Gå til innhold

Bryllupskake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos Condelica i går og bestemte kake. Var helt sikker på at jeg ville ha sjokoladekake, men det blir en pasjonsfruktmousse-kake med sjokoladebunn og bringebær. Den er sinnsykt god og veldig frisk, og passer mye bedre etter tung mat :) Gleder meg til å se den. Tror den blir veldig, veldig fin

Det høres veldig lurt ut. Tunge kaker passer beste til en søt lunsj, men etter en tung middag er så deilig når man får noe friskt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos Condelica i går og bestemte kake. Var helt sikker på at jeg ville ha sjokoladekake, men det blir en pasjonsfruktmousse-kake med sjokoladebunn og bringebær. Den er sinnsykt god og veldig frisk, og passer mye bedre etter tung mat :) Gleder meg til å se den. Tror den blir veldig, veldig fin

Høres ut som et veldig godt valg. Som du sier, en frisk og lett kake som passer etter mye og tung mat. I tillegg er det en spennende kake de fleste vil like og sette pris på å få smake :) Tror jeg har smakt den, eller en lignende fra Condelica, og den er kjempegod! :jepp:

Nå fikk jeg en ide til vår bryllupskake også...selv om det blir en liten stund til ennå ;)

Skrevet

Når bestiller man, egentlig? I hvor god tid i forveien?

Skrevet

Dersom kake ala Pascal kan være aktuelt vil jeg bare tipse om Franske Nytelser i Trondheim. De har utsalg bla på Trondheim Torg, vet ikke om du har sett utvalget de har i disken der? :spise:

Franske Nytelser

Lykke til med bryllup og valg av kake :yvonne:

Ja! Venninna mi bestilte bryllupskake herifra. Den bestod av 3 forskjellige sjokoladetyper. Dette er ikke dårligere enn pascal altså,utrolig god kake,og de skrøt av god service.

Hadde med jentene mine til cupcake fairytale,vi bestilte 3 forskjellige,og ingen av oss klarte å spise de. Utrolige mektige cupcakes!

Men selvfølgelig,hver sin smak og ønsker ;)

Uansett,masser av lykke til :)

Skrevet

Tror vi har gått bort i fra cupcakes som bryllupskake, og enten velger en fra Franske nytelser eller konditoren hos restauranten. Men vi kommer likevel til å ha cupcakes på kakebordet. Jeg bare elsker de fra Fairytale cupcakes! Nå kjenner jeg bare at jeg gleder meg til å dra til Trondheim! Da må jeg ha en cupcake derfra :fnise:

Skrevet

Kommer nok litt en på når du gifter deg og hvem du skal bestille fra. Vi kontaktet Condelica i desember(tror jeg), og ville nok tatt kontakt hvertfall et par mnd før. Om det er på sommeren så kanskje ennå tidligere(pga ferie og sånn). Men man trenger jo ikke bestemme seg for hvilken kake man skal ha med en gang, bare si at man skal bestille kake til bryllup en viss dato :)

Skrevet

Vi bestilte for lenge siden, men det var mest av praktiske årsaker :)

Ville uansett ha tatt kontakt noen måneder i forveien,så er man jo sikker på at man får bestilt i tide, fra det stedet man ønsker :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Ts: ble det cupcake som bryllupskake? Jeg vil nemlig ha det, men skal ha en hel kake på den øverste etasjen slik at det er noe å kutte i :-) er jo så mange nydelige når man søker på Google!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...