Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #61 Skrevet 13. november 2011 Hvor gammel er du ts? Synes du høres ganske bitter ut i det du skriver. Har du prøvd å gå utenlands og kanskje finne en kone der? Der er ikke damene så etter utseendet. Ikke i Norge heller jeg har sett flere "stygge" damer med veldig kjekke menn og omvendt. Jeg skal ikke si hvor gammel jeg er, men jeg har mer livserfaring enn deg sett fra nicket ditt. Jeg er ikke så desperat at jeg reiser utenlands med mål om å finne meg dame. Meningen med tråden var å starte en debatt for menn med dårlig utseende, pene Norske kvinner og den harde sannhet om samfunnet vi lever i.
muffin26 Skrevet 13. november 2011 #62 Skrevet 13. november 2011 Jeg skal ikke si hvor gammel jeg er, men jeg har mer livserfaring enn deg sett fra nicket ditt. Jeg er ikke så desperat at jeg reiser utenlands med mål om å finne meg dame. Meningen med tråden var å starte en debatt for menn med dårlig utseende, pene Norske kvinner og den harde sannhet om samfunnet vi lever i. Med den oppførselen så er det ikke så rart du er singel. Nok et bevis på at du innerst inne er en drittsekk. Tviler på at det er utseendet ditt som er problemet her. Lykke til din bitre mann. Og hva har livserfaring med nicket mitt å gjøre? Jeg har nok opplevd mer i løpet av mine 26 år enn du kommer til å oppleve i løpet av hele livet ditt.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #63 Skrevet 13. november 2011 kan du vise et eksempel påå et stygt menneske? foreksempel fra google? jeg vet ikke hva du legger i styygt menneske så et bilde hadde vært fint http://no.wikipedia.org/wiki/Ric_Ocasek http://www.google.no/imgres?q=susan+boyle&um=1&hl=no&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4ACAW_no___NO419&biw=1366&bih=491&tbm=isch&tbnid=ReYRP_-d-p1Q2M:&imgrefurl=http://rensels-skoleblogg.blogspot.com/2010_11_01_archive.html&docid=JiyWQYz0kLytJM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/_RkzAwdVfG70/TPO0slAh3iI/AAAAAAAAAAc/XEgTUY4vWbQ/s1600/susan-boyle-pic-sm-247189641.jpg&w=449&h=363&ei=6Pe_TpisDuzR4QSN16y1BA&zoom=1
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #64 Skrevet 13. november 2011 Med den oppførselen så er det ikke så rart du er singel. Nok et bevis på at du innerst inne er en drittsekk. Tviler på at det er utseendet ditt som er problemet her. Lykke til din bitre mann. Og hva har livserfaring med nicket mitt å gjøre? Jeg har nok opplevd mer i løpet av mine 26 år enn du kommer til å oppleve i løpet av hele livet ditt. Sikkert. Og oppførselen min her har jeg aldri vist i IR.
Gjest Nanette Skrevet 13. november 2011 #65 Skrevet 13. november 2011 Det meste klarer folk å gjennomskue. Så kanskje du utstråler det uten at du selv er klar over det. Selv ohlder jeg meg langt unna folk som jeg får dårlig magefølelse av.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #66 Skrevet 13. november 2011 Jeg stiller hygglige spørsmål til fremmede, hva heter du, hvor bor du osv. Får skjeldent noe spørsmål tilbake. På dette forumet er jeg selvfølgelig ikke som med andre ute i omverdenen. Jeg er bare litt gretten her fordi jeg har alltid fått høre gjennom livet det samme vrøvlet som jeg blir servert her. Det virker ikke og nå gidder jeg faen ikke mer. Vurderer å flytte til et annet land i EU der jeg ikke kjenner noen for å kunne leve et isolert liv. [/quote Andre mennesker sine meninger og syn er ikke vrøvl. Det er rett og slett respktløst av det å påstå dette. Ut i fra innleggene dine ser det ut som du har satt deg i rollen som et offer. Stakkars meg...
Gjest anna Skrevet 13. november 2011 #67 Skrevet 13. november 2011 Med mindre pene må du mene middels pene. Jeg har ingen kjente overvektige eller stygge kjenninger som har vært utro. Har derrimot mange (x > 6'er)-kjenninger som har vært utro. Tro det eller ei Ts, men det finnes andre mennesker i dette landet som ikke er i din din krets med mennesker. Hold på hatten! Sjokkerende eller hva!!!!!!
Gjest Nanette Skrevet 13. november 2011 #68 Skrevet 13. november 2011 Jeg stiller hygglige spørsmål til fremmede, hva heter du, hvor bor du osv. Får skjeldent noe spørsmål tilbake. På dette forumet er jeg selvfølgelig ikke som med andre ute i omverdenen. Jeg er bare litt gretten her fordi jeg har alltid fått høre gjennom livet det samme vrøvlet som jeg blir servert her. Det virker ikke og nå gidder jeg faen ikke mer. Vurderer å flytte til et annet land i EU der jeg ikke kjenner noen for å kunne leve et isolert liv. Hvis en ukjent mann hadde kommet bort til meg og spurt: Hva heter du, hvor bor du? Hadde nok også jeg sett rart på han og bare gått og tenkt at det der var creepy. Uansett utseende. Det er ikke sånn man starter en samtale med totalt ukjente. Du trenger vel ikke flytte til et land i EU for å leve et isolert liv? Lever du ikke isolert nok i Norge da? Det der er jammen meg bra destruktivt. Det er ikke tiltrekkende med menn som tenker på den måten. Jeg tror nok du har mye å jobbe med når det gjelder det indre også. Kanskje syns du jeg er brutal men jeg er iallefall ærlig. 3
Gjest lol Skrevet 13. november 2011 #69 Skrevet 13. november 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Ric_Ocasek http://www.google.no/imgres?q=susan+boyle&um=1&hl=no&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4ACAW_no___NO419&biw=1366&bih=491&tbm=isch&tbnid=ReYRP_-d-p1Q2M:&imgrefurl=http://rensels-skoleblogg.blogspot.com/2010_11_01_archive.html&docid=JiyWQYz0kLytJM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/_RkzAwdVfG70/TPO0slAh3iI/AAAAAAAAAAc/XEgTUY4vWbQ/s1600/susan-boyle-pic-sm-247189641.jpg&w=449&h=363&ei=6Pe_TpisDuzR4QSN16y1BA&zoom=1 Øhhhh.... hun er da ikke stygg???? Og kan du forklare meg hvorfor du mener hun er stygg??
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #70 Skrevet 13. november 2011 Jeg er i alle fall lei av menn som sutrer over hvor kyniske "norske kvinner" er som ikke vil ha "stygge" menn. Kvinner har hele livet blitt bedømt, rangert og kommentert på grunnlag av utseendet. Unge jenter gråter fordi de tror gutter bare vil ha en type utseende. Og så når vi er voksne, ser jeg alle venninnene mine, både de pene og de bare sjarmerende, i forhold med helt vanlige menn, noen mindre pene enn andre, noen påfallende lite pene kanskje, om man så dem uten å kjenne dem. Menn som ikke får kjæreste MÅ slutte å skylde på utseendet. Det er altfor enkelt og stemmer sjelden. Det er kanskje like kynisk at man må ha en fin personlighet og noe interessant å bidra med, men sånn er det faktisk. Det er noe annet som er feil, det er en annen grunn til at dere ikke "får dame". Vær så snill, stopp utseende-sutringen, dere høres ut som 14-år gamle jenter. 4
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #71 Skrevet 13. november 2011 Hvis en ukjent mann hadde kommet bort til meg og spurt: Hva heter du, hvor bor du? Hadde nok også jeg sett rart på han og bare gått og tenkt at det der var creepy. Uansett utseende. Det er ikke sånn man starter en samtale med totalt ukjente. Du trenger vel ikke flytte til et land i EU for å leve et isolert liv? Lever du ikke isolert nok i Norge da? Det der er jammen meg bra destruktivt. Det er ikke tiltrekkende med menn som tenker på den måten. Jeg tror nok du har mye å jobbe med når det gjelder det indre også. Kanskje syns du jeg er brutal men jeg er iallefall ærlig. Jeg synes ikke du er brutal. Og når det gjelder de spørsmålene er det selfølgelig i den rette settingen. Det har vært til nye kollegaer, nye studiefolk osv. Flytte til utlandet mener jeg et varmere land der jeg ikke har slekt eller kjente.
Gjest Nanette Skrevet 13. november 2011 #72 Skrevet 13. november 2011 Jeg synes ikke du er brutal. Og når det gjelder de spørsmålene er det selfølgelig i den rette settingen. Det har vært til nye kollegaer, nye studiefolk osv. Flytte til utlandet mener jeg et varmere land der jeg ikke har slekt eller kjente. Hvorfor vil du flytte til utlandet? Er det siste forsøk på å få det bedre? Er det bedre der? Eller er det enklere å få seg en dame der?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #73 Skrevet 13. november 2011 Susan Boyle er da ikke stygg. Hun gjør vel ikke så mye for å se bra ut, men hun har ikke stygge trekk. Hadde hun gjort det hun kunne for å se bra ut, så hadde hun da fått det til. En dobbelhake gjør deg ikke stygg alene, og den kan da gjøres noe med. 1
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #74 Skrevet 13. november 2011 Øhhhh.... hun er da ikke stygg???? Og kan du forklare meg hvorfor du mener hun er stygg?? Hun er sikkert koslig og grei, men under gjennomsnittet pen.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #75 Skrevet 13. november 2011 Hvorfor vil du flytte til utlandet? Er det siste forsøk på å få det bedre? Er det bedre der? Eller er det enklere å få seg en dame der? Det er lettere å leve som singel og uavhengig der. Folk er mer åpne. Jeg tror ikke det er lettere å få dame, men pointet er at det er lettere å leve der uten å forholde seg til folk.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #76 Skrevet 13. november 2011 Det er lettere å leve som singel og uavhengig der. Folk er mer åpne. Jeg tror ikke det er lettere å få dame, men pointet er at det er lettere å leve der uten å forholde seg til folk. Dette er jo helt hull i hodet. Tror du virkelig at folk er mer åpne i "utlandet"? Forsøk å bo i London f.eks. og se hvor lett det er å få venner der. Og andre mennesker må man forholde seg til uansett hvor man er, etterhvert i alle fall. Om du ikke vil være en omstreifer som bare reiser rundt. Og flykter fra deg selv. Du virker bitter, paranoid og full av vrangforestillinger. Jeg synes synd på deg, men tenke at du må slutte å skylde på andre for at livet ditt ikke er som du ønsker. 1
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #77 Skrevet 13. november 2011 Jeg er i alle fall lei av menn som sutrer over hvor kyniske "norske kvinner" er som ikke vil ha "stygge" menn. Kvinner har hele livet blitt bedømt, rangert og kommentert på grunnlag av utseendet. Unge jenter gråter fordi de tror gutter bare vil ha en type utseende. Og så når vi er voksne, ser jeg alle venninnene mine, både de pene og de bare sjarmerende, i forhold med helt vanlige menn, noen mindre pene enn andre, noen påfallende lite pene kanskje, om man så dem uten å kjenne dem. Menn som ikke får kjæreste MÅ slutte å skylde på utseendet. Det er altfor enkelt og stemmer sjelden. Det er kanskje like kynisk at man må ha en fin personlighet og noe interessant å bidra med, men sånn er det faktisk. Det er noe annet som er feil, det er en annen grunn til at dere ikke "får dame". Vær så snill, stopp utseende-sutringen, dere høres ut som 14-år gamle jenter. Jeg du hater stygge menn fordi de sutrer. Det er jo nesten det jeg sier, bare at jeg ikke sutrer IRL. Jeg er sjenert, men hyggelig når jeg først kommer i prat med folk. Jeg har alltid følt at det er lettere å prate med kvinner enn menn. Jeg skulle konta i et fag fra BI. Jeg gikk bort til nabojenta som jeg har sett på treningssenteret før og spurte venlig om hun visste om det var lov å bruke ordbok. Svaret var "Spør vakten da vel" med nedlatende tonefall. Har aldri snakket med henne før. Jeg har mange andre eksempler der folk er frekke mot meg.
Gjest Nanette Skrevet 13. november 2011 #78 Skrevet 13. november 2011 Det er lettere å leve som singel og uavhengig der. Folk er mer åpne. Jeg tror ikke det er lettere å få dame, men pointet er at det er lettere å leve der uten å forholde seg til folk. Det kan da ikke finnes det land i verden hvor det er enklere å ikke måtte forholde seg til folk enn i Norge vel? Her har jo folk mer enn nok med seg og sitt og folk bryr seg ikke om naboen. Og så er det litt tvetydig det du skriver, skjønner ikke helt hva du egentlig vil. Du ønsker å bo et sted der folk er mer åpne, men ønsker ikke å måtte forholde deg til folk?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #79 Skrevet 13. november 2011 Jeg du hater stygge menn fordi de sutrer. Det er jo nesten det jeg sier, bare at jeg ikke sutrer IRL. Jeg er sjenert, men hyggelig når jeg først kommer i prat med folk. Jeg har alltid følt at det er lettere å prate med kvinner enn menn. Jeg skulle konta i et fag fra BI. Jeg gikk bort til nabojenta som jeg har sett på treningssenteret før og spurte venlig om hun visste om det var lov å bruke ordbok. Svaret var "Spør vakten da vel" med nedlatende tonefall. Har aldri snakket med henne før. Jeg har mange andre eksempler der folk er frekke mot meg. Du er en stor suttrekopp! Kutt ut å være så negativ. Å stakkars meg.... Ta ansvar for ditt eget liv helller!!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #80 Skrevet 13. november 2011 Dette er jo helt hull i hodet. Tror du virkelig at folk er mer åpne i "utlandet"? Forsøk å bo i London f.eks. og se hvor lett det er å få venner der. Og andre mennesker må man forholde seg til uansett hvor man er, etterhvert i alle fall. Om du ikke vil være en omstreifer som bare reiser rundt. Og flykter fra deg selv. Du virker bitter, paranoid og full av vrangforestillinger. Jeg synes synd på deg, men tenke at du må slutte å skylde på andre for at livet ditt ikke er som du ønsker. Jeg vil ikke bo i en by i utlandet. Bedre klima så en slipper å sitte inne på KG alene hele tiden. Man slipper å skaffe seg venner. Man har en profesjonell og hyggelig miljø på jobb. Mindre sosialt press. Jeg slipper å forholde meg til andre mennesker bortsett fra på jobb, der jeg egentlig ikke vil kjenne noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå