Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en kamerat som drar betraktelig mye mer enn en av våre kjekkeste venner. Det er ikke grunnet utseendet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.... jeg kjennner en del mindre pene menn som er utro både her og der.

Det er naivt å tro at det er bare pene mennesker som har svin på skogen!!

Enig. Vet om mange som ikke er de peneste som er utro.

Jeg tror mindre pene er like mye utro, men de har kanskje ikke like mange å være utro med. Men det fins alltid en eller annen mann eller dame som bare er ute etter ONS, og da tenker man vel på andre ting enn utseende.

Skrevet

Jeg stiller hygglige spørsmål til fremmede, hva heter du, hvor bor du osv. Får skjeldent noe spørsmål tilbake. På dette forumet er jeg selvfølgelig ikke som med andre ute i omverdenen. Jeg er bare litt gretten her fordi jeg har alltid fått høre gjennom livet det samme vrøvlet som jeg blir servert her. Det virker ikke og nå gidder jeg faen ikke mer. Vurderer å flytte til et annet land i EU der jeg ikke kjenner noen for å kunne leve et isolert liv.

Slutt å syt og syns synd på deg selv. Det er første regel.

Skrevet

Jeg syns det er veldig viktig at man tar vare på seg selv; trener regelmessig, spiser sunt, kler seg nogenlund fint etc. Å eie sosiale antenner er også en viktig ting og personligheten har også mye å si. Man trenger ikke nødvendigvis å være en tøffel eller en player, men det handler om å være seg selv og være komfortable med det. Man merker fort hvem som er usikker på seg selv, og det er ikke så attraktivt.

Jeg vil si, uten å skryte, at jeg er ganske attraktiv når det gjelder det motsatt kjønn - men jeg har ofte blitt tiltrukket av menn som ikke er spesielt pene - men de er til gjengjeld veldig intelligente, sjarmerende og får deg til å le. Dette er viktige egenskaper i en partner.

Tips; Hvis du blir avvist mye, prøv deg også på noen jenter som er på din liga.

Jeg trener, har en god jobb, spiser sunt og går ofte i sjorte innenfor en genser. Jeg vet ikke hva liga jeg er i, men jeg sjekker ikke opp jenter jeg ikke liker i det hele tatt. Det er ikke overfladisk, ingen sjekker kvinner som ikke tiltrekker en. Jeg har prøvd meg på fete, tynne, middels, yngre og alt fra 3-9'er kvinner.

Skrevet

Slutt å syt og syns synd på deg selv. Det er første regel.

Du må være selveste Einstein

Skrevet

Jeg gidder ikke lese hele diskusjonen. Til TS: Spørsmålet ditt kan ikke besvares da det inneholder en forutsetning om at skjønnhet er objektivt og dessuten nødvendig for å komme i et forhold. Jeg mener begge disse forutsetningene er beviselig falske.

• Liker 1
Skrevet

Enig. Vet om mange som ikke er de peneste som er utro.

Jeg tror mindre pene er like mye utro, men de har kanskje ikke like mange å være utro med. Men det fins alltid en eller annen mann eller dame som bare er ute etter ONS, og da tenker man vel på andre ting enn utseende.

Med mindre pene må du mene middels pene. Jeg har ingen kjente overvektige eller stygge kjenninger som har vært utro. Har derrimot mange (x > 6'er)-kjenninger som har vært utro.

Skrevet (endret)

Hvor gammel er du ts? Synes du høres ganske bitter ut i det du skriver. Har du prøvd å gå utenlands og kanskje finne en kone der? Der er ikke damene så etter utseendet. Ikke i Norge heller jeg har sett flere "stygge" damer med veldig kjekke menn og omvendt.

Endret av muffin26
Skrevet

Jeg gidder ikke lese hele diskusjonen. Til TS: Spørsmålet ditt kan ikke besvares da det inneholder en forutsetning om at skjønnhet er objektivt og dessuten nødvendig for å komme i et forhold. Jeg mener begge disse forutsetningene er beviselig falske.

victoria secret moddelerer er penere enn feks Erna Solberg. Har alle samme syn på hva som er pent og hva som er stygt innenfor visse grenser.

Skrevet

Med mindre pene må du mene middels pene. Jeg har ingen kjente overvektige eller stygge kjenninger som har vært utro. Har derrimot mange (x > 6'er)-kjenninger som har vært utro.

Jeg kjenner en rett og slett STYGG MANN. Han jobber ikke lider av spillegalskap har ingen tennner, er skalla og kjempe tynn han er notorisk utro mot den smell vakre kona si. Så jo stygge folk er utro også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at for ens egen del så er det veldig trist å liksom konkludere med at man må leve livet alene fordi man ikke har utseendet med seg - når det ikke stemmer i det hele tatt.

Jeg så den siste episoden av "Dama til.." på NRK, hvor programlederen testet ut å være "kjæreste" med Hans Olav Lahlum. Ingen kan vel påstå at Lahlum har trukket det lengste strået utseendemessig, han ser heller pussig ut, og han er vel ikke den jeg hadde glodd mest på ute på byen. Men personligheten hans er så morsom og sjarmerende at jeg rett og slett ble litt betatt og syntes han var kjempesøt og ikke så rent lite sexy heller! Hadde absolutt ikke takket nei om han hadde bedt meg ut på kaffe. Om kjemien hadde vært der er jo en annen sak, poenget er at det ikke hadde vært utseendet hans det sto på. I neste episode av dette programmet er det Kristian Kjelling som skal testes ut, og jeg har en følelse av at jeg ikke kommer til å bli betatt av ham. Selv om han er en kjekkas, så har jeg inntrykk av at han er en (for meg) ganske kjedelig og lite humoristisk person som jeg har lite til felles med. Ergo, ingen kaffedate fra min side.

Poenget mitt er at selv om heldig utseende er en fordel, så er det ikke alfa omega i møte med andre mennesker. Ei heller det motsatte kjønn. Det er ens eget ansvar å utvikle andre attributter som gjør en interessant for medmennesker, enten det er en vinnende sjarm, en bra sans for humor, gode refleksjonsevner eller noe annet som får folk til å føle seg komfortable i ens selskap. Og dette utvikler man ikke ved å henge med hodet og la manglende utseende få avgjørende makt i livet. Jeg tror jeg går for å være forholdsvis lett på øyet selv, og kan nok alltids tiltrekke meg en kjekkas, men erfaringsmessig vet jeg at det som virkelig er sexy for meg, er en god samtalepartner - en som kan fascinere meg ved humor, dybde og refleksjoner. Every time.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en rett og slett STYGG MANN. Han jobber ikke lider av spillegalskap har ingen tennner, er skalla og kjempe tynn han er notorisk utro mot den smell vakre kona si. Så jo stygge folk er utro også.

En heldig faen det der. Hva med de andre du vet om som har vært utro? Flest under eller over snittet utseendemessig? I byer er det ofte penere mennesker enn på bygda. Hvorfor er det mer utroskap i byer da.

Skrevet

Jeg tenker at for ens egen del så er det veldig trist å liksom konkludere med at man må leve livet alene fordi man ikke har utseendet med seg - når det ikke stemmer i det hele tatt.

Jeg så den siste episoden av "Dama til.." på NRK, hvor programlederen testet ut å være "kjæreste" med Hans Olav Lahlum. Ingen kan vel påstå at Lahlum har trukket det lengste strået utseendemessig, han ser heller pussig ut, og han er vel ikke den jeg hadde glodd mest på ute på byen. Men personligheten hans er så morsom og sjarmerende at jeg rett og slett ble litt betatt og syntes han var kjempesøt og ikke så rent lite sexy heller! Hadde absolutt ikke takket nei om han hadde bedt meg ut på kaffe. Om kjemien hadde vært der er jo en annen sak, poenget er at det ikke hadde vært utseendet hans det sto på. I neste episode av dette programmet er det Kristian Kjelling som skal testes ut, og jeg har en følelse av at jeg ikke kommer til å bli betatt av ham. Selv om han er en kjekkas, så har jeg inntrykk av at han er en (for meg) ganske kjedelig og lite humoristisk person som jeg har lite til felles med. Ergo, ingen kaffedate fra min side.

Poenget mitt er at selv om heldig utseende er en fordel, så er det ikke alfa omega i møte med andre mennesker. Ei heller det motsatte kjønn. Det er ens eget ansvar å utvikle andre attributter som gjør en interessant for medmennesker, enten det er en vinnende sjarm, en bra sans for humor, gode refleksjonsevner eller noe annet som får folk til å føle seg komfortable i ens selskap. Og dette utvikler man ikke ved å henge med hodet og la manglende utseende få avgjørende makt i livet. Jeg tror jeg går for å være forholdsvis lett på øyet selv, og kan nok alltids tiltrekke meg en kjekkas, men erfaringsmessig vet jeg at det som virkelig er sexy for meg, er en god samtalepartner - en som kan fascinere meg ved humor, dybde og refleksjoner. Every time.

Vel det er TV, men at du ville valgt Lahlum fremfor Kjellaug tror jeg ikke på. Du sier jo selv at du tiltrekkes av kjekkaser.

Skrevet

Vel det er TV, men at du ville valgt Lahlum fremfor Kjellaug tror jeg ikke på. Du sier jo selv at du tiltrekkes av kjekkaser.

Jo, det ville jeg. Ikke nødvendigvis Lahlum, han var bare et tilfeldig eksempel, og jeg kjenner ham jo ikke. Men bottom line er at jeg vil heller ha en partner jeg kan ha det morsomt sammen med og klaffe med på et dypere plan enn en typisk hunk jeg kjeder meg sammen med, eller som gjør meg flau hver gang han åpner munnen. Her snakker jeg av erfaring.

Og hvor sier jeg at jeg tiltrekkes av kjekkaser? Jeg kan jo selvsagt tiltrekkes av en kjekk mann på et fysisk plan, men om det ikke er noe mer ved personen jeg finner interessant, så går fascinasjonen fort over. Og omvendt kan jeg gjerne være helt likegyldig til en mindre pen mann ved første øyekast, men når vi har delt noen samtaler og tilbragt tid i hverandres selskap, så blir jeg plutselig betatt. Har skjedd flere ganger.

Gjest Consensio
Skrevet

Mange stygge menn har ingen bekymringer om å anstrenge seg for å få kjæreste, barn, familie og ekteskap rett og slett fordi vi blir avvist uansett. Vi kan leve vårt eget liv uten sjalusi, ekteskap, skillsmisse og relasjoner.

Bør stygge folk være glad for at de har fått et stygt utseende og dermed slipper byrden samliv ofte innebærer?

Hvordan ser et stygt menneske ut? :klo:

For den personen du syns ser forbanna stygg ut, kan noen andre syns er utrolig vakker.

Skrevet

Jo, det ville jeg. Ikke nødvendigvis Lahlum, han var bare et tilfeldig eksempel, og jeg kjenner ham jo ikke. Men bottom line er at jeg vil heller ha en partner jeg kan ha det morsomt sammen med og klaffe med på et dypere plan enn en typisk hunk jeg kjeder meg sammen med, eller som gjør meg flau hver gang han åpner munnen. Her snakker jeg av erfaring.

Og hvor sier jeg at jeg tiltrekkes av kjekkaser? Jeg kan jo selvsagt tiltrekkes av en kjekk mann på et fysisk plan, men om det ikke er noe mer ved personen jeg finner interessant, så går fascinasjonen fort over. Og omvendt kan jeg gjerne være helt likegyldig til en mindre pen mann ved første øyekast, men når vi har delt noen samtaler og tilbragt tid i hverandres selskap, så blir jeg plutselig betatt. Har skjedd flere ganger.

Du om det. I mitt liv har ikke pene jenter sjekket meg opp, bare avvist.

Skrevet

Det at du er stygg betyr ikke automatisk at du må leve et liv i ensomhet. Stygge mennesker blir sammen og får barn med andre stygge mennesker!

• Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

Det at du er stygg betyr ikke automatisk at du må leve et liv i ensomhet. Stygge mennesker blir sammen og får barn med andre stygge mennesker!

Dummeste jeg har lest ....

Skrevet

Hvordan ser et stygt menneske ut? :klo:

For den personen du syns ser forbanna stygg ut, kan noen andre syns er utrolig vakker.

Dette er ønsketenkning.

Skrevet

kan du vise et eksempel påå et stygt menneske? foreksempel fra google? jeg vet ikke hva du legger i styygt menneske så et bilde hadde vært fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...