AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #21 Skrevet 13. november 2011 Jeg tror ikke det har noe særlig med utseendet å gjøre, men med selvtillit og hvordan du framstår. Greit at noen er mindre attraktive fysisk sett, men selv min svært overvektige (200 kg +), uhygieniske, arbeidsløse kamerat ble flørtet med nå og da av helt ok jenter, kanskje fordi han utstråler en slags ro og, om ikke selvtillit, så i hvert fall aksept av seg selv. Ei søt venninne av meg giftet seg med en fyr som rent objektivt sett ikke har utseendet med seg, men som er veldig velfungerende i familiesammenheng, arbeidssom, kjempesnill og omgjengelig, de har det såvidt jeg vet veldig fint. Prøv å jobbe med selvtilliten, prøv yoga og meditasjon, og slapp av, så kanskje du kan få dame du også. Men hvis du mener det er håpløst, så er jeg enig med deg i at det er bedre å akseptere situasjonen som den er og gjøre det beste ut av et liv som singel, enn å bli bitter og misunnelig på det man ikke får. 3
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #22 Skrevet 13. november 2011 Dette er faktisk en teori jeg har hatt tro på. Jeg har jo forhørt meg med andre venner og de sier jo at utseende og stemme ser og høres anderledes ut på bilder og tape enn når de ser seg selv i speilet. Så det har sikkert med syn på seg selv å gjøre. For mitt tilfelle er det ikke til å ta feil av. Jeg har pigmenthud, dobbelthake og usymetrisk ansikt. Når jeg ser meg i speilet så ser det ikke så gale ut. Men jeg har blitt avvist hver gang jeg sjekker en jente. Jeg har prøvd forskjellige tilnærmingsmåter og på forskjellige jenter over hele ligaen. Jeg fisker ikke etter trøst, men prøver å akseptere at jeg er en av de mindre heldige guttene som må leve livet som jomfru og singel. Jeg er helt enig med dette. Jeg har venner som kommenterer når de ser bilder av seg selv i album eller på facebook at de var "så stygg på det bildet" eller "Så ufotogen" og jeg tenker bare i mitt stille sinn "Men du ser jo helt vanlig ut på bildene, du ser jo vanligvis slik ut også." Så det har nok noe å gjøre med selvbilde og hvordan man ser seg selv. T.om. jeg har sett dårlige bilder av meg og tenke at jeg er så ufotogen noen ganger, men kanskje jeg bare ser slik ut Uff, den tanken likte jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #23 Skrevet 13. november 2011 Det er de med stygge personligheter som sliter med å få seg kjæreste. Bullshit. Jeg er alltid hyggelig mot alle. Jeg er fadder for et barn i Etiopia. Jeg har respekt for svarte, hvite, venner med kristne og muslimer. Allikevel er jeg ikke i nærheten av å få meg kjæreste. Hele livet har jenter sagt at utseende ikke betyr noem, slik som du nevner over, men jeg er fortsatt jomfru, udatet, ukysset og stygg. Er det rart noen menn er kvinnehatende...!!? 2
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #24 Skrevet 13. november 2011 Det finnes da ingen fasit på hva som er stygt og pent? En som i dine øyne ser bra ut kan i noen andres øyne se ut som et vrengt rasshøl. Bullshit. Alle har noen lunde samme formening om hvem som er pen og hvem som er stygg.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #25 Skrevet 13. november 2011 Jeg tror mange såkalte stygge mennesker tror de er styggere enn de er. Tror jeg aldri har møtt et stygt menneske fra naturens side. Det er jo heller det at enkelte bryr seg veldig lite om utseendet sitt og liksom aldri gjør noe med håret, er sjuskete eller lar seg ese ut. Så jeg tror heller slikt har med personlighet enn utseende å gjøre. At man tror man er stygg, slutter å bry seg om utseendet, får dårlig selvtillit og til slutt slutter å tro at man kan finne noen å leve med. Godt skrevet :-)
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #26 Skrevet 13. november 2011 Vil ikke bruke ordet stygge, men mindre pene. Mindre pene par har jeg inntrykk av at har de mest stabile forholdene, dels fordi de har kun hverandre og ser ikke muligheten for noe annet. Ergo er utroskap utelukket og tilknytningen seg imellom sterkere. Hvis man ser seg omkring, ser man at de mest langvarige forholdene, er hos par som ikke er så særlig vakre. Det har jeg merket også. Folk her sier at utroskap ikke har sammenheng med utseende. Det er naivt.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #27 Skrevet 13. november 2011 Mange stygge menn har ingen bekymringer om å anstrenge seg for å få kjæreste, barn, familie og ekteskap rett og slett fordi vi blir avvist uansett. Vi kan leve vårt eget liv uten sjalusi, ekteskap, skillsmisse og relasjoner. Bør stygge folk være glad for at de har fått et stygt utseende og dermed slipper byrden samliv ofte innebærer? Du har et poeng men flere føler ensomheten. Dette fra når de blir ungdommer og kjønnsmodne. De ser det andre kjønn ikke vil ha kontakt og søker pene mennesker. Dette vil blir mindre aktulet når en kommer et stykke opp i 30 årene. Da først blir det mindre fiksert på dette med utseende selv om det da også er et poeng og se pen og velstelt ut. Er en ikke utsyrt med et peneste utseende hjelper trening og pene klær mye. Pen sveis/fisyre har aldri skadet noen. Vi liker alle at partner ser best mulig ut, de osm hevder noe annet snakker ikke sant.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #28 Skrevet 13. november 2011 Bullshit. Alle har noen lunde samme formening om hvem som er pen og hvem som er stygg. Det er vel ikke "bullshit" det. I min vennegjeng har vi veldig forskjellig smak. Som regel er det slik at en gutt bestevenninna mi synes er pen, syns jeg er mindre pen. Forskjellig smak vettu.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #29 Skrevet 13. november 2011 Jeg tror ikke det har noe særlig med utseendet å gjøre, men med selvtillit og hvordan du framstår. Greit at noen er mindre attraktive fysisk sett, men selv min svært overvektige (200 kg +), uhygieniske, arbeidsløse kamerat ble flørtet med nå og da av helt ok jenter, kanskje fordi han utstråler en slags ro og, om ikke selvtillit, så i hvert fall aksept av seg selv. Ei søt venninne av meg giftet seg med en fyr som rent objektivt sett ikke har utseendet med seg, men som er veldig velfungerende i familiesammenheng, arbeidssom, kjempesnill og omgjengelig, de har det såvidt jeg vet veldig fint. Prøv å jobbe med selvtilliten, prøv yoga og meditasjon, og slapp av, så kanskje du kan få dame du også. Men hvis du mener det er håpløst, så er jeg enig med deg i at det er bedre å akseptere situasjonen som den er og gjøre det beste ut av et liv som singel, enn å bli bitter og misunnelig på det man ikke får. Dette er bra skrevet. Jeg har prøvd alt, tilogmed psykolog. Jeg vil nok heller satse på å få et lykklig liv som singel enn yoga og meditaqsjon. Jeg er mer naturvitenskaplig så jeg har ikke koordinasjon eller troen på det.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #30 Skrevet 13. november 2011 Det er vel ikke "bullshit" det. I min vennegjeng har vi veldig forskjellig smak. Som regel er det slik at en gutt bestevenninna mi synes er pen, syns jeg er mindre pen. Forskjellig smak vettu. Alle er enige om at victoria secrets modeller er penere enn bbt's
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #31 Skrevet 13. november 2011 Du har et poeng men flere føler ensomheten. Dette fra når de blir ungdommer og kjønnsmodne. De ser det andre kjønn ikke vil ha kontakt og søker pene mennesker. Dette vil blir mindre aktulet når en kommer et stykke opp i 30 årene. Da først blir det mindre fiksert på dette med utseende selv om det da også er et poeng og se pen og velstelt ut. Er en ikke utsyrt med et peneste utseende hjelper trening og pene klær mye. Pen sveis/fisyre har aldri skadet noen. Vi liker alle at partner ser best mulig ut, de osm hevder noe annet snakker ikke sant. Jeg er enig med alt, bortsett fra en ting jeg vil korrigere på. Jenter som har rast fra seg med badboys i 20-årene gifter seg ofte med snille gutter i 30-årene. Kynisk..? I 30-årene har mann ikke så mye utvalg av kjærestemateriale lengre. Man går ikke ut på nattklubber lengre og man er mer eller mindre stasjonært med kollegaer. Utseende betyr mye i 30-årene også. Jeg vet det fordi jeg har venner i 30- og 40-årene som aldri har hatt kjærester. Og de er jordnære, voksne, politisk korrekte og snille. Men de har stygt utseende.
Gjest Katten. Skrevet 13. november 2011 #32 Skrevet 13. november 2011 Jeg tror mange såkalte stygge mennesker tror de er styggere enn de er. Tror jeg aldri har møtt et stygt menneske fra naturens side. Det er jo heller det at enkelte bryr seg veldig lite om utseendet sitt og liksom aldri gjør noe med håret, er sjuskete eller lar seg ese ut. Så jeg tror heller slikt har med personlighet enn utseende å gjøre. At man tror man er stygg, slutter å bry seg om utseendet, får dårlig selvtillit og til slutt slutter å tro at man kan finne noen å leve med. Tro meg, det er de som har startet livet i motbakken. Men til TS, du vet at pene menn også blir avvist i hytt og pine? Det handler om helt andre ting enn utseendet. Har du utseende, men kan nada om sjekking -> avvist. Har du et mindre pent utseende, men kan kle deg samt sjekking -> weeeee. 2
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #33 Skrevet 13. november 2011 Tro meg, det er de som har startet livet i motbakken. Men til TS, du vet at pene menn også blir avvist i hytt og pine? Det handler om helt andre ting enn utseendet. Har du utseende, men kan nada om sjekking -> avvist. Har du et mindre pent utseende, men kan kle deg samt sjekking -> weeeee. Har aldri sett en stygg mann som er en reser på sjekking. Middels i værste fall. Har lest playerbøker. Det hjelper ikke. Som sagt. Kjenner flere evig jomfru og evig single som er langt opp i 40-årene.Oppegående mennesker, men uheldige med utseende. Utseende er det første og jeg vil si ofte det viktigste når det gjelder sjekking og videre kanskje få seg kjæreste.
Gjest lykke Skrevet 13. november 2011 #34 Skrevet 13. november 2011 Er man stygg må man kompenesere med andre ting. Dessverre ble heller ikke jeg født med vakkert utseende. Derfor må jeg kompensere med blant annet en god utdannelse, for å få en stødig økonomi. En forbedret klesstil er bra, men dette alene er ikke godt nok. Dessuten kan en klesstil virke mot sin hensikt. Hvis du kler deg veldig pent kan du skremme vekk folk fordi du oppfattes som "for fin".
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #35 Skrevet 13. november 2011 Bullshit. Jeg er alltid hyggelig mot alle. Jeg er fadder for et barn i Etiopia. Jeg har respekt for svarte, hvite, venner med kristne og muslimer. Allikevel er jeg ikke i nærheten av å få meg kjæreste. Hele livet har jenter sagt at utseende ikke betyr noem, slik som du nevner over, men jeg er fortsatt jomfru, udatet, ukysset og stygg. Er det rart noen menn er kvinnehatende...!!? Selv om du mener at du er hyggelig med alle, betyr ikke det at andre oppfatter deg som hyggeligg. Å starte en settning med Bullshit når du skal kommentere innlegget er vel ikke akkurat så hyggelig måte å gå frem på! 2
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #36 Skrevet 13. november 2011 Bullshit. Alle har noen lunde samme formening om hvem som er pen og hvem som er stygg. Dette er bullshit!!
Gjest anna Skrevet 13. november 2011 #37 Skrevet 13. november 2011 Det har jeg merket også. Folk her sier at utroskap ikke har sammenheng med utseende. Det er naivt. Eh.... jeg kjennner en del mindre pene menn som er utro både her og der. Det er naivt å tro at det er bare pene mennesker som har svin på skogen!! 2
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #38 Skrevet 13. november 2011 Selv om du mener at du er hyggelig med alle, betyr ikke det at andre oppfatter deg som hyggeligg. Å starte en settning med Bullshit når du skal kommentere innlegget er vel ikke akkurat så hyggelig måte å gå frem på! Jeg stiller hygglige spørsmål til fremmede, hva heter du, hvor bor du osv. Får skjeldent noe spørsmål tilbake. På dette forumet er jeg selvfølgelig ikke som med andre ute i omverdenen. Jeg er bare litt gretten her fordi jeg har alltid fått høre gjennom livet det samme vrøvlet som jeg blir servert her. Det virker ikke og nå gidder jeg faen ikke mer. Vurderer å flytte til et annet land i EU der jeg ikke kjenner noen for å kunne leve et isolert liv.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #39 Skrevet 13. november 2011 Er man stygg må man kompenesere med andre ting. Dessverre ble heller ikke jeg født med vakkert utseende. Derfor må jeg kompensere med blant annet en god utdannelse, for å få en stødig økonomi. En forbedret klesstil er bra, men dette alene er ikke godt nok. Dessuten kan en klesstil virke mot sin hensikt. Hvis du kler deg veldig pent kan du skremme vekk folk fordi du oppfattes som "for fin". Dette har jeg merket. Jeg får flere besøkende på sukkerprofilen når jeg ikke har profilbilde enn med. Jeg hadde vel kanskje fått et svar fra en og annen jente om jeg hadde skrevet at jeg har master.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2011 #40 Skrevet 13. november 2011 Jeg syns det er veldig viktig at man tar vare på seg selv; trener regelmessig, spiser sunt, kler seg nogenlund fint etc. Å eie sosiale antenner er også en viktig ting og personligheten har også mye å si. Man trenger ikke nødvendigvis å være en tøffel eller en player, men det handler om å være seg selv og være komfortable med det. Man merker fort hvem som er usikker på seg selv, og det er ikke så attraktivt. Jeg vil si, uten å skryte, at jeg er ganske attraktiv når det gjelder det motsatt kjønn - men jeg har ofte blitt tiltrukket av menn som ikke er spesielt pene - men de er til gjengjeld veldig intelligente, sjarmerende og får deg til å le. Dette er viktige egenskaper i en partner. Tips; Hvis du blir avvist mye, prøv deg også på noen jenter som er på din liga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå