Gå til innhold

Kommunikasjon per SMS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sender/får korte og enkle spørsmål, som krever korte svar.

Koselige fødselsdags-hilsner.

En og annen koselig/morsom "vits".

Blir nok noen "godt nyttår" på nyttårskvelden (dersom nettet ikke overbelastes i år også...).

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har mobilen på slik at jeg er tilgjengelig for barn/mann gjennom dagen om det skulle være noe. bruker den mest til korte beskjeder og til å planlegge forskjellige gjøremål, er det noe viktig jeg skal fortelle tar jeg heller en telefon.

Skrevet

Ja det kan man.

Hva vet du om argumenteringen min pr sms ?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg argumenterer bedre via SMS fordi jeg vet at det jeg skriver blir hørt, og dessuten er det så liten plass i en melding at jeg må være saklig.

Skrevet
Jeg har mobilen på slik at jeg er tilgjengelig for barn/mann gjennom dagen om det skulle være noe. bruker den mest til korte beskjeder og til å planlegge forskjellige gjøremål' date=' er det noe viktig jeg skal fortelle tar jeg heller en telefon.[/quote']

Jeg bruker mobilen til mye av det samme, har ikke hatt den så lenge men merker at det er lett å bli avhengig.. Men bruker den altså mest for å være tilgjengelig og gi korte beskjeder, og også til å sende små korte koselige hilsener.

Men syns det er helt utrolig å høre at noen faktisk bruker mobilen til å slå opp med kjæresten ol. :forvirra: Det er vel litt på kanten??!

Klem Hanne :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns også det noen ganger kan være lettere å kommunisere gjennom sms, man kan bruke litt mer tid på å formulere seg, slik at det som kommer frem er saklig og konkret !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...