AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Lurer på hvor dere handler på nett til dyrene deres, og hvilke nettbutikker dere er mest fornøyd med? Har sett på ipet.no og petshopgirls.no og begge disse har et greit utvalg av utstyr til hund. Andre nettbutikker med godt utvalg, kanskje i utlandet også?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Jeg har handlet en del småting på dealextreme til katten min. Absolutt ingen dyrebutikk, men skikkelig billige varer og gratis frakt finner mange gode kammer/børster der.
UnderCover Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Jeg falt helt for petworld. Masse flotte klorestativ For småting har jeg handlet litt på nettdyret
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Petworld hadde masse fint! Kommer nok til å handle der. Noen som vet om nettbutikk som har bra utvalg av hundesenger? Kjøpte en veldig stilig i utlandet, men den er utslitt.
Conuren Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Jeg bruker www.poppis.no og www.24parrot.com. Sistnevnte har bare papegøyeutstyr, men poppis har visst en del til hund og andre dyr nå.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 netzoo.no har jeg hørt at mange er fornøyd med.. Men har ikke dyr selv, så har aldri prøvd.
Vulpes Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Jeg handler en del på www.equinecaninefeline.com til tamrottene mine. Mye bra utvalg der
Namine Skrevet 15. november 2011 #9 Skrevet 15. november 2011 jeg handler egentlig mest til hest på nett, men mange av sidene har også utstyr til hund. hooks.no, horze.no og borjes-tingsryd.se har egen hundeavdeling.
ninuska_ Skrevet 15. november 2011 #10 Skrevet 15. november 2011 (endret) netzoo.no har jeg hørt at mange er fornøyd med.. Men har ikke dyr selv, så har aldri prøvd. Den har jeg dårlig erfaring med! Ingen svar på mail eller tlf. Og det tok tre mnd å få klorestativet jeg bestilte. Som det stod en uke levering på. Som jeg ikke trengte etter den tiden.. så det var masse styr med å avbestille og få pengene tilbake. For de var umulig å få tak i. Nettdyret eller petworld Endret 15. november 2011 av ninuska_
Minya Skrevet 15. november 2011 #11 Skrevet 15. november 2011 bristols.no Helt greie priser og utvalg, ikke spesielt rask leveringstid, men heller ikke veldig treg. De har Postens klimapakke som sendingsvalg på større ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå