AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Jeg har datet to menn i det siste (ikke samtidig) som begge er veldig selvopptatte. Med det mener jeg at de prater utrolig mye om seg selv, stiller nesten aldri spørsmål og virker generelt veldig opptatt av å gi et godt inntrykk av seg selv og lite interessert i å bli kjent med meg. Begge guttene er ellers fine gutter med mange bra kvaliteter og egenskaper som jeg virkelig ville det skulle funke med, men mister jo veldig fort interessen når jeg ikke føler at jeg får noe tilbake. Selv er jeg en person som er oppriktig interessert i å bli kjent med andre mennesker og synes derfor det er utrolig merkelig med folk som aldri stiller spørsmål eller viser noen interesse for å finne ut hvem jeg er, spesielt når jeg merker at de liker meg og er opptatt av å gi et godt inntrykk. Er det jeg som er en utrolig kjedelig person som ingen vil bli kjent med, eller finnes det virkelig så mange av disse menneskene? Jeg synes jeg møter de overalt. Og er det noen sjanse for at de noen gang vil vokse det av seg (disse guttene er begge i begynnelsen av 20-årene) eller forblir man sånn hele livet? Jeg har også tenkt tanken på om det kan være noe depresjon inne i bildet (særlig han ene innrømmet en gang på fylla at han ikke hadde det så helt bra om dagen og slet litt med selvtilliten). Noen synspunkter?
Gjest Regza Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Jeg virkelig kanskje litt slik når jeg blir kjent med mennesker, men jeg snakker ikke om meg selv da, men om andre ting. Når jeg først blir kjent med folk så driter jeg i hvilken farge du liker, hvilket lag du heier på i hvilken sport eller hva du bruker for å fikse håret ditt =p Jeg vil bli kjent med deg med hvordan du oppfører deg, hvordan du er å være rundt. Resten finner jeg ut etterhvert som tiden går.
Steinar40 Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Jeg har datet to menn i det siste (ikke samtidig) som begge er veldig selvopptatte. Med det mener jeg at de prater utrolig mye om seg selv, stiller nesten aldri spørsmål og virker generelt veldig opptatt av å gi et godt inntrykk av seg selv og lite interessert i å bli kjent med meg. Begge guttene er ellers fine gutter med mange bra kvaliteter og egenskaper som jeg virkelig ville det skulle funke med, men mister jo veldig fort interessen når jeg ikke føler at jeg får noe tilbake. Selv er jeg en person som er oppriktig interessert i å bli kjent med andre mennesker og synes derfor det er utrolig merkelig med folk som aldri stiller spørsmål eller viser noen interesse for å finne ut hvem jeg er, spesielt når jeg merker at de liker meg og er opptatt av å gi et godt inntrykk. Er det jeg som er en utrolig kjedelig person som ingen vil bli kjent med, eller finnes det virkelig så mange av disse menneskene? Jeg synes jeg møter de overalt. Og er det noen sjanse for at de noen gang vil vokse det av seg (disse guttene er begge i begynnelsen av 20-årene) eller forblir man sånn hele livet? Jeg har også tenkt tanken på om det kan være noe depresjon inne i bildet (særlig han ene innrømmet en gang på fylla at han ikke hadde det så helt bra om dagen og slet litt med selvtilliten). Noen synspunkter? Folk flest i dag er bortskjemte, overfladiske, ego og selvopptatte. Og derfor treffer du på disse menneskene over alt. Om de kommer til å vokse det av seg? Veldig tvilsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå