Ethereal Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Hvilke sider bruker bruker dere? Har oppdaget nostebarn.no og tenkte å kjøpe en ulltrøye derfra. Noen som har handlet der og kan dele sine erfaringer? Fant også en side som heter oxoliving.no hvor de selger en del klær i ull, men syns det var veldig stive priser. Kjøpte dog en ullue derfra, av denne (link) typen. Vet dere om noen flere butikker?
Rumle Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Dette er jeg på jakt etter også, så her følger jeg med
Ethereal Skrevet 13. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2011 Så fint at vi er flere! Jeg kan oppdatere når jeg har fått varen min fra oxoliving, med info. om leveringstid og kvalitet på lua. Har store forventninger, siden den koster nesten 400 kr! Pluss med oxoliving er at de ikke tar noe i frakt.
Rumle Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Luen var veldig fin, håper den lever opp til forventningene Ser de har litt tilbud på noe ull her
Leonora8 Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 (endret) Redigerer da jeg trodde du var ute etter barneklær Endret 25. november 2011 av Leonorapapillon
kanelsnurr Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Dette er ikke en nettbutikk da, men for de som bor i Oslo(området) så annbefales Bogerud tekstil, hvis det er trøyer og ullstrømpebukser og sånn man skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå