile mye.

Det er du som overreagerer!

Om du utstråler negativitet eller ikke, kan ikke du vite.

Som noen andre sa her, ta ansvar for ditt eget liv.

Skrevet

Bullshit. Jeg er alltid hyggelig mot alle. Jeg er fadder for et barn i Etiopia. Jeg har respekt for svarte, hvite, venner med kristne og muslimer. Allikevel er jeg ikke i nærheten av å få meg kjæreste.

Hele livet har jenter sagt at utseende ikke betyr noem, slik som du nevner over, men jeg er fortsatt jomfru, udatet, ukysset og stygg. Er det rart noen menn er kvinnehatende...!!?

Men du kan ikke hate kvinner fordi de ikke vil ha deg ... du har bare ikke møtt noen enda, og dessuten kan du ikke tvinge noen til å ville være sammen med deg.

Jeg er selv veldig sjenert, og har dårlig selvtillit når det gjelder gutter fordi jeg tenker at jeg er for stygg og rar. Har aldri hatt kjæreste og jeg er 30 :sjenert:

Men en gang var jeg på restaurant med en venninne og kjæresten henne, og han hadde med seg en kamerat(uten å si ifra til meg!)

Denne kamreaten var ganske intens og virket veldig desperat ... og når en kvinne møter en mann som er desperat, så blir hun redd.

Jeg så bare for meg at han ville feie over meg fort som mulig, og det fikk meg til å føle meg lite verdt...

Vi var midt i en samtale da denne kameraten spurte meg om nummeret mitt. Jeg ble litt sjokkert, og venninnen min og kjærsten hennes ble litt rare og så ned i maten.

Jeg bare sa ja, fordi det kom så brått på.

Etter maten gikk vi hjem, og denne kameraten sa at jeg måtte bare ta kontakt og maste fælt om det.

Når jeg og venninne min sa hadet til kjærestn hennes og kameraten, sa jeg til henne at HAN ville jeg ikke møte igjen... og hun sa hun skjønte det... skremte jo vannet av meg, men jeg er kanskje litt sårbar også.

Så er du intens og desperat?

• Liker 1
Skrevet

Du høres ut som en mobber.

At en mann kan sitte her å suttre, være negativ og respektløs er ok mener du??

Dette har ikke noe med mobbing å gjøre i det hele tatt. Han liker å leke offer og legger opp til dette selv!!

Å ta ansvar for sitt eget liv er ikke det dummeste rådet en kan gi!

Skrevet

Jeg er helt enig med dette. Jeg har venner som kommenterer når de ser bilder av seg selv i album eller på facebook at de var "så stygg på det bildet" eller "Så ufotogen" og jeg tenker bare i mitt stille sinn "Men du ser jo helt vanlig ut på bildene, du ser jo vanligvis slik ut også." Så det har nok noe å gjøre med selvbilde og hvordan man ser seg selv. T.om. jeg har sett dårlige bilder av meg og tenke at jeg er så ufotogen noen ganger, men kanskje jeg bare ser slik ut :fnise: Uff, den tanken likte jeg ikke.

Det er faktisk sant. Jeg har alltid syns at jeg se stygg ut på bilder, men i det siste har jeg øvd meg på å se pen ut, og nå er jeg som regel fornøyd med bildene også.

Bilder lyver som regel, fordi det vise bare et lite sekund der og da av helheten,

fordi hadde bildet vært levende ville man sett virkeligheten.

Skrevet

Men du kan ikke hate kvinner fordi de ikke vil ha deg ... du har bare ikke møtt noen enda, og dessuten kan du ikke tvinge noen til å ville være sammen med deg.

Jeg er selv veldig sjenert, og har dårlig selvtillit når det gjelder gutter fordi jeg tenker at jeg er for stygg og rar. Har aldri hatt kjæreste og jeg er 30 :sjenert:

Men en gang var jeg på restaurant med en venninne og kjæresten henne, og han hadde med seg en kamerat(uten å si ifra til meg!)

Denne kamreaten var ganske intens og virket veldig desperat ... og når en kvinne møter en mann som er desperat, så blir hun redd.

Jeg så bare for meg at han ville feie over meg fort som mulig, og det fikk meg til å føle meg lite verdt...

Vi var midt i en samtale da denne kameraten spurte meg om nummeret mitt. Jeg ble litt sjokkert, og venninnen min og kjærsten hennes ble litt rare og så ned i maten.

Jeg bare sa ja, fordi det kom så brått på.

Etter maten gikk vi hjem, og denne kameraten sa at jeg måtte bare ta kontakt og maste fælt om det.

Når jeg og venninne min sa hadet til kjærestn hennes og kameraten, sa jeg til henne at HAN ville jeg ikke møte igjen... og hun sa hun skjønte det... skremte jo vannet av meg, men jeg er kanskje litt sårbar også.

Så er du intens og desperat?

Slett ikke desperat. Jeg sitter mye for meg selv og når jeg spør noen om noe så er jeg hyggelig og prater sent med en vanlig holdning som alle andrre har. Jeg tror ikke dere kan sette dere inn i min situasjon fordi jeg vil si for mye om meg selv. Jeg ble foresten kastet ut fra "Piano" etter to øl forrige helg. Vakten trodde sikkert jeg var full. Jeg er nesten døv, går dårlig og er lam i deler av kroppen etter en ulykke.

Jeg blir tydelig et mobbeoffer bare noen ser på meg. Mangen som sier jeg må ta ansvar for eget liv. Dere vet ikke hvordan det er, og evner ikke å sette dere inn i en slik livssituasjon. Det er en grunn til at jeg har søk meg opp på et kvinneforum for å dekke et sosialiseringsbehov.

Skrevet

At en mann kan sitte her å suttre, være negativ og respektløs er ok mener du??

Dette har ikke noe med mobbing å gjøre i det hele tatt. Han liker å leke offer og legger opp til dette selv!!

Å ta ansvar for sitt eget liv er ikke det dummeste rådet en kan gi!

Jeg var kanskje litt rask da jeg karaktiserte deg som mobber. Synes bare "Å, buhuuuuu...... Alllllleeee er i mot meg.... bla bla" ble litt feil. Men jeg er veldig enig i at det eneste riktige er å ta ansvar for sitt eget liv. Når man forstår det kan man faktisk få det bedre:)

Skrevet

Det er faktisk sant. Jeg har alltid syns at jeg se stygg ut på bilder, men i det siste har jeg øvd meg på å se pen ut, og nå er jeg som regel fornøyd med bildene også.

Bilder lyver som regel, fordi det vise bare et lite sekund der og da av helheten,

fordi hadde bildet vært levende ville man sett virkeligheten.

Jeg har mere tro på at bilde viser realiteten. Det har med persepsjon å gjøre. En ser like dårlig ut på film, hvertfall jeg.

Skrevet

En heldig faen det der. Hva med de andre du vet om som har vært utro? Flest under eller over snittet utseendemessig? I byer er det ofte penere mennesker enn på bygda. Hvorfor er det mer utroskap i byer da.

Kan være fordi det er flere folk i byer enn i en bygd, eller fordi på bygden er det ofte slik at folk vet hvem alle er og da kan det fort bli rykter?

Og jeg bare lurer, er det gjort forskning på at det er penere mennekser i byene? og at de er mer utro? Eller er dette noe du bare finner på? :gjeiper:

Jeg opplever det som at det er både pene og "mindre pene" som er utro..

• Liker 1
Skrevet

Jeg var kanskje litt rask da jeg karaktiserte deg som mobber. Synes bare "Å, buhuuuuu...... Alllllleeee er i mot meg.... bla bla" ble litt feil. Men jeg er veldig enig i at det eneste riktige er å ta ansvar for sitt eget liv. Når man forstår det kan man faktisk få det bedre:)

Jeg er nesten døv, går dårlig og er lam i deler av kroppen etter en ulykke.

Jeg blir tydelig et mobbeoffer bare noen ser på meg. Mangen som sier jeg må ta ansvar for eget liv. Dere vet ikke hvordan det er, og evner ikke å sette dere inn i en slik livssituasjon. Det er en grunn til at jeg har søk meg opp på et kvinneforum for å dekke et sosialiseringsbehov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...